rzemyk90 Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 W www.rzt.de jest bardzo duzo akcesoriow tuningowych, jedem problem - cena. Zeby zamiast EURO było ZŁ to by sie oplacalo kupywac:lol: . Stwierdzilem że pakowanie tyle kasy w Simsona to jest bez sens, jedynie jak ktos naprawde kocha te motorki ;) Mozna sprzedac simsona za okolo 1800 zl i troche dolozyc i kupic YAMAHE DT 80 LC II -chlodzenie ciecza, 6 biegow , hamulec tarczowy, obrotomierz i moc po oblokowaniu, ale w tym temacie nie o tym mowa. No moze ten tlumnik za 55zł nie jest najlepszy, ale ten wloski LEO VINCE to juz cos lepszego. http://www.kemot.pl/data/motorowery/P1012020b.html Ja wychodze z zalozenia, ze jesli producent umiescil cos w tlumiku, to po to by to pelnilo swoja role, a nie po to by "tuner" mial zabawe... Te cos w tlumniku jest po to zeby zdlawic silnik.A jak jest z blokadami w japoncach ?? Np. takie endura jak RMX, DT, RX, TS sa przewaznie blokowane w dyfuzorze, a je po to sie blokuje zeby dostosowac do ruchu drogowego. Motorower nie powinien poruszac sie wiecej niz 60 km/h. Po zdjeciu wszystkich blokad, smigaja nawet 100 km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 W www.rzt.de jest bardzo duzo akcesoriow tuningowych' date=' jedem problem - cena. Zeby zamiast EURO było ZŁ to by sie oplacalo kupywac:lol: . Stwierdzilem że pakowanie tyle kasy w Simsona to jest bez sens, jedynie jak ktos naprawde kocha te motorki ;) Mozna sprzedac simsona za okolo 1800 zl i troche dolozyc i kupic YAMAHE DT 80 LC II -chlodzenie ciecza, 6 biegow , hamulec tarczowy, obrotomierz i moc po oblokowaniu, ale w tym temacie nie o tym mowa. No moze ten tlumnik za 55zł nie jest najlepszy, ale ten wloski LEO VINCE to juz cos lepszego. http://www.kemot.pl/data/motorowery/P1012020b.html Ja wychodze z zalozenia, ze jesli producent umiescil cos w tlumiku, to po to by to pelnilo swoja role, a nie po to by "tuner" mial zabawe... Tak sobie czytam te twoje pierdoły i już nie moge. Po pierwsze to 45km/h nie żadne 60, po drugie gdzie ty widziales zeby Simsony były blokowane? Tak sie składa ze miałem simsona z wywalonymi przegrodami w tłumiku (jakis kretyn poprzedni wlasciciel to zrobil) i jezdzilo to fatalnie. Jak kupilem nowy tłumik to poczułem różnice. Jak sie na tym kompletnie nie znasz, to sie nie wypowiadaj. Akurat przegrody służą odbiciu spalin i czesciowemu powrotowi ich to cylindra żeby poprawic smarowanie (bylo o tym juz na forum). Najpierw poczytaj o pewnych zasadach działania a potem spamuj na forum Te cos w tlumniku jest po to zeby zdlawic silnik.A jak jest z blokadami w japoncach ?? Np. takie endura jak RMX, DT, RX, TS sa przewaznie blokowane w dyfuzorze, a je po to sie blokuje zeby dostosowac do ruchu drogowego. Motorower nie powinien poruszac sie wiecej niz 60 km/h. Po zdjeciu wszystkich blokad, smigaja nawet 100 km/h. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Buhne Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 Te cos w tlumniku jest po to zeby zdlawic silnik. Ehhh sil mi powoli braknie....wez poczytaj co nieco o ukladach wydechowych do 2-taktow' date=' ograniczaja moc przeslonki ale np. w tlumikach od DT-tek... Te w simku nie sa po to by ograniczac moc, ale po to, by spalanie i krzywa momentu byly "optymalne". A jak jest z blokadami w japoncach ?? Np. takie endura jak RMX, DT, RX, TS sa przewaznie blokowane w dyfuzorze, a je po to sie blokuje zeby dostosowac do ruchu drogowego. OK Motorower nie powinien poruszac sie wiecej niz 60 km/h. Po zdjeciu wszystkich blokad' date=' smigaja nawet 100 km/h.[/quote'] nie 60kph, ale 45kph... