ketchupvfr Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 Vtka, bawiłem się ostatnio z w Małego chemika :twisted: i o to co mi wyszło http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p....php?pic_id=213 3h na stronę, zero potu i papieru ściernego, żadnej polerki, bez opony pewnie by było z godzinę szybciej pees: zdjęcie jest słabę trochę, a fela jest mokra w wannie :D a no i najważniejsze środek nazywa się SCANSOL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebJaw Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 Gratuluję. Miesiąc temu zrobiłem dokładnie to samo ze swoimi felgami i dokładnie tym samym środkiem. (jedna felga - 2 godziny) Nie wiem czemu, ale lakier na rantach felg jest bardzo podatny na SCANSOL a pod lakierem jest super gładka felga. (prawie lustro)W innych miejscach na feldze lakier już nie schodził tak szybko jak na rantach a i felga nie jest taka gładka. Trochę się zdziwiłem gdy się za to brałem bo miałem to robić kilka dni a zeszło na paru godzinach. :D >>> FELGA <<< Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 dzieki wspolpracy przez gg z ketchupem, scansol juz nabylem. cena 10.50zeta za 0.5kg w chemi w gdansku. jutro chwila prawdy :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 yyy... sorki ze sie pytam ale czy to srodek do polerki ?? Bo jak mowicie ze taki dobry to sobie zobacze moze gdzies dostane u mnie we wiosce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Louis3 Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 Ja juz drugi dzien siedze z wiertara przy feldze zeby zdrapac 0.5 cm warstwe farby (co za glowa to malowala to nie mam pytan :ehz: )No nic w takim razie jutro podzialam chemia ciekawe czy pojdzie :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 mam puszke przed soba:"preparat do usuwania starych farb i lakierow z podlozy metalowych, szklanych, drewnianych i ceramicznych"ja jestem w trakcie robienia lustra z ramy, chemia sie przyda, bo trzeba przezroczysty lakier zdjac - dotychczas wiertarka i specjalna szczotka, nie powiem, szlo, ale ma byc lepiej i szybciej po scansolu :D. no i te felgi takie cale czarne, a fe :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 12 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2005 Preparat o którym piszecie jest ogólnie dostepny dla szerokich mas ale niewielu z Was wie że istnieją specjalne preparaty np.w aerozolu które posiadaja w swojej ofercie specjalistyczne firmy lakiernicze (Standox,RM,Sikkens itp) a których to preparatów nie sprzedaja "szaraczkom" tylko pod ścisła ewidencja dostarczaja do autoryzowanych warsztatów. U mnie w pracy lakiernicy pokazywali mi jak to działa..... 8O Lakiery wszelkiej maści....akryle, olejne, spirytusowe, wodne,proszkowe,szpachle, podkłady, fillery.... Po spryskaniu i odczekaniu kilkunastu minut spłukujesz wodą i po farbie nie ma śladu! Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 12 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2005 spox Avalon w gdansku jest filia sikkensa, koles oferowal spray za 26 zeta (nazwy nie pamietam), ale bierze podobno o wiele lepiej niz scalson. przed zakupem powstrzymala mnie niedokladnosc dozowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 12 Marca 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2005 No dobrze, a co jak mam felgi po piaskowaniu i szkiełkowaniu właśnie.I chcę mieć ranty spolerowane błysk, podczas gdy obecnie aluminium jest, jak to po szkiełkowianiu, satynowe?Ów skansol da rade czy jednak papier ścierny i jazda?Tutaj felgi po piaskowaniu i proszkowaniu: http://www.forum.motocyklistow.pl/album_pi....php?pic_id=215pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 12 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2005 scansol jak juz było mówione zdejmuje tylko fabrę, nie reaguje z metalem (próba na alumie),tak więc, chyba papierek i pasta polerska zostaje, no i cierpliwość, albo małe zlecenie :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2005 ja kupuje środek który u mnie nazywa się "tygrys" głupawa nazwa ale działanie dobre pozatym są jeszcze "zmywacz lakieru" i inne wszystie działaja tak samo z tym ze tygrys ma od nich duzo większe stężenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitia Opublikowano 13 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 A czy ktoś się orientuje czy ten Scansol można użyć na tłumik (cbr600f2)? Czy pod farbą tłumik jest równie gładki jak felga i czy efekt będzie choć trochę podobny do polerki? I czy po zdjęciu farby tłumik nie będzie rdzewiał? Pozdrawiam!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 13 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 Dodam jeszcze do Tygryska i Scansolu(a), Diawrotiko(greckie), nie uzywajcie do zdejmowania lakierow szczotek drucianych, bo po nich zostaja glebokie rysy bardzo trudne do spolerowania( trzeba nameczyc sie potem papierem sciernym).Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 często ozystam z pomocy chemi :( np. zamiast płacić za wd 40 lub cole mam w domu dometos lub cilit świetnie radzą sobie z rdzą oczywiście nie mają własności smarnych ale to dla mnie nie istotne. Przed malowaniem lub składaniem silnika kupuje sobie środek (1butelka wystarcza na cho-cho) do odtłuszczania dachu :( w ten sposub mam pewność ze dobrze odtłuściłem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 13 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 No dobrze, a co jak mam felgi po piaskowaniu i szkiełkowaniu właśnie.I chcę mieć ranty spolerowane błysk, podczas gdy obecnie aluminium jest, jak to po szkiełkowianiu, satynowe?Ów skansol da rade czy jednak papier ścierny i jazda?Tutaj felgi po piaskowaniu i proszkowaniu: http://www.forum.motocyklistow.pl/album_pi....php?pic_id=215pzdr Sory ze tak zapytam,ale jaki sens według Ciebie (moim zdaniem zaden) ma i piaskowanie i szkiełkowanie jednoczesnie? obydwie metody maja na celu doprowadzenie powierzchni do stanu "dziewiczego" metodą natryskiwania pod dużym cisnieniem materiału sypkiego i jedyne rozróżnienie jest co do powierzchni jaka obrabiamy, ponieważ metale miękkie jak np aluminium nie specjalnie sie nadaja do piaskowania poniewaz zostają głębokie pory. i po to jest właśnie szkiełkowanie zeby tych dziur nie było. piaskowanie jest dobre ale do stali, stali nierdzewnej i innych twardych powierzchni. istnieje jeszcze orzeszkowanie. stad moje pytanie po co to i to? Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.