Enduras Opublikowano 3 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2005 Mogłem kupic od kumpla Hm'a 50CRE za 3500zł przywiezionego z Włoch silnik super ale jak to cross za drogi w utrzymaniu. To nie jest typowy cross tylko super wyczynowe enduro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 3 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2005 Cytat: Mogłem kupic od kumpla Hm'a 50CRE za 3500zł przywiezionego z Włoch silnik super ale jak to cross za drogi w utrzymaniu. To nie jest typowy cross tylko super wyczynowe enduro.Wcale nie takie super wyczynowe. Orginalnie to zwykłe enduro tylko takie najostrzehsze ze wszytkich. Są 2 wresje Cre baja i six, rózniące sie zawieszeniem. Pozatym orginalnie HM ma ciut mocniejszy silnik co RX ( ten sam tylko troszke inaczej zestrojony).Dopiero na rajdach ludzie zminiaja w nim wydechy, kosze sprzegłowe, tłoki i gaźiki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 11 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 W Dt80 lc/lc2 nie ma takiego wałka, możesz jedynie zdemontować napęd obrotomierza i dozownik.Widze że kombinujecieJAK STUNINGOWAĆ DT 80? - Prosze bardzoZalecam przeprowadzanie usprawnień na silniku będącym w bdb stanie :!: należy załóżyć sobie wydech gianelli, wymontować dozownik, odblokować cdi, wywalić gumowy tłumik pokrywki od filtra powietrza - przy okazji go umyć ;) zastosować przelozenie na zębatkach 14/51 bądź 13/53, załóżyć wieksze dysze w gaźniku, karbonowa membrane, jeśli ktoś nie oszczędza $ na swoją dt to może kupić cylinder z tłokiem firmy Malossi bądź Polini- w razie wymiany cylindra na większy niedopuszczlne są jakiekolwiek luzy na korbie. Powyższy tekst pełni rolę nformacyjną, autor nie odpowiada za ewentualne komplikacje powstałe przy tuningu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 11 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 Filtra nie zmieiaj' date=' Wywal wszytko z dyfuzora i najlpeiej zmień końcówke - wtedy poczujesz przyrost mocy[/quote'] Można wybebeszyć dyfuzor ale akurat w dt 80 nie ma rewelacji, lepiej go przerobić tak jak ja to z kumplem zrobiliśmy:http://forum.motocyklistow.pl/album_pic.php?pic_id=143i zastosować jeszcze taki zabieg:http://forum.motocyklistow.pl/album_pic.php?pic_id=144albo poprostu kupić gianelli co jest najlepszym rozwiazaniem:http://forum.motocyklistow.pl/album_pic.php?pic_id=145 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 11 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 tak wszystko piknie ;) ale gdzie kupic np. karbonowa membrane?jak sie ja montuje?i sorry ale caly ukladzik gianelli w polsce kosztuje chyba ze 400 zl 8O a na ebayu 50 jurkow ;).aha ludzie caly czas szukam BOCZKOW DO DT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!oraz butow na crossa rozmiar 43.czekam na oferty;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 11 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 W Dt80 lc/lc2 nie ma takiego wałka' date=' możesz jedynie zdemontować napęd obrotomierza i dozownik.Widze że kombinujecieJAK STUNINGOWAĆ DT 80? - Prosze bardzoZalecam przeprowadzanie usprawnień na silniku będącym w bdb stanie :!: należy załóżyć sobie wydech gianelli, wymontować dozownik, odblokować cdi, wywalić gumowy tłumik pokrywki od filtra powietrza - przy okazji go umyć ;) zastosować przelozenie na zębatkach 14/51 bądź 13/53, załóżyć wieksze dysze w gaźniku, karbonowa membrane, jeśli ktoś nie oszczędza $ na swoją dt to może kupić cylinder z tłokiem firmy Malossi bądź Polini- w razie wymiany cylindra na większy niedopuszczlne są jakiekolwiek luzy na korbie. Powyższy tekst pełni rolę nformacyjną, autor nie odpowiada za ewentualne komplikacje powstałe przy tuningu ;)[/quote'] Wojtas mi sie i tak najbardziej podoba forma tunningu jaką ty zastosowałeś - sprzedaleś DT i kupileś CR 250 :lol: jedyne skuteczne posunięcie w kwestii zwiększenia mocy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 11 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 Wojtas wywalenie tego gumowego gówna z pokrywki filtra da cos oprocz bardziej rzeznickiego dzwieku? bo chyba nie stawia to az takiego oporu zeby byla jakas widoczna roznica nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 11 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 Wojtas mi sie i tak najbardziej podoba forma tunningu jaką ty zastosowałeś - sprzedaleś DT i kupileś CR 250 :lol: jedyne skuteczne posunięcie w kwestii zwiększenia mocy ;) no jasne :lol: a co do tuningu DT80 to należy pomyśleć czy sie opyla to robić i ładować kase która moze sie nie zwrócić przy sprzedaży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 11 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 Wojtas wywalenie tego gumowego gówna z pokrywki filtra da cos oprocz bardziej rzeznickiego dzwieku? bo chyba nie stawia to az takiego oporu zeby byla jakas widoczna roznica nie? Najlepiej tą pokrywke zastąpić klapką (plastikową albo inna) z dziurami, chodzi o łatwiejszy -> szybszy dostęp powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 11 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 a nie lepiej poprostu ja stuningowac np. wiertarka? ;) porobic otwory w tej klapce wieksze i np. oslonic je drobna siatka zeby chronila filtr przed zanieczyszczeniami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 11 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 a nie lepiej poprostu ja stuningowac np. wiertarka? ;) porobic otwory w tej klapce wieksze i np. oslonic je drobna siatka zeby chronila filtr przed zanieczyszczeniami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 11 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 spoko że można tyle że bedziesz miał już podziurwaione i nie wrócisz do poprzedniego stanu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 11 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 tak wszystko piknie ale gdzie kupic np. karbonowa membrane?jak sie ja montuje?i sorry ale caly ukladzik gianelli w polsce kosztuje chyba ze 400 zl a na ebayu 50 jurkow .aha ludzie caly czas szukam BOCZKOW DO DT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!oraz butow na crossa rozmiar 43.czekam na oferty;)Koplet gianlelki nowy to w polsce wydatek koło 800zł. kidyś chciałem kupić nową końcówke do dt 125 ARROW to mi 520zł krzykneli. Co do butów to jak szukasz nowych to www.tnt-motocykle.pl a jak używek to na allegro. Albo jak dasz dobrą cene to może Ci swoje sprzedam ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 12 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 jakie to buty jaka cena?jaki stan?czy masz foty?i oczywiscie nie wyobazaj sobie ze dam za nie 500 zl ;) bo jescze czeka na mnie zakup nowych spodni i koszulki. :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 12 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 Wchodz na www.enduro.pl tam mozna wyrwac naprawde okazyjnie stroj. Widzialem kiedys pelny stroj w jednym kolorze (kask, buty, spodnie, koszulka, buzer, rekawicze) za chyba 800zl . Na motobazarze w Warszawie buciki chodza w granicach 200zl. Za 300zl wyrwiesz juz cos fajnego ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi