Skocz do zawartości

Podniesienie mocy w Simsonie S51


Baron
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W www.rzt.de jest bardzo duzo akcesoriow tuningowych, jedem problem - cena. Zeby zamiast EURO było ZŁ to by sie oplacalo kupywac:lol: . Stwierdzilem że pakowanie tyle kasy w Simsona to jest bez sens, jedynie jak ktos naprawde kocha te motorki ;) Mozna sprzedac simsona za okolo 1800 zl i troche dolozyc i kupic YAMAHE DT 80 LC II -chlodzenie ciecza, 6 biegow , hamulec tarczowy, obrotomierz i moc po oblokowaniu, ale w tym temacie nie o tym mowa.

 

No moze ten tlumnik za 55zł nie jest najlepszy, ale ten wloski LEO VINCE to juz cos lepszego.

 

http://www.kemot.pl/data/motorowery/P1012020b.html

 

Ja wychodze z zalozenia, ze jesli producent umiescil cos w tlumiku, to po to by to pelnilo swoja role, a nie po to by "tuner" mial zabawe...

 

Te cos w tlumniku jest po to zeby zdlawic silnik.

A jak jest z blokadami w japoncach ?? Np. takie endura jak RMX, DT, RX, TS sa przewaznie blokowane w dyfuzorze, a je po to sie blokuje zeby dostosowac do ruchu drogowego. Motorower nie powinien poruszac sie wiecej niz 60 km/h. Po zdjeciu wszystkich blokad, smigaja nawet 100 km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W www.rzt.de jest bardzo duzo akcesoriow tuningowych' date=' jedem problem - cena. Zeby zamiast EURO było ZŁ to by sie oplacalo kupywac:lol: . Stwierdzilem że pakowanie tyle kasy w Simsona to jest bez sens, jedynie jak ktos naprawde kocha te motorki ;) Mozna sprzedac simsona za okolo 1800 zl i troche dolozyc i kupic YAMAHE DT 80 LC II -chlodzenie ciecza, 6 biegow , hamulec tarczowy, obrotomierz i moc po oblokowaniu, ale w tym temacie nie o tym mowa.

 

No moze ten tlumnik za 55zł nie jest najlepszy, ale ten wloski LEO VINCE to juz cos lepszego.

 

http://www.kemot.pl/data/motorowery/P1012020b.html

 

Ja wychodze z zalozenia, ze jesli producent umiescil cos w tlumiku, to po to by to pelnilo swoja role, a nie po to by "tuner" mial zabawe...

 

Tak sobie czytam te twoje pierdoły i już nie moge. Po pierwsze to 45km/h nie żadne 60, po drugie gdzie ty widziales zeby Simsony były blokowane? Tak sie składa ze miałem simsona z wywalonymi przegrodami w tłumiku (jakis kretyn poprzedni wlasciciel to zrobil) i jezdzilo to fatalnie. Jak kupilem nowy tłumik to poczułem różnice. Jak sie na tym kompletnie nie znasz, to sie nie wypowiadaj. Akurat przegrody służą odbiciu spalin i czesciowemu powrotowi ich to cylindra żeby poprawic smarowanie (bylo o tym juz na forum). Najpierw poczytaj o pewnych zasadach działania a potem spamuj na forum

 

Te cos w tlumniku jest po to zeby zdlawic silnik.

A jak jest z blokadami w japoncach ?? Np. takie endura jak RMX, DT, RX, TS sa przewaznie blokowane w dyfuzorze, a je po to sie blokuje zeby dostosowac do ruchu drogowego. Motorower nie powinien poruszac sie wiecej niz 60 km/h. Po zdjeciu wszystkich blokad, smigaja nawet 100 km/h.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te cos w tlumniku jest po to zeby zdlawic silnik.

 

Ehhh sil mi powoli braknie....wez poczytaj co nieco o ukladach wydechowych do 2-taktow' date=' ograniczaja moc przeslonki ale np. w tlumikach od DT-tek... Te w simku nie sa po to by ograniczac moc, ale po to, by spalanie i krzywa momentu byly "optymalne".

