Jackuzy Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 a co to znaczy za dobre to one nie są? Nie jestto kuty Wosner czy inny prox...ale jest pieruńsko tani i na swoją cene jak najbardzie dobry :) :) sam taki mam i jest OK .... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepeross Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Panowie. Między tarczami sprzęgłowymi są takie metalowe separatory (mają kształt lekko spłaszczonego okręgu i posiadają tzw. cycek) Tu moje pytanie. Czy ów cycek musi znaleźć się w jakimś odpowiednim miejscu czy wszystko jedno jak wsadzę ten separator??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo98 Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 elo, wie ktos moze gdzie znajduje sie przerywacz kierunkow w dt80 lc2? mam problem, kiedys zdjolem tylnie kierunki bo sie troche rozklekotaly a przednie zostaly i teraz jak zrobilem tylnie i zalozylem to mi nie chodza zadne :lapad:w przelaczniku od kierunkow prad jest, nie slychac przerywacza, ktorego zreszta nie moge zlokalizowac. Co sie moglo stac, ciezko jest przjzec kable bo wszystkie ida w zwojach. Panowie. Między tarczami sprzęgłowymi są takie metalowe separatory (mają kształt lekko spłaszczonego okręgu i posiadają tzw. cycek) Tu moje pytanie. Czy ów cycek musi znaleźć się w jakimś odpowiednim miejscu czy wszystko jedno jak wsadzę ten separator???ja zlozylem ja lecialo i jest git, tez sie zastanawialem nad zastosowaniem tych "cyckow" ale raczej go nie ma, tak jak nieraz na tarczach sprzeglowych sa kreski boku | || i ||| niczemu sie sluzace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Panowie zapraszam do głosowania w konkursie:Dhttp://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...0entry1220530 A co do migacz to sprawdź po koleji każdy kabelek, może odwrotnie podłączyłeś i robi się spjecie. Jak sprawdzisz połączenia to spójrz również na bezpiecznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Panowie. Między tarczami sprzęgłowymi są takie metalowe separatory (mają kształt lekko spłaszczonego okręgu i posiadają tzw. cycek) Tu moje pytanie. Czy ów cycek musi znaleźć się w jakimś odpowiednim miejscu czy wszystko jedno jak wsadzę ten separator??? Problem w tym, ze 'wszystko jedno' nie da sie ich założyć - poprostu nie powchodza na zęby.Ten cycek musi byc na strzałce przy 'sloneczku' pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 przerywacz kierunkowskazów jest pod przednią owiewką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepeross Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Znowu mam problem:Założyłem tarcze sprzęgłowe zalałem olejem wszystko ładnie chodzi ale jest tylko jedynka i luz pozostałych biegów nie mogę zapiąć. Gdy próbuję przełączyć na 2 to czuje taki opór jak bym z 6 chciał na 7 (gdzie nie ma wyższego biegu i dźwignia nie chce drgnąć) Raz już miałem tak przypadek nie mogłem wrzucić od 4 w górę, ale po kilkuset metrach jazdy i bawienia się biegami wszystko wróciło do normy. Wiecie co może być z tymi biegami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 może wodziki w skrzyni padły?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Może sprobój poregulować sprzęgło linką ( ale tam przy silniku ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Znowu mam problem:Założyłem tarcze sprzęgłowe zalałem olejem wszystko ładnie chodzi ale jest tylko jedynka i luz pozostałych biegów nie mogę zapiąć. Gdy próbuję przełączyć na 2 to czuje taki opór jak bym z 6 chciał na 7 (gdzie nie ma wyższego biegu i dźwignia nie chce drgnąć) Raz już miałem tak przypadek nie mogłem wrzucić od 4 w górę, ale po kilkuset metrach jazdy i bawienia się biegami wszystko wróciło do normy. Wiecie co może być z tymi biegami? ja bym typował że coś zrobiłeś z wybierakiem biegów jak tarczki zmieniałeś....znajduje się on za koszem sprzęgłowym na dole po lewej stronie.... sprawdź czy tam sie nie zacina. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo98 Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 przerywacz kierunkowskazów jest pod przednią owiewkądzieki za info, a moglbys jeszcze napisac jak wyglada czy jest kwadratowy i np. czarny czy butelkowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Witam! bede niedługo kupował jakieś 125 i mam pytania co do yamahy dt 125 -od kórego roku jest nowa buda i czy ceny nowej budy po 3.700 to raczej przewały czy ok?-czy są jakieś wady fabryczne tej Yamahy bądź rzczy na które bardzo trzeba patrzeć przy kupnie, rzeczy ktoe często padają-czy wychodziływersje z takimi prostymi kierownicami jak tuhttp://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M737260 bede miał niecałe 4tys. warto sie pakować w nowsze roczniki za mmniejszą kase czy lepiej kupić straszy ale mieć pewnośc że w lepszym stanie....chociaż pewności nigdy nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Przerywacz kierunkowskazów to taka czarna, plastikowa, prostokątna kostka(coś takiego jak moduł). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Siema! Ile wchodzi oleju do jednej lagi do DT 125 i jaki zalać żeby sie dobrze jeździło po lesie??ahaa czy rura nośna po odkręceniu bez problemu wychodzi ze szklanki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 hefaistos Dt dobry wybór, ale troszkę mało mocy, i za miękka jest, jeżeli ma być tylko do endurzenia bez szaleństw to wystarcza, jelsi szukasz coś z domieszką motocrossu to raczej nie to. Podczas kupna zwróć uwagę czy nie ma poprzecieranego tylnego wachacza od podnóżków. Jeśli ktoś stawiał ją na koło,z tylnych podnóżków, to będą pokrzywione i ocierały o wahacz. A reszta tak jak w innych motorach. dt "r" (nie dt lc)w obecnych kształtach wychodzi od 88 roku, a takiego dziadka raczej nie chcesz kupować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.