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 sprostowanie : pierscien pekł ni po przerubce tłoka ale po złym wykonaniu szlifu poprostu nie były zfrezowane okna i złapało go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 11 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 Ja nie mowilem ani nie widzialem ze Simsony sa zblokowane. Ten tlumnik wloski z kemotu - podalem linka, on ma przegrody w dyfuzorze. Tam jak klikniecie na niegoto nawet pisze: Tłumik fabryczny włoski typowy tuning - "ekstramalny przyrost mocy gdy odtłumiony". A o te 15 km/h policja nic nie zrobi, bo mnie juz przy tej predkosci zlapali. Nie wiem jak jest z policja, tam gdzie mieszkacie. Ehhh sil mi powoli braknie....wez poczytaj co nieco o ukladach wydechowych do 2-taktow, ograniczaja moc przeslonki ale np. w tlumikach od DT-tek... Te w simku nie sa po to by ograniczac moc, ale po to, by spalanie i krzywa momentu byly "optymalne". Ja nie mowilem terz, ze jak wyjmie sie te zaslonki w simsonie to moc wzrosnie. Cały czas mi chodzilo o tlumnik wloski z kemotu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 11 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 rzemyk90:endura Stary nic do Ciebie nie mam ale nie 'endura' tylko Enduro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk Opublikowano 11 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 Witam! Uff, rece opadaja. :? rzemyk90: na poczatek proponuje zapoznac sie z tym textem:ftp://mz:[email protected]/tech_stuff/w...2t/t.sałek1.jpgftp://mz:[email protected]/tech_stuff/w...2t/t.sałek2.jpgftp://mz:[email protected]/tech_stuff/w...2t/t.sałek3.jpg A tu zasada dzialania dyfozora:ftp://mz:[email protected]/tech_stuff/t...e_animation.gif Niedlugo postaram sie wrzucic na serwer wszystkie artykuły p. Tomasza Sałka, a troche tego jest. pozdr.Luk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikusss Opublikowano 12 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 Bym musial poszukac tego artykulu. Ale nie odpowiedziales mi na pytanie:Dlaczego tego nie wolno wyciągac?? A nie lepiej juz wstawic taki tlumnik za 55zł?? Ten tlumnik po zalozeniu dodaje mocy. Pewnie w komorze rozpreznej jest pusty. A ten tlumnik kiedy jest odtlumnony daje silnikowi ogromny przyrost mocy. Tak tulej bedzie wygladac jak sie ja wyjmie: Tylko teraz niech ktos mi powie o ile zfrezowac okna i ktore.jak jest z wyciaganiem tulei? łatwo ja potem sie wklada? bo chce cylider poprzerabiac i ulatwiloby mi to operacje :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 12 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 Luk czy masz moze jeszcze jakieś materiały Tomasza Sałka ? Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk Opublikowano 12 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 Luk czy masz moze jeszcze jakieś materiały Tomasza Sałka ? Mam, tylko musze poskanowac ze Swiata Motocykli, od 1998 roku troche tego bylo... pozdr.Luk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 13 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2005 To jak poskanujesz to daj znać, bo z chęcią bym sobie poczytał. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 14 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2005 Malkontenci wychwalający wyższość wydechów w japoniach przeczytajcie sobie arcyciekawy artykuł ze świetnej strony http://www.motocyklskuter.pl/index.html "Pierwsze poważne sukcesy konstrukcyjne i sportowe osiągnięto dzięki udziałowi Ernsta Degnera, kierowcy wyścigowego pracującego uprzednio dla MZ, który w 1961 roku uciekł na zachód i przekazał firmie Suzuki, tajniki dostrajania układów wydechowych i ssących w motocyklach dwusuwowych MZ. Dzięki temu zawodnicy startujący na wyścigowych maszynach Suzuki wywalczyli wiele tytułów mistrzowskich, a wytwórnia zdobyła rozgłos i renomę na świecie. Doświadczenia w konstrukcji silników sportowych posłużyły do opracowania wielu rewelacyjnych motocykli dwusuwowych." I co Wy na to? Kto od kogo uczył się dostrajania wydechów 2T ??A przy okazji - poznaję obrus z mojego stołu na skanach tego artykułu T. Sałka :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 co do podwyższenia mocy to mozesz założyc cylinder 60 cm sześciennych i napewno osiągi sie poprawią wiem bo mam kumpla który ma simsona i jest spora róznica miedzy 50-tką , a 60-tką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.