włochatyDR Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Dziś chcialem zobaczyć czy po wczorajszych rególacjach gaźnika odpali. Ale hu*a!! niemam już sił robić tego gówna, jebnołem ten złom na kułkach do garazu i niech ją myszy wjębią. Kończe z motocyklami, niemam już sił na to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Kurde teraz juz nie sprawdze bo u mechanika ale jak brałem gaz pełny na luzie to przy bardzo wysokich obrotach strasznie nie rowno pracował ale to brzmiało jak odciecie zapłonu albo cos w tym stylu To normalne jeżeli na luzie, moge Ci wysłać (15zł+2,50 przesyłka) układ, który po podłączeniu odblokuje Ci V-max (100-110), zwiększy kopyto na 5 i 6 biegu, oraz naprawi przerywanie na luzie. Na wbitej jedynce i wciśniętym sprzęgłu problemu z przerywaniem nie powinno być. Trzeba by zacząć od świecy potem zawory, gaźnik, głowca i tłok coś nie tak musi być. Oczywiście najwięcej mają do powiedzenia Ci co DR-ki nigdy nie mieli i nie siedzą w temacie. włochaty proponuje Ci sie uspokoić i zacząć od samego początku. Naprawde regulacje i inne bzdety to banalna sprawa, jak ma się odpowiednie narzędzia i wie jak sie to zrobić. Zółta iskra sprawdź odstępy na elektrodzie, na innej świecy. Jak dalej nie, to szukaj dalej, może gdzieś jest przebicie na kablu? Kopcący na biało w DR-ce to jest normalne jak jest zimno i silnik nie rozgrzany. Nie ma chłodzenia płynem, więc nie ma zagrożenia że do komory spalania dostaje się płyn. Kopcąca na czarno DR-ka tylko jak jest zimna to najpewniej "zwietrzała" mieszanka w gaźniku, która sie przepala, a świeża już jest w porządku. Pozatym, często to jest wina zbyt bogatej mieszanki. Należy przeprowadzić regulacje poziomu paliwa w komorze pływakowej, regulacje mieszanki biegu jałowego (śruba od mieszanki i przepustnica), pozatym ważne jest ustawienie pozycja ząbka iglicy przepustnicy. Wszystkie dane na temat regulacji są dostępne w serwisówce, po niemiecku, ale da sie co nieco zrozumiec, nawet jak ktoś jeżyka nie zna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Oczywiście najwęcej mają do powiedzenia Ci co DR-ki nigdy nie mieli i nie siedzą w temacie. Jeśli silnik ma tak nie równo pracować wg Ciebie to gratuluje! :clap: Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Skąd wiesz o co chodzi z tą nierówną pracą? Widziałeś na filmiku? W dupie byłeś gówno widziałeś, nie wypowiadaj się w temacie jak się nie znasz... Zresztą co ma nierówna praca na luzie do zaworów, gaźnika, głowicy i tłoka? Jak już wbije sie bieg to silnik chodzi równo. Nie kapujesz tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 (edytowane) Za to widze, że ty widziałeś jak pracuje. Po drugie z kąd wiesz czym jeździłem jasnowidzu :) Po trzecie "Zresztą co ma nierówna praca na luzie do zaworów, gaźnika, głowicy i tłoka? otóz dużo ma. A jak chcesz mnie wyzywać to wyzywaj na PW to nie forum o teletubisiach kolego. Edytowane 22 Marca 2009 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 (edytowane) Za to widze, że ty widziałeś jak pracuje. Trudno żebym nie widział skoro jeżdze identyczną DR-ką. :banghead: Po drugie z kąd wiesz czym jeździłem jasnowidzu Z kąd? :buttrock: Skąd wiesz czy jestem jasnowidzem? Po trzecie "Zresztą co ma nierówna praca na luzie do zaworów, gaźnika, głowicy i tłoka? otóz dużo ma. Dobrze wiedzieć, ale z Twoim kretyńskim podejściem do sprawy widze, że nie odróżniasz pracy silnika na obrotach biegu jałowego, a pracy na luzie. A jak chcesz mnie wyzywać to wyzywaj na PW Zacytuj zatem fragment w którym Cię wyzwałem. to nie forum o teletubisiach kolego. Inteligentny jesteś, popatrz na logo forum i co tam jest napisane? A potem sie dziwić, że wlochaty ma problemy zamiast posprawdzać wszystko to taki przyłazi żeby sprzedać jakiś układzik. Fascynujące, teraz próbujesz powiązać mój post z problemami Włochatego, które są de facto spowodowane nieodpowiednim podejściem do sprawy? Może daj schemat to sobie sami zrobimy? Pasożytom jak Ty nie daje. Taki to sobie zrobi wg mojego schematu, spali moduł zapłonowy przez głupotę, a potem powie, że to mój układ jest do d***. Tym oto miłym akcentem i postem kończe wypowiedź z Tobą, każdy Twój post od tej pory traktuje jako niewidoczny i pisz sobie co chcesz nadal nie odróżniając blokady na module od mechanicznej strony silnika. Radze Ci na przyszłość nie robić z siebie specjalisty skrzętnie inkrementując licznik postów. W pewnej skali to przez Ciebie forum jest zapchane. Odnośnie tej dyskusji również radze Ci przyjąć, że tak po prostu jest i sie nie kłócić, bo tylko psujesz temat DR-kowiczom. Edytowane 23 Marca 2009 przez