Skocz do zawartości

hyosung


Gość piok
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

moze ktos sie wypowiedziec konkretnie na temat marki hyosung i model gt250 ..... ile silniki wytrzymuja .... jak wyglada sprawa z czesciami ...... awaryjnosc ... jak sie prowadzi

 

czytalem duzo negatywnych wypowiedzi na temat tej koreanskiej marki .... ale chyba zaden co sie wypowiadal nie posiadal, nawet nie jezdzil takim sprzetem

 

niby suzuki gs500 w podobnej cenie, znany i niezawodny ..... ale podobaja mi sie silniki V2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koreański kasztan bez jakiegokolwiek zaplecza technicznego.

Importer posiada jeden katalog części w koreańsikm lub mandżurskim języku z krzaczkami zamiast ludzkich napisów i nie ma możliwości dostarczania części bo nie znają języka.

Prowadzenie tego modelu przypomina taniec wojenny z wku*wionym indorem.

Importer po sprzedaży umywa ręce i nie ma zamiaru realizowania zamówień na części, dla przykładu czekam już 5 tygodni na tarcze sprzęgłowe a raczej na odpowiedź kiedy mógłbym je dostać.

Chcesz wiedzieć więcej na ten temat czy to wystarczy?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prowadzenie tego modelu przypomina taniec wojenny z wkurwionym indorem.

 

 

HAHAHAHA!!! Super określenie, pasuje również do mojego Ogara przerobionego na czopera, z którym walczyłem jakieś 11 lat temu :laughing:

 

Mało nie spadłem z fotela :laughing: :laughing:

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że chodzi Ci o 650 (cena GS500)?

W ostatnim Motocyklu jest test Hyosunga 650. Najeżdżają na zawieszenie, które jest wg. nich do niczego i na skrzynię biegów (w nowym sprzęcie biegi wyskakują... Absurd... w 11-letnim kawasaki nie miałem takiego problemu, a to była 125, więc przez jej 50 tys. km życia biegi zmieniano tysiące razy).

Osobiście dozbierałbym na coś lepszego, albo za te pieniądze kupił np. roczne markowe moto, tudzież nowego sprzęta z niższej półki (choć w cenie 22000 wybór nie jest za duży). Uważam, że mniej awaryjny będzie np. roczny lub dwuletni SV650 (o ile był dobrze eksploatowany przez poprzedniego właściciela), skoro już nowy Hyosung ma tyle defektów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koreański kasztan bez jakiegokolwiek zaplecza technicznego.

Importer posiada jeden katalog części w koreańsikm lub mandżurskim języku z krzaczkami zamiast ludzkich napisów i nie ma możliwości dostarczania części bo nie znają języka.

Importer po sprzedaży umywa ręce i nie ma zamiaru realizowania zamówień na części, dla przykładu czekam już 5 tygodni na tarcze sprzęgłowe a raczej na odpowiedź kiedy mógłbym je dostać.

Chcesz wiedzieć więcej na ten temat czy to wystarczy?

 

Aż mi się nie chce wierzyć, że w dobie kapitalizmu szanująca się(?) firma aż tak niepoważnie podchodzi do klienta. Przecież odpowiednie zaplecze techniczne to podstawa, jeżeli nie chce się zostać wygryzionym z rynku przez konkurencję. A jak nie znają języka, w którym mają katalogi czy książki serwisowe, to niech zatrudnią tłumacza.

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olsen nawet gdybyś znał koreański to odradzam Ci osobiście robienie tłumaczeń dla tego importera no chba że zapłacą z góry całość to za jakiś czas możesz im to łaskawie zrobić albo i nie. Czyli identycznie tak samo jak oni to robią.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak nie znają języka, w którym mają katalogi czy książki serwisowe, to niech zatrudnią tłumacza.

 

 

Widzę, że kasę za ostatnie tłumaczenia przehulałeś :twisted:

 

Nie no, CAŁEJ kasy to jeszcze nie prze... puściłem. :P A z koreańskiego tłumaczyć to raczej bym się nie podjął.

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 lat później...

Jak to jest z tymi gt650? Można to już kupić w przedziale 3-4k, a nie ukrywam że jest to dla mnie dość kusząca oferta. Jeśli bym kupił, to motocykl będzie v miał u mnie dożywocie.

 

Z tym że nie znam tego sprzętu. Jak zawieszenie się sprawuje, czy hamulce dają radę itp? Mógłby b ktoś delikatnie opisać?

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zawiasy dają radę w R pod typem ponad 115 kg ;). Heble też, tylko wskazana wymjana na stalki od razu.

Ogólnie moto spoko, tylko miałem 2012 czy jakoś tak ;).

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...