Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio próbowałem,ale nic z tego:/ Tylko stawał:/ chciałem spróbowac sie przejechac:D hehe Moze dlatego tak ciezko bo mam podwyzszaną???:|

Nie sądze aby podwyzszenie miało coś do stopali. Zawias jest za miekki i przy mocnym wcisnieciu hebla nurkuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki

 

im amortyzator twardszy tym motor bardziej bedzie stawal deba. są rozne oleje do amortyzatorów (mowa o amortyzatorach hydraulicznych do ktorych leje sie olej). nalejesz gesty (utwardzisz amortyzator) to bedzie lepiej podrzucał dupe. ale nie ma co sie bawic w takie rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

im amortyzator twardszy tym motor bardziej bedzie stawal deba. są rozne oleje do amortyzatorów (mowa o amortyzatorach hydraulicznych do ktorych leje sie olej). nalejesz gesty (utwardzisz amortyzator) to bedzie lepiej podrzucał dupe. ale nie ma co sie bawic w takie rzeczy.

własnie chodzi o to , że warto zalać gęsciejszy olej

dt-ki mają bardzo słabe przednie amorki, w 80ce to już całkiem kaplica :P a utwardzenie wpłynie na komfort i bezpieczeństwo

w tym przypadku rewelacji nie będzie ale zawsze to jakas poprawa

a dt-ką stoopale można robic tylko trzeba załapac technike - jaja na baku i jak najwięszą czesc swojej masy przeniesc na kierownice

ja 125-ke podrywałem przy 50-60 km/h

Edytowane przez robak

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio próbowałem,ale nic z tego:/ Tylko stawał:/ chciałem spróbowac sie przejechac:D hehe Moze dlatego tak ciezko bo mam podwyzszaną???:|

ja przez kilka tygodni mialem 18/51 i nie polecam. DT wprawdzie szla na 5. ponad 100km/h ale w baaardzo dlugim czasie i na 6 juz slabla wyraznie, a z pasazerem w ogole nie miala sily. Wrocilem do normalnego 15/51

 

własnie chodzi o to , że warto zalać gęsciejszy olej

dt-ki mają bardzo słabe przednie amorki, w 80ce to już całkiem kaplica :) a utwardzenie wpłynie na komfort i bezpieczeństwo

w tym przypadku rewelacji nie będzie ale zawsze to jakas poprawa

a dt-ką stoopale można robic tylko trzeba załapac technike - jaja na baku i jak najwięszą czesc swojej masy przeniesc na kierownice

ja 125-ke podrywałem przy 50-60 km/h

fakt fakt tez mialem tyl podwyzszony o 8 cm w jednej DT 80 i jakos nie bylo roznicy w robioniu stoppie w porownaniu z normalnymi LC2. I tez nie udalo mi sie ujechac wieciej niz kilkadziesiat cm :D jaja na bak, hebel na max ale z wyczuciem i tylne kolo na jakies 70cm do gory. To sie w miare czesto udawalo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja przez kilka tygodni mialem 18/51 i nie polecam. DT wprawdzie szla na 5. ponad 100km/h ale w baaardzo dlugim czasie i na 6 juz slabla wyraznie, a z pasazerem w ogole nie miala sily. Wrocilem do normalnego 15/51

fakt fakt tez mialem tyl podwyzszony o 8 cm w jednej DT 80 i jakos nie bylo roznicy w robioniu stoppie w porownaniu z normalnymi LC2. I tez nie udalo mi sie ujechac wieciej niz kilkadziesiat cm :wink: jaja na bak, hebel na max ale z wyczuciem i tylne kolo na jakies 70cm do gory. To sie w miare czesto udawalo :)

 

 

 

Co do tego hebla,to musze go troche wyczuc:) Tak odrazu przy 60-70 bym nie scisnoł na klamki do konca,bo raczej bym mógł zeby zbierac,hehe:) Zaraz wypadne gdzies sobie na moto to potrenuje:D hehe:) Skoro niema różnicy na podwyzszeniu,to niemam poco kombinowac z obnizaniem:) dzieki:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Mam POWAżNY PROBLEM otóż dzisiaj jeździłem na moto i coś jakby pukło (albo mi sie tylko wydawało) zgasiłem motor zapaliłem ponownie, przegazowałem do 12tys. na luzie. Po czym zgasiłem i już nie chciał odpalić ani na pych ani na kopa. Przypchałem do domu, odkręciłem świecę, jest iskra fioletowo pomarańczowa i (skacze nie daje w jedno miejsce, nie wiem czy tak powinno być).

MOTOR STRZELA Z TłUMNIKA JAK SIE ZAPALA NA PYCH I NIE CHCE ODPALIć

CO MOGłO SIE STAć PROSZę O POMOC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Mam POWAżNY PROBLEM otóż dzisiaj jeździłem na moto i coś jakby pukło (albo mi sie tylko wydawało) zgasiłem motor zapaliłem ponownie, przegazowałem do 12tys. na luzie. Po czym zgasiłem i już nie chciał odpalić ani na pych ani na kopa. Przypchałem do domu, odkręciłem świecę, jest iskra fioletowo pomarańczowa i (skacze nie daje w jedno miejsce, nie wiem czy tak powinno być).

