Shinigami Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Ja mam dwa pytania 1 Jak mam przykręcić sprzęgło żeby nie spadało ? Robiłem to nawet kluczem do rur hydraulicznych a to dalej spada2 Czy rozkręcone sprzęgło może być przyczyną braku kopa ( mimo że zębatka dobrze siedzi) i braku obrotomierza ? Wykręciłem końcówke przy zegarach i linka się nie kręciła.3 Czy blokada modułu ogranicza obroty ? Do 7tys idzie nieźle ale potem leniwie do 8,5tys od biedy osiagnie 9 i koniec. Zakładam ze regulacja gaźnika się kłania bo śrubka od powietrza coś tam zdziałałem. 4 Na czym polega patent ze zmianą położenia (wysokości) iglicy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 1 na nakretce trzymajacej sprzeglo powinna byc blaszka kontrujaca czy jak to zabezpieczenie sie zwie2 Ja kiedys wykrecilem dozownik oleju to przez to tez stracilem obrotomierz, mogla tez ci sie linka ukrecic albo to kwadratowe wejscie wyrobic, trzeba popatrzec od ktorego momentu sie nie kreci3 jesli kreci sie powyzej 7 tys to raczej nie modol, chociaz sam sie tym nie bawilem i nie jestem pewien4 Regulujac iglice ustawiasz ile benzyny ma dostawac, czasami regulacja srubka juz nie pomaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 1 na nakretce trzymajacej sprzeglo powinna byc blaszka kontrujaca czy jak to zabezpieczenie sie zwie2 Ja kiedys wykrecilem dozownik oleju to przez to tez stracilem obrotomierz, mogla tez ci sie linka ukrecic albo to kwadratowe wejscie wyrobic, trzeba popatrzec od ktorego momentu sie nie kreci3 jesli kreci sie powyzej 7 tys to raczej nie modol, chociaz sam sie tym nie bawilem i nie jestem pewien4 Regulujac iglice ustawiasz ile benzyny ma dostawac, czasami regulacja srubka juz nie pomaga 1 Ale ja nie mowie o nakretce ustalajacej popychacz tylko o tej ktora nakrecasz na walek skrzyni biegow pod dociskiem a tam to miesci sie tylko podkladka i nakretka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Co to ma być?? Wszystkich detetkowiczów wyżarło? a może smigacie tak bez przerwy że nie macie czasu nic napisać :flesje: w końcu chyba prawda sie objawiła ze DT sa niezawodne i nic sie wam nie dzieje z nimi :eek: Ja moją w końcu zrobiłem i przy okazji straciłem miejsce postojowe (50m od mojego domu) musiałem sie przenieść 4 przystanki autobusowe dalej ;] ale ważne ze moto stoi pod dachem a nie przypęta do klatki :icon_biggrin: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 No ja problemu z garażowaniem nie mam:D trzymałem dt w garażu pod blokiem,no ale niestety trzymałem:( Teraz czekam na wakacje i kupię coś ciekawego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Witam! Temat już pewnie wałkowany, ale moto w garażu stoi i mi zależy na czasie. 1) Jak poprawnie wyregulować gaźnik ? Dzisiaj się namęczyłem i tylko od prób odpalenia zakatowałem aku. :mrgreen: Jakoś poskładałem i moto odpala i trzyma obroty, jednak kiedy nakręce gaz i odpuszcze, to moto gaśnie. 2) Jaki olej polecacie do silnika (skrzyni - nie do mieszanki) ? I jak poprawnie wymienić olej w domowych warunkach ? Skoro już piszę to mam jeszcze kilka kwestii do porusznia: 3) Piszczy mi niemiłosiernie tylny amor. Moto był w serwisie i niby coś tam zrobili, ale po 2 dniach zaczął piszczeć dalej. Słychać go kiedy siadam i wstaję z moto. Co mogło się posypać i ile będzie ew. naprawa kosztować ? 