Skocz do zawartości

Łańcuchy .. ktory najlepszy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam !!

 

Pamietam ze temat o lancuchach kiedys byl ale niestety nie moge go odnalezc. Wiec mam pytanie jaki najlepszy jest waszym zdaniem lancuch - podajcie przebiegi jakie na nich zrobiliscie, firme i cene. Co sadzicie o firmie RK, poniewaz taki lancuch jest w larssonie i to za 53 zyle wiec dobra ofera, oczywiscie nie posiada on o-ringow.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć !!!

 

Wydaje mi się, że oprócz firmy, która produkuje dany łańcuch, ważna jest też cena ;) Im łańcuch z wyzszej półki i droższy tym większe przebiegi będzie wytrzymywał, chociaż nie jest to regułą. Dużo zależy też od uzytkownika, w jaki sposób dba o łańcuch, jak czesto smaruje i czy dba o odpowiedni naciąg. Sam styl jazdy też odbija sie na zużyciu łańcucha, ale to chyba jest oczywiste.

 

Co do łańcuchów o-ringowych, to w XJ 600 Diversion miałem RK, wytrzymał 12 tys.km i szlag go trafił. Przyznam jednak ze nie wykazywałem specjalnej troski i opieki nad nim.

 

W GSXR 750 też miałem RK, po 1000 km wymagał drobnej korekty naciągu, ale przypuszczam,że komplet musiał się dotrzeć. Po kolejnych dwóch tysiącach nie wymagał zadnej korekty.

 

Kilku moich znajomych stosuje łańcuchy X-ringowe firmy PBR i bardzo sobie chwalą. Dobra cena i chyba niezła wytrzymałość.

 

Przypuszczam, że do Twojego sprzętu nie potrzeba aż tak mocnego i dobrego łańcucha z wyzszej półki i ten RK powinien w zupełności wystarczyć ;)

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sadzicie o firmie RK, poniewaz taki lancuch jest w larssonie i to za 53 zyle wiec dobra ofera, oczywiscie nie posiada on o-ringow.

 

Ja z larssona mam wlasnie RK za ok. 50zł ale nie wiem jak z nim bo jeszcze lezy na polce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na oryginalnym łańcuchu w Bandicie przejechałem ok. 22 tys. km, na zamienniku DC osiągnąłem podobny przebieg.

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Mi w Duce oryginalny starczył na 19.000 km.

Teraz mam RK za chyba coś pod 400 zł (minus rabaty). XWRing. Nie wiem na ile starczy, mam nadzieję, że chociaż z 10.000 bo to V-ka jest i lubi jeść łańcuchy. ;)

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

he- czy ktos z was moglby krotko napisac dla mechanicznego lamera o lancuchach i roznicach miedzy nimi: chodzi mi o te wszystkie o-ringi, x-ringi itp. czy do lancuchow z konkretnym ?-ringiem sa odpowiednie zebatki, czy to zupelnie inna bajka?

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

he- czy ktos z was moglby krotko napisac dla mechanicznego lamera o lancuchach i roznicach miedzy nimi: chodzi mi o te wszystkie o-ringi' date=' x-ringi itp. czy do lancuchow z konkretnym ?-ringiem sa odpowiednie zebatki, czy to zupelnie inna bajka?

dzieki[/quote']

 

Znalazłem dla Ciebie coś takiego w archiwum :)

 

http://www.forum.motocyklistow.pl/viewtopi...highlight=xring

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...