rajdowiec Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 producent zakładał fabryczne 15/51 były rówież serynie 14 i 48z przodu założ 15 bedzie troche szybszy a co od mocy to jest mało wyczuwalne :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmrider Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Ostatnio próbowałem,ale nic z tego:/ Tylko stawał:/ chciałem spróbowac sie przejechac:D hehe Moze dlatego tak ciezko bo mam podwyzszaną???:|Nie sądze aby podwyzszenie miało coś do stopali. Zawias jest za miekki i przy mocnym wcisnieciu hebla nurkuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 dzieki im amortyzator twardszy tym motor bardziej bedzie stawal deba. są rozne oleje do amortyzatorów (mowa o amortyzatorach hydraulicznych do ktorych leje sie olej). nalejesz gesty (utwardzisz amortyzator) to bedzie lepiej podrzucał dupe. ale nie ma co sie bawic w takie rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 (edytowane) im amortyzator twardszy tym motor bardziej bedzie stawal deba. są rozne oleje do amortyzatorów (mowa o amortyzatorach hydraulicznych do ktorych leje sie olej). nalejesz gesty (utwardzisz amortyzator) to bedzie lepiej podrzucał dupe. ale nie ma co sie bawic w takie rzeczy.własnie chodzi o to , że warto zalać gęsciejszy olejdt-ki mają bardzo słabe przednie amorki, w 80ce to już całkiem kaplica :P a utwardzenie wpłynie na komfort i bezpieczeństwow tym przypadku rewelacji nie będzie ale zawsze to jakas poprawaa dt-ką stoopale można robic tylko trzeba załapac technike - jaja na baku i jak najwięszą czesc swojej masy przeniesc na kierowniceja 125-ke podrywałem przy 50-60 km/h Edytowane 17 Maja 2007 przez robak Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Ostatnio próbowałem,ale nic z tego:/ Tylko stawał:/ chciałem spróbowac sie przejechac:D hehe Moze dlatego tak ciezko bo mam podwyzszaną???:|ja przez kilka tygodni mialem 18/51 i nie polecam. DT wprawdzie szla na 5. ponad 100km/h ale w baaardzo dlugim czasie i na 6 juz slabla wyraznie, a z pasazerem w ogole nie miala sily. Wrocilem do normalnego 15/51 własnie chodzi o to , że warto zalać gęsciejszy olejdt-ki mają bardzo słabe przednie amorki, w 80ce to już całkiem kaplica :) a utwardzenie wpłynie na komfort i bezpieczeństwow tym przypadku rewelacji nie będzie ale zawsze to jakas poprawaa dt-ką stoopale można robic tylko trzeba załapac technike - jaja na baku i jak najwięszą czesc swojej masy przeniesc na kierowniceja 125-ke podrywałem przy 50-60 km/hfakt fakt tez mialem tyl podwyzszony o 8 cm w jednej DT 80 i jakos nie bylo roznicy w robioniu stoppie w porownaniu z normalnymi LC2. I tez nie udalo mi sie ujechac wieciej niz kilkadziesiat cm :D jaja na bak, hebel na max ale z wyczuciem i tylne kolo na jakies 70cm do gory. To sie w miare czesto udawalo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny punkt Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 ja przez kilka tygodni mialem 18/51 i nie polecam. DT wprawdzie szla na 5. ponad 100km/h ale w baaardzo dlugim czasie i na 6 juz slabla wyraznie, a z pasazerem w ogole nie miala sily. Wrocilem do normalnego 15/51fakt fakt tez mialem tyl podwyzszony o 8 cm w jednej DT 80 i jakos nie bylo roznicy w robioniu stoppie w porownaniu z normalnymi LC2. I tez nie udalo mi sie ujechac wieciej niz kilkadziesiat cm :wink: jaja na bak, hebel na max ale z wyczuciem i tylne kolo na jakies 70cm do gory. To sie w miare czesto udawalo :) Co do tego hebla,to musze go troche wyczuc:) Tak odrazu przy 60-70 bym nie scisnoł na klamki do konca,bo raczej bym mógł zeby zbierac,hehe:) Zaraz wypadne gdzies sobie na moto to potrenuje:D hehe:) Skoro niema różnicy na podwyzszeniu,to niemam poco kombinowac z obnizaniem:) dzieki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stowa86 Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Siemka. Wiem ,ze gdzies jest ale nie moge poszukac. A więc: jaka świeca jest najlepsza? i jaki olej lać do silnika i ile? Z góry dzieki.POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornel YAMAHA DT 80 LC2 Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 CześćMam POWAżNY PROBLEM otóż dzisiaj jeździłem na moto i coś jakby pukło (albo mi sie tylko wydawało) zgasiłem motor zapaliłem ponownie, przegazowałem do 12tys. na luzie. Po czym zgasiłem i już nie chciał odpalić ani na pych ani na kopa. Przypchałem do domu, odkręciłem świecę, jest iskra fioletowo pomarańczowa i (skacze nie daje w jedno miejsce, nie wiem czy tak powinno być).MOTOR STRZELA Z TłUMNIKA JAK SIE ZAPALA NA PYCH I NIE CHCE ODPALIćCO MOGłO SIE STAć PROSZę O POMOC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny punkt Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 CześćMam POWAżNY PROBLEM otóż dzisiaj jeździłem na moto i coś jakby pukło (albo mi sie tylko wydawało) zgasiłem motor zapaliłem ponownie, przegazowałem do 12tys. na luzie. Po czym zgasiłem i już nie chciał odpalić ani na pych ani na kopa. Przypchałem do domu, odkręciłem świecę, jest iskra fioletowo pomarańczowa i (skacze nie daje w jedno miejsce, nie wiem czy tak powinno być).MOTOR STRZELA Z TłUMNIKA JAK SIE ZAPALA NA PYCH I NIE CHCE ODPALIćCO MOGłO SIE STAć PROSZę O POMOC Siemka!!! U mnie podobne były objawy: Jak wruciłem moto do domu,to niemogłem go odpalic;| Na pycha ledwo juz mi sie udało i próbowałem jechac do warsztatu,ale mocy niemiał w ogóle:/ musialem jechac na drugim albo trzecim biegu na pełnym gazie i cały czas mi strzelał z tłumika. A jak go zgasiłem to juz koniec..... Sprawdziłem kompresje i było 3.8 bar. wiec go rozebrałęm i okazało sie ze pekły pierscienie i porysowały cyla:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 co do tych stoopali to trzeba pamiętać żeby przeniesc większą częśc masy ciała na ręce/lierownice , z resztą poszukajcie sobie w archiwum jak to robić bo ja się w to dawno nie bawiłem trzeba koniecznie przy mniejszej prędkosci sprawdzić czy nawierzchnia jest przyczepna aha, co do opon - kostki znikają nie wiadomo kiedy a ich przyczepnosc jest bardzo ograniczona na asflacie !! Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Witam !Ostatnio pojawil sie maly problem ze skrzynia biegow.Zdaza sie, ze czasami biegi wyskakuja ... np jade na 2 i czasem potrafi nawet na 1 wskoczyc ... ale mam luzno dosyc stopke na walku i ona lata wiec na dziurach moze sie przelaczyc, zdaza sie czasem na 4, na 5 ze sie pomiedzy nimi wrzuci luz.Niewiem czy to juz cos niepokojacego ?Dzieje sie to dosyc zadko.Gdybym przejechal kolo 2 dni z mala iloscia oleju w przekladni (bylo go w sumie na tyle ze caly kosz byl mokry a jak odpalilem bez korka, to normalnie chlapalo olejem w srodku, lecz byl go malo ... czy moglo sie cos stac przez ten czas ? nic sie nie tlucze raczej ...Pozdrawiam :icon_rolleyes: aha i czasem przy gaszeniu strzela mi w wydech. Co to moze byc ? mam Elektroniczny zaplon. Jaka moze byc tego przyczyna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 CześćMam POWAżNY PROBLEM otóż dzisiaj jeździłem na moto i coś jakby pukło (albo mi sie tylko wydawało) zgasiłem motor zapaliłem ponownie, przegazowałem do 12tys. na luzie. Po czym zgasiłem i już nie chciał odpalić ani na pych ani na kopa. Przypchałem do domu, odkręciłem świecę, jest iskra fioletowo pomarańczowa i (skacze nie daje w jedno miejsce, nie wiem czy tak powinno być).MOTOR STRZELA Z TłUMNIKA JAK SIE ZAPALA NA PYCH I NIE CHCE ODPALIćCO MOGłO SIE STAć PROSZę O POMOC hehehe skad ja to znam:D tak samo u mnie bylo jak pierscie pekly naszczescie nie porysowaly mi cylindra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 CześćMam POWAżNY PROBLEM otóż dzisiaj jeździłem na moto i coś jakby pukło (albo mi sie tylko wydawało) zgasiłem motor zapaliłem ponownie, przegazowałem do 12tys. na luzie. Po czym zgasiłem i już nie chciał odpalić ani na pych ani na kopa. Przypchałem do domu, odkręciłem świecę, jest iskra fioletowo pomarańczowa i (skacze nie daje w jedno miejsce, nie wiem czy tak powinno być).MOTOR STRZELA Z TłUMNIKA JAK SIE ZAPALA NA PYCH I NIE CHCE ODPALIćCO MOGłO SIE STAć PROSZę O POMOC rozbierz cylinder, on prawde Ci powie :] "aha i czasem przy gaszeniu strzela mi w wydech. Co to moze byc ? mam Elektroniczny zaplon. Jaka moze byc tego przyczyna ?" nie wiem czemu akurat przy gaszeniu... ale ogolnie to jeśli mieszanka jest zbyt uboga (za mało paliwa w stosunku do powietrza) to szczela. a co do skrzyni biegów to może już dowalona zdrowo. trzeba lać dobry olej zeby sluzyla dlugo bo to ma duży wpływ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornel YAMAHA DT 80 LC2 Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Siemka!!! U mnie podobne były objawy: Jak wruciłem moto do domu,to niemogłem go odpalic;| Na pycha ledwo juz mi sie udało i próbowałem jechac do warsztatu,ale mocy niemiał w ogóle:/ musialem jechac na drugim albo trzecim biegu na pełnym gazie i cały czas mi strzelał z tłumika. A jak go zgasiłem to juz koniec..... Sprawdziłem kompresje i było 3.8 bar. wiec go rozebrałęm i okazało sie ze pekły pierscienie i porysowały cyla:/ O KU*WA Mam nadzieję że cylindra niezarysowało.Ale na wszelki wypadek zapytam: Gdzie mogę dostać cylinder do motorku, tłok i pierścionki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 O KU*WA Mam nadzieję że cylindra niezarysowało.Ale na wszelki wypadek zapytam: Gdzie mogę dostać cylinder do motorku, tłok i pierścionki?Po co Cylinder jak można szlif zrobić a tłoki na allegro widziałem pytaj delerów tłoków na allegro :) Litrus choinka od zmiany biegow albo rozregulowana albo już taka wyjechana :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.