4) Czy istnieją jakieś akcesoryjne stelaże na tablice rejestracyjną do DT ? Mam fabryczny stelaż, a raczej plastik i jest niemiłosiernie długi, do tego luzują się jego mocowania i przy skokach na torze lubi zawadzać o oponę, co powoduje niemiłe odczucie w czasie lądowania :buttrock:Gdzie i za ile można nabyć jakiś malutki stelażyk pod tylny błotnik ? 5) Czy istnieją jakieś komplety śrubek do DT ? Chodzi mi głównie o śruby trzymające plastiki itp. Niektóre śruby już nieco się zużyły, a chcę moto doprowadzić do ładu przed maturą. 6) Czym można usunąć rdzę ? Pojawia się w miejscach przetarć i zadrapań na wachaczu i ramie. Z góry dziękuję za odpowiedzi. PozdrawiamMatete vol. Iluminat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 (edytowane) Echh :icon_razz: 1) na to nie pomogę.... skoro trzyma obroty znaczy się ze jest w mare dobrze wyregulowany, spadanie z obrotów i gaśnięcie może być spowodowane czym innym....spróbuj wyczyścić cały gaźnik kompletnie. 2) tutaj polecają Motul Transoil jak sie nie mylę. Wlejesz dowolny 10W30 lub 10W40 i będzie git. Wymiana oleju sprowadza sie do odkręcenia śrubki pod skrzynia zlania tego oleju, i wlania nowego przez śrubkę na górze skrzyni. 3) prawdopodobnie to łożyska wahacza. lub elementy tłumiące na amorze. spróbuj nasmarować mocowania amortyzatora, jak nie pomoże to wymiana łożysk cię czeka. 4) jest sporo stelaży poszukaj na allegro i nie koniecznie musi być napisane że to do DT :biggrin: 5) wykręć śrubki idź do metalowego i kup w podobnym rozmiarze (długość) jak będą nieco za długie to weź brzeszczot i dotnij....nic tańszego i prostszego :P 6) rdzę usuwa się papierem ściernym ;) potem się to miejsce zabezpiecza podkładem antykorozyjnym i maluje lakierem lub inna farbą . ;) Co do trzymania i czekania :P ja czekam na egzamin na A i będzie CRMa albo KDX....w ostateczności kupie KMXa ale wolał bym te wczesniejsze :P Edytowane 15 Kwietnia 2008 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 SIEMA SIEMA Wstyd sie przyznać ale nie potrafię znaleźć nigdzie instrukcji odblokowywania starej DT 50 (powietrznej). Na pewno kryzy w dyfuzorze ale czy coś jeszcze? Chyba nie możliwe żeby to słabsze od simsonka było?A i jeszcze sie spytam bo akurat tłok się już skończył może przy okazji zapodać jej jakiś tuningowy cylinder macie jakieś pomysły gdzie szukać takich gratów? Bez zmiany gaźnika i gruchy da to wyniki? pomóżcie bo nie jestem zbytnio w temacie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 SIEMA SIEMA Wstyd sie przyznać ale nie potrafię znaleźć nigdzie instrukcji odblokowywania starej DT 50 (powietrznej). Na pewno kryzy w dyfuzorze ale czy coś jeszcze? Chyba nie możliwe żeby to słabsze od simsonka było?A i jeszcze sie spytam bo akurat tłok się już skończył może przy okazji zapodać jej jakiś tuningowy cylinder macie jakieś pomysły gdzie szukać takich gratów? Bez zmiany gaźnika i gruchy da to wyniki? pomóżcie bo nie jestem zbytnio w temacie :) Z tego co pamietam to DT50 były blokowane m.in na wydechu,gazniku(jak juz sam wspomniales) noi jesli masz wersje z zapłonem bezstykowym no to pozostaje ci jeszcze moduł odblokowac.A po za tym w niektórych tych silnikach były 4 biegowe skrzynie zamiast piątego biegu była taka plastikowa tulejka i nie było dodatkowego wyciecia w automacie od biegów ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 SIEMA SIEMA Wstyd sie przyznać ale nie potrafię znaleźć nigdzie instrukcji odblokowywania starej DT 50 (powietrznej). Na pewno kryzy w dyfuzorze ale czy coś jeszcze? Chyba nie możliwe żeby to słabsze od simsonka było?A i jeszcze sie spytam bo akurat tłok się już skończył może przy okazji zapodać jej jakiś