Kali00 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Jak możecie to wymieńcie mi wszystkie przyczyny braku iskry w dt (Czasami się pojawia,ale żadko). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Jak możecie to wymieńcie mi wszystkie przyczyny braku iskry w dt (Czasami się pojawia,ale żadko). Witaj,więc może to być (tradycyjnie) cewka zapłnowa, modół zapłonowy, fajka, przewód zapłonowy. Ale jeżeli mówisz, że iskra raz jest raz nie ma to może padł modół. Spotkałem się również z takim przypadkiem (w Simsonie) że koło magnesowe (magneto) było zabrudzone i nie dawało impulsu czy cuś. Spróbuj przeczyścić je papierkiem ściernym. A z brakiem iskry to już poważny problem. Może udaj się do jakiegoś elektryka, pomierzy jakies opory, napięcie itp. chyba że sie nie zna.... Pozdrawiamurban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Wiec ponawiam pytanie:Jak ciac dyfuzor ? Wzdluz czy wszerz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniu Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 (edytowane) Termostat jest przy głowicy wąż od chłodnicy do niego idzie ten górny wążwłaśnie o to chodzi że w moim silniku górny wąż wchodzi bezpośrednio w głowice i nie ma miejsca nigdzie na termostat Edytowane 17 Grudnia 2006 przez krzyniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 sciągacz do magneta taki sam jak w simku tylko że w simsonie jest z prawym gwintem a do dt z lewym :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 (edytowane) Witam, Mam jeszcze jedno pytanie dotyczące zaworu wydechowego ( DTR 125 `97 )Jak go wyjąć ? :icon_rolleyes: wziąć młotek i wybić po prostu ( jeszcze tylko w którą stronę ? ) czy coś jeszcze tam trzeba zrobić odkręcić czy cuś... Boje się wybijać tak ' na pale ' tłuc, żeby cylindra nie rozwalić Edytowane 17 Grudnia 2006 przez Baklazan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Veholor Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Siemka Mam pytanie mianowicie gdzie mogę dostać i w jakiej cenie pierścienie na tłoczek po 1 szlifie do yamahy dt 80. Jaka cena gdzie tego szukać jakieś sklepy. Zalerzy mi na czasie :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 właśnie o to chodzi że w moim silniku górny wąż wchodzi bezpośrednio w głowice i nie ma miejsca nigdzie na termostat U mnie to tak wyglada a ten czujnik temperatury to ta śruba po lewej co widac ze kabel sie urawalzdjecie I czy można kupić sama taka kostke łączące linki od gazu i dozownika?? Bo jak widać na zdjeciu nie mam czegos takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitter0 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Mam pytanie do posiadaczy DT80.Ile km wytrzymuje silnik bez kapitalki?jak sprawuja sie wasze DT ktore maja po10-15lat nie psuja sie za czesto , jakie macie przebiegi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Witam, Mam jeszcze jedno pytanie dotyczące zaworu wydechowego ( DTR 125 `97 )Jak go wyjąć ? :crossy: wziąć młotek i wybić po prostu ( jeszcze tylko w którą stronę ? ) czy coś jeszcze tam trzeba zrobić odkręcić czy cuś... Boje się wybijać tak ' na pale ' tłuc, żeby cylindra nie rozwalićPonawiam pytanie, pls.. zalezy mi na czasie !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 urban hehe nie bron tak warsztatow ojciec jest mechanikiem;) heh fajna praca ja wybieram sie na mechanika krzyniu jest to wina wyrobionej tulejki przenosi ona z kopki na wal Mam pytanie jakiej firmy kupic lozyska do przedniego kola Polskie czy skf? poniewz przednie kolo dostalo takie luzy ze masakra lozyska juz wyciagnolem wiem maja byc zamkniete ale jakiej firmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deszczowy Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 urban hehe nie bron tak warsztatow ojciec jest mechanikiem;) heh fajna praca ja wybieram sie na mechanika krzyniu jest to wina wyrobionej tulejki przenosi ona z kopki na walMam pytanie jakiej firmy kupic lozyska do przedniego kola Polskie czy skf? poniewz przednie kolo dostalo takie luzy ze masakra lozyska juz wyciagnolem wiem maja byc zamkniete ale jakiej firmy SKF robi łożyska w Polsce - mają jedną czy dwie fabryki kupione - na pewno nie ma sensu kupować oryginałów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emyl Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Elo :icon_mrgreen: Wie ktoś ile nalać oleju do DT 125 do amorów z przodu :) Wiem ze napewno gdzieś na 4um było ale chciałbym jak najszybciej odpowiedz.. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniu Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 (edytowane) krzyniu jest to wina wyrobionej tulejki przenosi ona z kopki na wal czyli silnika nie trzeba rozpoławiac tak ?? :banghead: Edytowane 18 Grudnia 2006 przez krzyniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deszczowy Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Elo :clap: Wie ktoś ile nalać oleju do DT 125 do amorów z przodu :banghead: Wiem ze napewno gdzieś na 4um było ale chciałbym jak najszybciej odpowiedz.. :clap: serwisówka (ID01-AE1` 2005) 495 ml Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.