Skocz do zawartości

Yamaha Dt porady i czesci


Rekomendowane odpowiedzi

Cytat:

 

Mogłem kupic od kumpla Hm'a 50CRE za 3500zł przywiezionego z Włoch silnik super ale jak to cross za drogi w utrzymaniu.

 

 

 

 

To nie jest typowy cross tylko super wyczynowe enduro.

Wcale nie takie super wyczynowe. Orginalnie to zwykłe enduro tylko takie najostrzehsze ze wszytkich. Są 2 wresje Cre baja i six, rózniące sie zawieszeniem. Pozatym orginalnie HM ma ciut mocniejszy silnik co RX ( ten sam tylko troszke inaczej zestrojony).

Dopiero na rajdach ludzie zminiaja w nim wydechy, kosze sprzegłowe, tłoki i gaźiki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W Dt80 lc/lc2 nie ma takiego wałka, możesz jedynie zdemontować napęd obrotomierza i dozownik.

Widze że kombinujecie

JAK STUNINGOWAĆ DT 80? - Prosze bardzo

Zalecam przeprowadzanie usprawnień na silniku będącym w bdb stanie :!:

należy załóżyć sobie wydech gianelli, wymontować dozownik, odblokować cdi, wywalić gumowy tłumik pokrywki od filtra powietrza - przy okazji go umyć ;) zastosować przelozenie na zębatkach 14/51 bądź 13/53, załóżyć wieksze dysze w gaźniku, karbonowa membrane, jeśli ktoś nie oszczędza $ na swoją dt to może kupić cylinder z tłokiem firmy Malossi bądź Polini- w razie wymiany cylindra na większy niedopuszczlne są jakiekolwiek luzy na korbie.

 

Powyższy tekst pełni rolę nformacyjną, autor nie odpowiada za ewentualne komplikacje powstałe przy tuningu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtra nie zmieiaj' date=' Wywal wszytko z dyfuzora i najlpeiej zmień końcówke - wtedy poczujesz przyrost mocy[/quote']

 

Można wybebeszyć dyfuzor ale akurat w dt 80 nie ma rewelacji, lepiej go przerobić tak jak ja to z kumplem zrobiliśmy:

http://forum.motocyklistow.pl/album_pic.php?pic_id=143

i zastosować jeszcze taki zabieg:

http://forum.motocyklistow.pl/album_pic.php?pic_id=144

albo poprostu kupić gianelli co jest najlepszym rozwiazaniem:

http://forum.motocyklistow.pl/album_pic.php?pic_id=145

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wszystko piknie ;) ale gdzie kupic np. karbonowa membrane?jak sie ja montuje?i sorry ale caly ukladzik gianelli w polsce kosztuje chyba ze 400 zl 8O a na ebayu 50 jurkow ;).aha ludzie caly czas szukam BOCZKOW DO DT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!oraz butow na crossa rozmiar 43.czekam na oferty;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Dt80 lc/lc2 nie ma takiego wałka' date=' możesz jedynie zdemontować napęd obrotomierza i dozownik.

Widze że kombinujecie

JAK STUNINGOWAĆ DT 80? - Prosze bardzo

Zalecam przeprowadzanie usprawnień na silniku będącym w bdb stanie :!:

należy załóżyć sobie wydech gianelli, wymontować dozownik, odblokować cdi, wywalić gumowy tłumik pokrywki od filtra powietrza - przy okazji go umyć ;) zastosować przelozenie na zębatkach 14/51 bądź 13/53, załóżyć wieksze dysze w gaźniku, karbonowa membrane, jeśli ktoś nie oszczędza $ na swoją dt to może kupić cylinder z tłokiem firmy Malossi bądź Polini- w razie wymiany cylindra na większy niedopuszczlne są jakiekolwiek luzy na korbie.

 

Powyższy tekst pełni rolę nformacyjną, autor nie odpowiada za ewentualne komplikacje powstałe przy tuningu ;)[/quote']

 

Wojtas mi sie i tak najbardziej podoba forma tunningu jaką ty zastosowałeś - sprzedaleś DT i kupileś CR 250 :lol: jedyne skuteczne posunięcie w kwestii zwiększenia mocy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojtas mi sie i tak najbardziej podoba forma tunningu jaką ty zastosowałeś - sprzedaleś DT i kupileś CR 250 :lol: jedyne skuteczne posunięcie w kwestii zwiększenia mocy ;)

 

no jasne :lol: a co do tuningu DT80 to należy pomyśleć czy sie opyla to robić i ładować kase która moze sie nie zwrócić przy sprzedaży

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojtas wywalenie tego gumowego gówna z pokrywki filtra da cos oprocz bardziej rzeznickiego dzwieku? bo chyba nie stawia to az takiego oporu zeby byla jakas widoczna roznica nie?

 

Najlepiej tą pokrywke zastąpić klapką (plastikową albo inna) z dziurami, chodzi o łatwiejszy -> szybszy dostęp powietrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wszystko piknie ale gdzie kupic np. karbonowa membrane?jak sie ja montuje?i sorry ale caly ukladzik gianelli w polsce kosztuje chyba ze 400 zl a na ebayu 50 jurkow .aha ludzie caly czas szukam BOCZKOW DO DT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!oraz butow na crossa rozmiar 43.czekam na oferty;)

Koplet gianlelki nowy to w polsce wydatek koło 800zł. kidyś chciałem kupić nową końcówke do dt 125 ARROW to mi 520zł krzykneli.

Co do butów to jak szukasz nowych to www.tnt-motocykle.pl a jak używek to na allegro. Albo jak dasz dobrą cene to może Ci swoje sprzedam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wchodz na www.enduro.pl tam mozna wyrwac naprawde okazyjnie stroj. Widzialem kiedys pelny stroj w jednym kolorze (kask, buty, spodnie, koszulka, buzer, rekawicze) za chyba 800zl . Na motobazarze w Warszawie buciki chodza w granicach 200zl. Za 300zl wyrwiesz juz cos fajnego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...