nowy Opublikowano 9 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2005 Witam! Chciałbym sie czegoś dowiedzieć na temat ustawień zawieszenia w motocyklach sportowych. Jeśli ktos ma wiedzę popartą dośwaidczeniem to proszę o wpisywanie wskazówek. Liczę, że znajdzie się tu conajmniej kilka osób które wiedzą o co chodzi, a ten post i jego rozwinięcie ( oby cos z tego wyszło ;) ) pozwoli zaoszczędzić trochę kasy ludzom którym zdarzają się szlify z tego powodu. Ja ze swojej strony mogę zapodać link do strony angielskiej:http://www.gostar-racing.com/information/m...;%20all%20about Pozdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 9 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2005 SZUKAJ-> UŻYTKOWNIK->JANUSZ->ZNAJDŹ WSZYSTKIE POSTY JANUSZ ;) Polecam i miłej lektury 8) Jeszcze dorzucę Ci link do tego tematu, bo znalazłem :P http://www.forum.motocyklistow.pl/viewtopi...ghlight=#127544 Czasami warto poszperać w archiwum, zanim zarzuci się nowy temat :P No miłej lektury ;) Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giemul Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 No wszystko supaa ,tylko jak ktoś na podstawie wypowiedzi z tamtego tematu ustawi zawiechy(dobrze) to ja mu stawiam wielkie piwsko.Też chciałbym sie czegoś dowiedzieć na ten temat.Może czasem warto założyć ten sam temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Dlaczego nie ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 20 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 ja ze swej strony dodam tyle: na tor sie szykujesz? na miasto? na trase? na kazdy "teren" bedziesz mial inne ustawienia, wiec proponuje pokrecic metoda prob i bledow i testowac moto w codzinnym uzytkowaniu. jezeli tylko na tor, to sie nie wypowiem, bo nie mam doswiadczenia. ale na miescie czy na trasie ustawialem sobie. zauwazylem, ze na trase daje wieksze napiecie wstepne sprezyn i wieksze tlumienie odbica, co by przy 200 jak wpadne w dziure w kosmos nie poleciec :twisted: ale nie zawsze mi sie chce i ustawiam gdzies tak po srodku: ciut za "twardo" na miasto i ciut za "miekko" na trasie. jezeli chodzi o dobicie, to nie moge nic zrobic :cry: bo nie mam regulacji, a odbicie tez moge ustawic tylko z tylu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 sorki za stary temat ale nic ciekawego nie znalazłem... może ma ktoś jakąś instrukcje jak prawidłowo ustawić zawias w CBR :icon_twisted: :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Regulacja zawieszenia to temat rzeka... Cięzko jest znaleźć jedno poprawne ustawienie obowiązujące każdego, ponieważ każdy z nas różni się stylem jazdy, prekościami itp., że o fizjonomii nie wspomnę. Dlatego najlepszą metodą jest tak na prawdę, jak wspomniał MłodyVFR, metoda prób i błędów (oczywiście znając podstawy) w poszukiwaniu optymalnego dla nas nastawu. Lolek, może skorzystaj z gotowca? http://www.sportrider.com/bikes/146_susp_settings/ Ja się na tej tabeli wzorowałem i jeździ mi się OK. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 GSX-R750 ('98) 12/98 4 lines showing 1.25 turns out 1.5 turns out 42mm from top of threads 1 turn out 2 turns out moze mi kts to wytłumaczyć? bo nie chce jakiegoś błędu zrobić.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Turns out - odkrecony. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Zamieszczam link do strony, na której jest dokładnie wyjaśnione jak ustawić zawieszenie motocykla. Już trochę się przy tym pobawiłem i muszę powiedzieć, że ustawianie według tabelek typu odkręcić tylt to a tyle jest tylko wstępnym ustawieniem. Dokładne musi się wiązać z pomiarami - wystarczy że olej w zawieszeniu ma inną gęstość i wszystko bierze w łeb. http://www.gostar-racing.com/club/motorcyc...sion_set-up.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 (edytowane) Zamieszczam link do strony, na której jest dokładnie wyjaśnione jak ustawić zawieszenie motocykla. Już trochę się przy tym pobawiłem i muszę powiedzieć, że ustawianie według tabelek typu odkręcić tylt to a tyle jest tylko wstępnym ustawieniem. Dokładne musi się wiązać z pomiarami - wystarczy że olej w zawieszeniu ma inną gęstość i wszystko bierze w łeb. http://www.gostar-racing.com/club/motorcyc...sion_set-up.htm ...no ale ten link jest powyżej wtym temacie... fakt jest tam opisane wmiare dokładnie co i jak ale nie kumam angielszczyzny na tyle żeby sobie z tym poradzić :) :) może ktoś ma cos w ojczystym języku albo jak ktoś taki dobry to może przetłumaczy... :) metodą prób i błędów mam ustawione i się lata ale może bedzie lepiej... wiem że lepsze wrogiem dobrego ale może wogule jest kiepawo ustawione i po fachowej regulacji bedzie sam jeździł :) Edytowane 17 Maja 2006 przez lolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Swego czasu na stronie www.superbike.com.pl był bardzo obszerny tekst o regulacji zawieszeń po polsku. Niestety widzę, że chłopaki przebudowali stronę i tego tekstu już tam nie ma, a ja mam jedynie wydruk. Skontaktuj się z nimi, może podeślą lub umieszczą ponownie na stronie: http://superbike.com.pl/kontakt/ Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 ok dzięki , posłałem do nich maila może cos odpowiedzą... jak będe coś miał to wkleje. no chyba że ktoś cos jeszcze z innego źródła wydobędzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 dostałem odpowiedź z Superbike.com.pl co do tych artykułów odnosnie regulacji zawieszenia : http://superbike.com.pl/old/modules.php?na...l=Pa%BCdziernik :bigrazz: wiadomo co i jak , fakt faktem odbicie i dobicie to magia narazie ale juz wiadomo jak to zakumać przynajmneij i jak się do tego wziąć :icon_rolleyes: polecam lekture i dzieki :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.