TDragon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Panowie spokojnie, tak jak wcześniej pisałem w tym temacie w nowszych rocznikach DR125 układ zapłonowy nie pozwala silnikowi osiągnąć pełnych obrotów na luzie , 5 i 6 biegu odcinając zapłon, z tego co pamiętam ten układzik to po prostu opornik (ale mogę się mylić bo dawno to było :bigrazz: ), który oszukuje układ zapłonowy co do zapiętego biegu, więc zachowanie DRki nurka18 nie musi spowodowane jakimś defektem. A ty Włochaty "wrzuć na luz", jeśli widzisz że twój gaźnik jest wyeksploatowany i regulacje nic nie dają to niestety albo sprzedaj moto, albo trochę doinwestuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 (edytowane) więc zachowanie DRki nurka18 nie musi spowodowane jakimś defektem. Dokładnie, sam wyeliminowałem to u siebie, ba maksymalne obroty nie tylko są obcięte, jednak już same wchodzenie na obroty jest charakterystycznie "posiekane" w przerwy przez moduł. Jednak jak widać niektórzy tutaj nie potrafią zrozumieć pewnych rzeczy. jeśli widzisz że twój gaźnik jest wyeksploatowany i regulacje nic nie dają to niestety albo sprzedaj moto Byle w opisie to uwzględnić, a nie że nówka nieśmigana ;) Edytowane 23 Marca 2009 przez TDragon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daamian Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 (edytowane) Mam takie pytania dotyczące DR 125. Ile wynosi srednica dyszy głównej? Na jakiej wysokości powinien byc katalogowo ustawiony pływak (w mm.) ? Gaźnik to mikuni 31mm, z góry dzięki za odpowiedź. Edytowane 10 Kwietnia 2009 przez Daamian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurek18 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 (edytowane) Witam wkoncu forum powrocilo Rozgryzłem swoja drke nie byl to ani moduł ani swieca ani nic innego tylko zasniedziały i ledwo kontaktowały kable przy czujniku luzu :D teraz jest dobrze tylko kapća złapałem :/ i dupa Ps. Czy istnieje mozliwość załozenia obrotomierza w dr 125 ? Edytowane 13 Kwietnia 2009 przez nurek18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Pewnie by szło, ale po co? Ja w swojej 350tce mam i powiem Ci szczerze ze po 2 dniach znudzi się patrzenie w latającą skazuwkę. W terenie trzeba patrzeć przed siebie, a nie na zegary... :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurek18 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 To bylo tylko tak z Ciekawości :) bo w gn jest linka idąca do głowicy w drce jest jakas dziura w głowicy od gory ale czy to by tak samo działo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Raczej tak, bo to są te same silniki. :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paaawel5 Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 witam, dr 97 silnik ze starym gażnikiem mechanicznym mikuni - czytam i czytam i nie znalazłem jak go ustawić prawidłowo - sruba od wolnych - mam ok jak na zimnym na gorącym już za wysokie zmniejszę trochę - jest ok ujadę kawałek - na wolnych za małe i gaśnie ( niema złotego środka) tak samo sruba od składu mieszanki - jak bym nią nie kręcił to i tak jest moim zdaniem tak samo - to samo dotyczy sie iglicyNie ogarniam już tego - proszę o pomoc co jak i ile ustawić by było ok (gaźnik wyczyszczony) i jeszcze co do filtra powietrza - gdzie można taki kupić do 97 rok (buda jest 93 a silnik 97) gdzie bym we wrocławiu czy okolicy nie poszedł to w każdym moto mówią że niema w ofercie filtra a u mnie po przeglądzie jak go kupiłem okazało się ze z gąbki nic już nie zostało :/pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paaawel5 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 witram,zakupilem filtr więc jedna sprawa rozwiązana ale jest kolejnaco do tego gaźnika błem w lokalnym servisie tzn kuzyn całe zycie jeździ na crossach i opraktycznie niema osoby w okolicy której motocykla by nie serwisowałustariał gaźnik itd niby wsio ok ale po czasie pojawił sie problem - od pewnego czasu motor jeśli niema bardzo wysokich obrotów nie jedzie - przerywa tak jak by tracil albo iskre albo raz dostawał paliwo raz nie - szczególnie od 3 biegu w góre słychac jak sie rozpędza i strzela w tłumik tracąc bardzo dużo mocydałem do kuzyna wymienił swiece pogrzebał w gaźniku i mówi - nie wiem nie ogarniam tego niby wsio ok jest mechanicznieA więc jadąc - szybko sie rozpędzając to ok 100/h pociśnie ale tylko mu ująć troche gazu to juz przy wkręcaniu porażka dławi sie duzi i strzela( te strzały nie są mocne ledwie słyszalne raczej to tak jak by własnie nie dostawał paliwa lub iskry) gaźnik czyszczony niby okco robić??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.