Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie. Między tarczami sprzęgłowymi są takie metalowe separatory (mają kształt lekko spłaszczonego okręgu i posiadają tzw. cycek) Tu moje pytanie. Czy ów cycek musi znaleźć się w jakimś odpowiednim miejscu czy wszystko jedno jak wsadzę ten separator???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elo, wie ktos moze gdzie znajduje sie przerywacz kierunkow w dt80 lc2?

mam problem, kiedys zdjolem tylnie kierunki bo sie troche rozklekotaly a przednie zostaly i teraz jak zrobilem tylnie i zalozylem to mi nie chodza zadne :lapad:w przelaczniku od kierunkow prad jest, nie slychac przerywacza, ktorego zreszta nie moge zlokalizowac. Co sie moglo stac, ciezko jest przjzec kable bo wszystkie ida w zwojach.

 

Panowie. Między tarczami sprzęgłowymi są takie metalowe separatory (mają kształt lekko spłaszczonego okręgu i posiadają tzw. cycek) Tu moje pytanie. Czy ów cycek musi znaleźć się w jakimś odpowiednim miejscu czy wszystko jedno jak wsadzę ten separator???

ja zlozylem ja lecialo i jest git, tez sie zastanawialem nad zastosowaniem tych "cyckow" ale raczej go nie ma, tak jak nieraz na tarczach sprzeglowych sa kreski boku | || i ||| niczemu sie sluzace

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zapraszam do głosowania w konkursie:D

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...0entry1220530

 

A co do migacz to sprawdź po koleji każdy kabelek, może odwrotnie podłączyłeś i robi się spjecie. Jak sprawdzisz połączenia to spójrz również na bezpiecznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie. Między tarczami sprzęgłowymi są takie metalowe separatory (mają kształt lekko spłaszczonego okręgu i posiadają tzw. cycek) Tu moje pytanie. Czy ów cycek musi znaleźć się w jakimś odpowiednim miejscu czy wszystko jedno jak wsadzę ten separator???

 

Problem w tym, ze 'wszystko jedno' nie da sie ich założyć - poprostu nie powchodza na zęby.

Ten cycek musi byc na strzałce przy 'sloneczku'

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu mam problem:

Założyłem tarcze sprzęgłowe zalałem olejem wszystko ładnie chodzi ale jest tylko jedynka i luz pozostałych biegów nie mogę zapiąć. Gdy próbuję przełączyć na 2 to czuje taki opór jak bym z 6 chciał na 7 (gdzie nie ma wyższego biegu i dźwignia nie chce drgnąć) Raz już miałem tak przypadek nie mogłem wrzucić od 4 w górę, ale po kilkuset metrach jazdy i bawienia się biegami wszystko wróciło do normy.

 

Wiecie co może być z tymi biegami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu mam problem:

Założyłem tarcze sprzęgłowe zalałem olejem wszystko ładnie chodzi ale jest tylko jedynka i luz pozostałych biegów nie mogę zapiąć. Gdy próbuję przełączyć na 2 to czuje taki opór jak bym z 6 chciał na 7 (gdzie nie ma wyższego biegu i dźwignia nie chce drgnąć) Raz już miałem tak przypadek nie mogłem wrzucić od 4 w górę, ale po kilkuset metrach jazdy i bawienia się biegami wszystko wróciło do normy.

 

Wiecie co może być z tymi biegami?

 

ja bym typował że coś zrobiłeś z wybierakiem biegów jak tarczki zmieniałeś....znajduje się on za koszem sprzęgłowym na dole po lewej stronie.... sprawdź czy tam sie nie zacina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

bede niedługo kupował jakieś 125 i mam pytania co do yamahy dt 125

 

-od kórego roku jest nowa buda i czy ceny nowej budy po 3.700 to raczej przewały czy ok?

-czy są jakieś wady fabryczne tej Yamahy bądź rzczy na które bardzo trzeba patrzeć przy kupnie, rzeczy ktoe często padają

-czy wychodziływersje z takimi prostymi kierownicami jak tu

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M737260

 

bede miał niecałe 4tys. warto sie pakować w nowsze roczniki za mmniejszą kase czy lepiej kupić straszy ale mieć pewnośc że w lepszym stanie....chociaż pewności nigdy nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hefaistos Dt dobry wybór, ale troszkę mało mocy, i za miękka jest, jeżeli ma być tylko do endurzenia bez szaleństw to wystarcza, jelsi szukasz coś z domieszką motocrossu to raczej nie to. Podczas kupna zwróć uwagę czy nie ma poprzecieranego tylnego wachacza od podnóżków. Jeśli ktoś stawiał ją na koło,z tylnych podnóżków, to będą pokrzywione i ocierały o wahacz. A reszta tak jak w innych motorach. dt "r" (nie dt lc)w obecnych kształtach wychodzi od 88 roku, a takiego dziadka raczej nie chcesz kupować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...