MOTOR STRZELA Z TłUMNIKA JAK SIE ZAPALA NA PYCH I NIE CHCE ODPALIć

CO MOGłO SIE STAć PROSZę O POMOC

 

 

 

Siemka!!! U mnie podobne były objawy: Jak wruciłem moto do domu,to niemogłem go odpalic;| Na pycha ledwo juz mi sie udało i próbowałem jechac do warsztatu,ale mocy niemiał w ogóle:/ musialem jechac na drugim albo trzecim biegu na pełnym gazie i cały czas mi strzelał z tłumika. A jak go zgasiłem to juz koniec..... Sprawdziłem kompresje i było 3.8 bar. wiec go rozebrałęm i okazało sie ze pekły pierscienie i porysowały cyla:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do tych stoopali to trzeba pamiętać żeby przeniesc większą częśc masy ciała na ręce/lierownice , z resztą poszukajcie sobie w archiwum jak to robić bo ja się w to dawno nie bawiłem

 

trzeba koniecznie przy mniejszej prędkosci sprawdzić czy nawierzchnia jest przyczepna

aha, co do opon - kostki znikają nie wiadomo kiedy a ich przyczepnosc jest bardzo ograniczona na asflacie !!

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

Ostatnio pojawil sie maly problem ze skrzynia biegow.

Zdaza sie, ze czasami biegi wyskakuja ... np jade na 2 i czasem potrafi nawet na 1 wskoczyc ... ale mam luzno dosyc stopke na walku i ona lata wiec na dziurach moze sie przelaczyc, zdaza sie czasem na 4, na 5 ze sie pomiedzy nimi wrzuci luz.

Niewiem czy to juz cos niepokojacego ?

Dzieje sie to dosyc zadko.

Gdybym przejechal kolo 2 dni z mala iloscia oleju w przekladni (bylo go w sumie na tyle ze caly kosz byl mokry a jak odpalilem bez korka, to normalnie chlapalo olejem w srodku, lecz byl go malo ... czy moglo sie cos stac przez ten czas ? nic sie nie tlucze raczej ...

Pozdrawiam :icon_rolleyes:

 

aha i czasem przy gaszeniu strzela mi w wydech. Co to moze byc ? mam Elektroniczny zaplon. Jaka moze byc tego przyczyna ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Mam POWAżNY PROBLEM otóż dzisiaj jeździłem na moto i coś jakby pukło (albo mi sie tylko wydawało) zgasiłem motor zapaliłem ponownie, przegazowałem do 12tys. na luzie. Po czym zgasiłem i już nie chciał odpalić ani na pych ani na kopa. Przypchałem do domu, odkręciłem świecę, jest iskra fioletowo pomarańczowa i (skacze nie daje w jedno miejsce, nie wiem czy tak powinno być).

MOTOR STRZELA Z TłUMNIKA JAK SIE ZAPALA NA PYCH I NIE CHCE ODPALIć

CO MOGłO SIE STAć PROSZę O POMOC

 

hehehe skad ja to znam:D tak samo u mnie bylo jak pierscie pekly naszczescie nie porysowaly mi cylindra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Mam POWAżNY PROBLEM otóż dzisiaj jeździłem na moto i coś jakby pukło (albo mi sie tylko wydawało) zgasiłem motor zapaliłem ponownie, przegazowałem do 12tys. na luzie. Po czym zgasiłem i już nie chciał odpalić ani na pych ani na kopa. Przypchałem do domu, odkręciłem świecę, jest iskra fioletowo pomarańczowa i (skacze nie daje w jedno miejsce, nie wiem czy tak powinno być).

MOTOR STRZELA Z TłUMNIKA JAK SIE ZAPALA NA PYCH I NIE CHCE ODPALIć

CO MOGłO SIE STAć PROSZę O POMOC

 

rozbierz cylinder, on prawde Ci powie :]

 

"aha i czasem przy gaszeniu strzela mi w wydech. Co to moze byc ? mam Elektroniczny zaplon. Jaka moze byc tego przyczyna ?"

 

nie wiem czemu akurat przy gaszeniu... ale ogolnie to jeśli mieszanka jest zbyt uboga (za mało paliwa w stosunku do powietrza) to szczela. a co do skrzyni biegów to może już dowalona zdrowo. trzeba lać dobry olej zeby sluzyla dlugo bo to ma duży wpływ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka!!! U mnie podobne były objawy: Jak wruciłem moto do domu,to niemogłem go odpalic;| Na pycha ledwo juz mi sie udało i próbowałem jechac do warsztatu,ale mocy niemiał w ogóle:/ musialem jechac na drugim albo trzecim biegu na pełnym gazie i cały czas mi strzelał z tłumika. A jak go zgasiłem to juz koniec..... Sprawdziłem kompresje i było 3.8 bar. wiec go rozebrałęm i okazało sie ze pekły pierscienie i porysowały cyla:/

 

 

O KU*WA

Mam nadzieję że cylindra niezarysowało.

Ale na wszelki wypadek zapytam: Gdzie mogę dostać cylinder do motorku, tłok i pierścionki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O KU*WA

Mam nadzieję że cylindra niezarysowało.

Ale na wszelki wypadek zapytam: Gdzie mogę dostać cylinder do motorku, tłok i pierścionki?

Po co Cylinder jak można szlif zrobić a tłoki na allegro widziałem pytaj delerów tłoków na allegro :)

 

Litrus choinka od zmiany biegow albo rozregulowana albo już taka wyjechana :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...