 

A jak jest z blokadami w japoncach ?? Np. takie endura jak RMX, DT, RX, TS sa przewaznie blokowane w dyfuzorze, a je po to sie blokuje zeby dostosowac do ruchu drogowego.

 

OK

 

Motorower nie powinien poruszac sie wiecej niz 60 km/h. Po zdjeciu wszystkich blokad' date=' smigaja nawet 100 km/h.[/quote']

 

nie 60kph, ale 45kph...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mowilem ani nie widzialem ze Simsony sa zblokowane. Ten tlumnik wloski z kemotu - podalem linka, on ma przegrody w dyfuzorze. Tam jak klikniecie na niegoto nawet pisze: Tłumik fabryczny włoski typowy tuning - "ekstramalny przyrost mocy gdy odtłumiony". A o te 15 km/h policja nic nie zrobi, bo mnie juz przy tej predkosci zlapali. Nie wiem jak jest z policja, tam gdzie mieszkacie.

 

Ehhh sil mi powoli braknie....wez poczytaj co nieco o ukladach wydechowych do 2-taktow, ograniczaja moc przeslonki ale np. w tlumikach od DT-tek... Te w simku nie sa po to by ograniczac moc, ale po to, by spalanie i krzywa momentu byly "optymalne".

 

Ja nie mowilem terz, ze jak wyjmie sie te zaslonki w simsonie to moc wzrosnie. Cały czas mi chodzilo o tlumnik wloski z kemotu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Uff, rece opadaja. :?

 

rzemyk90: na poczatek proponuje zapoznac sie z tym textem:

ftp://mz:[email protected]/tech_stuff/w...2t/t.sałek1.jpg

ftp://mz:[email protected]/tech_stuff/w...2t/t.sałek2.jpg

ftp://mz:[email protected]/tech_stuff/w...2t/t.sałek3.jpg

 

A tu zasada dzialania dyfozora:

ftp://mz:[email protected]/tech_stuff/t...e_animation.gif

 

Niedlugo postaram sie wrzucic na serwer wszystkie artykuły p. Tomasza Sałka, a troche tego jest.

 

 

pozdr.

Luk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bym musial poszukac tego artykulu. Ale nie odpowiedziales mi na pytanie:

Dlaczego tego nie wolno wyciągac?? A nie lepiej juz wstawic taki tlumnik za 55zł??

 

P8010004.jpg

 

Ten tlumnik po zalozeniu dodaje mocy. Pewnie w komorze rozpreznej jest pusty. A ten tlumnik kiedy jest odtlumnony daje silnikowi ogromny przyrost mocy.

 

P1012020.jpg

 

Tak tulej bedzie wygladac jak sie ja wyjmie:

 

 

10590big.jpg

 

Tylko teraz niech ktos mi powie o ile zfrezowac okna i ktore.

jak jest z wyciaganiem tulei? łatwo ja potem sie wklada? bo chce cylider poprzerabiac i ulatwiloby mi to operacje :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malkontenci wychwalający wyższość wydechów w japoniach przeczytajcie sobie arcyciekawy artykuł ze świetnej strony http://www.motocyklskuter.pl/index.html

 

"Pierwsze poważne sukcesy konstrukcyjne i sportowe osiągnięto dzięki udziałowi Ernsta Degnera, kierowcy wyścigowego pracującego uprzednio dla MZ, który w 1961 roku uciekł na zachód i przekazał firmie Suzuki, tajniki dostrajania układów wydechowych i ssących w motocyklach dwusuwowych MZ. Dzięki temu zawodnicy startujący na wyścigowych maszynach Suzuki wywalczyli wiele tytułów mistrzowskich, a wytwórnia zdobyła rozgłos i renomę na świecie. Doświadczenia w konstrukcji silników sportowych posłużyły do opracowania wielu rewelacyjnych motocykli dwusuwowych."

 

I co Wy na to? Kto od kogo uczył się dostrajania wydechów 2T ??

A przy okazji - poznaję obrus z mojego stołu na skanach tego artykułu T. Sałka :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...