Skocz do zawartości

Sprzęgło się ślizga?


bart_b
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

moze był juz taki temat ale nie znalazlem.

 

ogolnie niekiedy bo na pewno nie za kazdym razem, przy gwałtowniejszym rozpędzaniu się (kręcenie do max obrotów) tak kolo 7000obr/min silnik dostaje za*eb***ch obrotów po czym wraca do poprzednich. czyli ok 7000 na 2-3 sek kolo 9500 - 10000 i powrót do 7000

 

Czy to sprzegło się ślizga czy moze jest jakaś inna przyczyna?

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuje przejazdzke z pasazerem, wtedy latwiej wyczujesz. u mnie mialem podejrzenie, ze sie slizga. przejechalem sie z pasazerem tak z 170-180 :twisted: i mialem racje. na szczescie do wymiany byly tylko sprezyny. inna metoda: pod gorke jechac i gwaltownie dac po gazie na jakims wyzszym biegu. jak obroty ida, a predkosc nie, to wiadomo-slizga sie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz na ktorym biegu lub biegach to sie dzieje :?:

 

na wyzszych znaczy sie 4 i 5 ale tp tylko przy dawaniu w palnik. przy normalnej jezdzie nic takiego sie nie dzieje. aha no i tylko przy wyzszych obrotach

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne czeka Cię w najbliższym czasie wymiana tarcz sprzęgła. U mnie przebiegało to w następujący sposób: sprzęgło ślizgało się najpierw dopiero koło 11 tys. obr./min, potem coraz wcześniej (przy coraz niższych obrotach), aż w końcu stało się to na tyle uciążliwe, że odstawiłem Bandita do serwisu celem wymiany tarcz. Dodam, że przejechałem na fabrycznych tarczach ponad 40 tys. km.

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli tak jak myslelem :D

Miałem nadzieje ze wystarczy moze linke opuscic ale gdy bylem w garage to spradzilem ustawienie i jest wszystko ok

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij dekiel sprawdz grubosc tarczy, bo moze wystarczy wymienic tylko sprezyny.

Mialem kiedys taki problem chcialem juz kupowac tarcze, ale dobrze ze zajrzalem pod dekiel - tarcze byly gitara, wymienilem wiec sprezyny i problem znikl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez bralem z Larssona do gpz-ta w pudelku bylo nawet o jedna za duzo, jak porownalem je ze starymi to byly o centymetr dluzsze.

A co do twardosci to po zalozeniu nie moglem linki zaczepic, dobre pol godziny sie meczylem, zeby to napiac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przegrzane tarcze (jak zaliczyły kilka uślizgów) tak naprawdę się do niczego nie nadają, nawet jak mają dobrą grubość. Chyba że zrobi się to od razu po pojawieniu się pierwszych objawów, to jeszcze jest szansa. Sprawdzenie proste - jak tarcza śmierdzi spalenizną, to nadaje się do wywalenia. Poczytajcie sobie w nowym SM właśnie tam o tym pisałem więcej.

 

POzdro, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wniosek jeden. jak tarcze nie sa spalone i w miare rozsadnej grubosci to wymienie sprezyny.natomiast jesli kolor i zapach poinformuje mnie spaleniu w/w to wymienie całość.

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozwólcie że się dołącze i zadam parę pytań.właśnie dziś wyjechałem po zimie na testa z córą na yamaha virago 535.chciałem dołożyć na 4 do pieca,ale obroty skoczyły a motor nie .dopiero pochwili nabrał predkości.tak jakby się sprzęgło ślizgało.ile tarcz jest w virago,bo z tego co czytałem np. w larssonie 1szt.kosztuje 200zł plus przekładka 20 plus sprężyna 50.jaką grubość powinny mieć tarcze nie zużyte.jaka jest wysokość sprężyny nowej.czy trudno to wszystko rozebrać i czy trudno złożyć.trochę sam grzebię przy autach,może bym sam to zrobił,bo w okolicy znawcuff od moturów jak na lekarstwo.pozdrawiam.pilne...! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...