tuningowy cylinder macie jakieś pomysły gdzie szukać takich gratów? Bez zmiany gaźnika i gruchy da to wyniki? pomóżcie bo nie jestem zbytnio w temacie :) Jak się tłok skończył to nie dziwne ze słabsze od simsonka :P jak chcesz sie bawić w tuningi to kup sobie cylinder od 80 i wstaw razem z tłokiem :P możliwe ze będzie problem ze skokiem tłoka, jezeli tłok nie będzie dochodził do końca cylindra daj cylinderek do splanowania o tyle ile brakuje tłokowi (pewnie będzie to 2mm) dodatkowo splanuj tez głowice (od 80) o 2mm i będzie nieco mocniejsza maszynka ;) Są oczywiście kity tuningowe do tych motorków ale jeżeli nie jest "nicasilowy" czyt. chromowany to nie ma się co bawić, lepiej już zrobić jak napisałem wyżej. co do bload i zabawy dalszej, jak będziesz miał cylek od 80 to wstaw sobie gaźnik od DT80LC2. Jest z tym troche zabawy, szczególnie z przerobieniem króćca gaźnika (trzeba go powiekszyć i na spawać rurkę aluminiową o średnicy 25mm, następnie to wszystko wyszlifować) ale efekt jest takiej zamiany :icon_eek: co do blokady w dyfuzorze, może być ale nie musi .... jak rozetniesz to sie dowiesz, co do modułu to te stare 50 nie miały blokady na CDI.... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Jak się tłok skończył to nie dziwne ze słabsze od simsonka :P jak chcesz sie bawić w tuningi to kup sobie cylinder od 80 i wstaw razem z tłokiem :P możliwe ze będzie problem ze skokiem tłoka, jezeli tłok nie będzie dochodził do końca cylindra daj cylinderek do splanowania o tyle ile brakuje tłokowi (pewnie będzie to 2mm) dodatkowo splanuj tez głowice (od 80) o 2mm i będzie nieco mocniejsza maszynka :) No tak mozna ale nie da rady za bardzo jak od 50tki bowiem jesli chciałbys założyc cylek od 80tki to i tak nie wejdzie bowiem jest inny rozstaw szpilek :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo19.89 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Witam mam taka sprawe chce kupic sobie motor chodzi mi o jakiegos crossa taki do jazdy po lesie i czasami do pracy do dakiej spokojnej bo mam zerowe pojecie o jeździe motorem jestem poczatkujacym kierowca tak myslałem nad Yamaha DT 125 [do wydania ok . 4000zł] na poczatek bedzie dobra ? mam 191cm wzrost i waze ok 80 kg chciał bym tez zeby był mało awaryjny i niski koszt utrzymaniaczy ten motorek bedzie dobry dla mnie ? czy Yamaha DT 125 co czy mozecie cos lepszego polecic ?125 bedzie dobra dla mnie czy 250 ale ona moze byc za mocna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepeross Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Jeżeli masz 0we pojęcie to DT 125 starczy, 80kg też uciągnie bez problemu. Myślę że to dobry wybór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Ewentualnie mogę polecić swoją dt 80lc2, jest przy niej wszystko zrobione i kupując ode mnie miałbyś pewność, że będziesz nią bardzo długo jeździł bez żadnego wkładu finansowego. Oczywiście zarejestrowana i opłacona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 No tak mozna ale nie da rady za bardzo jak od 50tki bowiem jesli chciałbys założyc cylek od 80tki to i tak nie wejdzie bowiem jest inny rozstaw szpilek :D Sprawdzałeś to?? czy to tylko przypuszczenie...z tego co mi wiadomo to kartery w obu silnikach są takie same i cylinder 50 ma po prostu mniejsza tuleję....tzn ścianka zewnętrzna na dole karteru jest odpowiednio grubsza i przystosowana do mniejszej średnicy cylindra. No ale oczywiście mogę się mylić :crossy: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.