Gość piok Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2005 moze ktos sie wypowiedziec konkretnie na temat marki hyosung i model gt250 ..... ile silniki wytrzymuja .... jak wyglada sprawa z czesciami ...... awaryjnosc ... jak sie prowadzi czytalem duzo negatywnych wypowiedzi na temat tej koreanskiej marki .... ale chyba zaden co sie wypowiadal nie posiadal, nawet nie jezdzil takim sprzetem niby suzuki gs500 w podobnej cenie, znany i niezawodny ..... ale podobaja mi sie silniki V2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrjack Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Bez znaczenia jakby nie byl wytrzymaly i niezawodny ten Hyosung, wybor miedzy 250tka a 500tka w podobnej cenie jest dla mnie oczywisty... Bierz GS'a i nie zastanawiaj sie nad 250tkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Koreański kasztan bez jakiegokolwiek zaplecza technicznego.Importer posiada jeden katalog części w koreańsikm lub mandżurskim języku z krzaczkami zamiast ludzkich napisów i nie ma możliwości dostarczania części bo nie znają języka.Prowadzenie tego modelu przypomina taniec wojenny z wku*wionym indorem.Importer po sprzedaży umywa ręce i nie ma zamiaru realizowania zamówień na części, dla przykładu czekam już 5 tygodni na tarcze sprzęgłowe a raczej na odpowiedź kiedy mógłbym je dostać.Chcesz wiedzieć więcej na ten temat czy to wystarczy? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Prowadzenie tego modelu przypomina taniec wojenny z wkurwionym indorem. HAHAHAHA!!! Super określenie, pasuje również do mojego Ogara przerobionego na czopera, z którym walczyłem jakieś 11 lat temu :laughing: Mało nie spadłem z fotela :laughing: :laughing: Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piok Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 nie no ... dobra ..... to jednak poczekam i uzbieram na SV bo w gruncie rzeczy to calkiem sympatycznie wygladaja te maszynki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Rozumiem, że chodzi Ci o 650 (cena GS500)?W ostatnim Motocyklu jest test Hyosunga 650. Najeżdżają na zawieszenie, które jest wg. nich do niczego i na skrzynię biegów (w nowym sprzęcie biegi wyskakują... Absurd... w 11-letnim kawasaki nie miałem takiego problemu, a to była 125, więc przez jej 50 tys. km życia biegi zmieniano tysiące razy). Osobiście dozbierałbym na coś lepszego, albo za te pieniądze kupił np. roczne markowe moto, tudzież nowego sprzęta z niższej półki (choć w cenie 22000 wybór nie jest za duży). Uważam, że mniej awaryjny będzie np. roczny lub dwuletni SV650 (o ile był dobrze eksploatowany przez poprzedniego właściciela), skoro już nowy Hyosung ma tyle defektów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Koreański kasztan bez jakiegokolwiek zaplecza technicznego.Importer posiada jeden katalog części w koreańsikm lub mandżurskim języku z krzaczkami zamiast ludzkich napisów i nie ma możliwości dostarczania części bo nie znają języka.Importer po sprzedaży umywa ręce i nie ma zamiaru realizowania zamówień na części, dla przykładu czekam już 5 tygodni na tarcze sprzęgłowe a raczej na odpowiedź kiedy mógłbym je dostać.Chcesz wiedzieć więcej na ten temat czy to wystarczy? Aż mi się nie chce wierzyć, że w dobie kapitalizmu szanująca się(?) firma aż tak niepoważnie podchodzi do klienta. Przecież odpowiednie zaplecze techniczne to podstawa, jeżeli nie chce się zostać wygryzionym z rynku przez konkurencję. A jak nie znają języka, w którym mają katalogi czy książki serwisowe, to niech zatrudnią tłumacza. Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 A jak nie znają języka, w którym mają katalogi czy książki serwisowe, to niech zatrudnią tłumacza. Widzę, że kasę za ostatnie tłumaczenia przehulałeś :twisted: Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Olsen nawet gdybyś znał koreański to odradzam Ci osobiście robienie tłumaczeń dla tego importera no chba że zapłacą z góry całość to za jakiś czas możesz im to łaskawie zrobić albo i nie. Czyli identycznie tak samo jak oni to robią. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 A jak nie znają języka, w którym mają katalogi czy książki serwisowe, to niech zatrudnią tłumacza. Widzę, że kasę za ostatnie tłumaczenia przehulałeś :twisted: Nie no, CAŁEJ kasy to jeszcze nie prze... puściłem. :P A z koreańskiego tłumaczyć to raczej bym się nie podjął. Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Jak to jest z tymi gt650? Można to już kupić w przedziale 3-4k, a nie ukrywam że jest to dla mnie dość kusząca oferta. Jeśli bym kupił, to motocykl będzie v miał u mnie dożywocie. Z tym że nie znam tego sprzętu. Jak zawieszenie się sprawuje, czy hamulce dają radę itp? Mógłby b ktoś delikatnie opisać? Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Zawiasy dają radę w R pod typem ponad 115 kg ;). Heble też, tylko wskazana wymjana na stalki od razu.Ogólnie moto spoko, tylko miałem 2012 czy jakoś tak ;). Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Nikt więcej na forum nie miał styczności z tym cudem? Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Pewnie nie - jest to w miarę popularne w DE, UK i za wielką wodą. U nas jest tego bardzo mało - w salonie w Ostródzie widziałem 2szt. GT650 po 12990pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.