Karol Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Witam serdecznie.Naczytałem się pozytywnych opinii o Hondzie cbx 750 Police. I wiem, ze jest jedna do kupienia za całkiem sensowne pieniądze. Poza tym - włek, hydraulika, 6 przełożeń, pełen komfort...W związku z tym zwracam się z zapytaniem do użytkowników lub obeznanych. Jak to jest z tymi "policjantami"? Czy warto być oryginalnym? Czy lepiej poszukać CB Seven Fifty? Bo wyobrażam sobie, że cywliny "policjant" to rzadkosc na drodze?CBX 750p to oryginał sam w sobie w Polsce - 10 letni klasyk, z tehniką z lat '80-tych i 50tys/km na liczniku. PozdrawaimKarol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Zalezy za jaka kase i jak mocno byl w tej policji uzywany.Wedlug mnie to bardzo ciekawa propozycja-50 tys km to nie jest duzo na ten silnik, a ma wiele plusow w stosunku do Sevenki-chociazby te 20 KM wiecej,+1 bieg. Jezeli stan jest w miare to warto sie zastanowic! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Okazja naprawdę duża bez względu na stan zewnętrzny.Konstrukcja tego silnika słynie z niezawodności jak większość produktów tej marki. Musisz pamiętać o tym że motocykl w wersji "P" został wyprodukowany z przeznaczeniem do służby w POLICJI a nie adoptowany tak jak np.XJ900Diversion, a to oznacza większą trwałość od wersji cywilnych.Jedynym minusem jest ograniczony dostęp do części. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mimo_ck Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Od kilku lat na zlocie w Zdyni pojawia się koleś na takim sprzęcie.Z tego co z nim gadałem,bardzo fajny sprzet do turystyki.Wygodna pozycja,spora owiewka,fabryczne gmole , kuferkii bagażnik,mała awaryjność,proste czynności obsługowe(kardan i hydrauliczne zawory).Ogólnie mówiac był z niego bqrdzo zadowolny.Komuś,kto lubi klasyki sylwetka niewątpliwie do gustu może przypasć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 A jak zostawisz oryginalne malowanie, to i jeździć po mieście może być trochę łatwiej... Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Super motocykl. Przede wszystkim napedzany wałem, no i te wielkie zegary wyskalowane "co milimetr". Piekny motocykl...Kupuj!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 Jak już nabędziesz rzeczonego CeBeiXa, nie zapomnij sobie sprawić białego kasku i zielonej, "oczojebnej" kamizelki, że o czarnych skórach nie wspomnę. :) :twisted: :P Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 26 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2005 jesli ten motocykl bedzie odkupiony prosto z komendy, to nie ma się co martwic o prawdziwy stan przebiegu, niebiescy chyba nie bawią sie w przekrecanie liczników;) Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Pragnę sprostować jedną z wcześniejszych wypowiedzi. CBX 750 Police to nie motocykl stworzony specjalnie z myślą o służbie w mundurze, lecz zwykła amerykańska wersja Hondy o nazwie NIGHT HAWK, tylko z osprzętem ułatwiającym życie policjantowi. PozdrJanczar Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Ja wyczytalem ze CBX 750 Police ma powiekszona chlodnice-co zapobiega przegrzewaniu sie slinika podczas powolnej jazdy patrolowej w miescie,a poza tym Night Hawk nie ma napedu walem w odroznieniu od CBX Police. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Nie wiem co ma Nocy Łowca, ale pierwsze CBX w wersji amerykanskiej (nie Night Hawk) tylko CBX750 były napewno na wał, a awersji europejskiej (z inna buda) miały łancuch i szósty bieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Nie wiem co ma Nocy Łowca, ale pierwsze CBX w wersji amerykanskiej (nie Night Hawk) tylko CBX750 były napewno na wał, a awersji europejskiej (z inna buda) miały łancuch i szósty bieg.Bullson-tak BTW Night Hawk oznacza Nocny Jastrzab :) Szukam i jakos znalezc nigdzie nie moge CBXa z kardanem. Jedyne co znalazlem to Honde Nighthawk z lat 80tych z kardanem,ale to raczej typowy softchoper jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Szukam i jakos znalezc nigdzie nie moge CBXa z kardanem. Jedyne co znalazlem to Honde Nighthawk z lat 80tych z kardanem' date='ale to raczej typowy softchoper jest.[/quote']Szukaj dalej, na pewno jest! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol Opublikowano 27 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Witam ponownie.Zdaje się spowodowałem dyskusje.Ciekawa to sprawa z tymi policyjnymi CBX-ami. Z tego co wyszukałem w sieci, to kawał dalekiego i bliskiego wschodu na tym moto sciga bandytów. Są również w Połódniowej Ameryce i w Afryce. No i oczywiscie kilkadziesiąt nad wisłą.I faktycznie jest to CBX z lat osiemdziesiatych w niemal niezmienionej konfiguracji technicznej - silnik, skrzynka, napęd. Czyli silnik z hydraulika zaworów, sześć przełożeń, wał kardana. Pojazd w tej konfiguracji zdaje się został poskładany po latach dla policji, bo spełniał doskonale wymogi techniczne określane w przetargach (swoją drogą widziałem Kawasaki KLE i Goldwinga i jeszcze kilka innych cudów w policyjnych barwach). CBX to motocykl znany w Uesowie jako Nighthawk w latach '80, ktory w pozniejszych zmianach na tamtym, ale i na europejskim rynku usportowił się i stracił wałek napędowy. Ale też dzisiejszy Nighthawk to raczej CB Seven Fifty (nie obrażając oczywiscie CB750), choc nie do konca.Bo róznorodność podobnych modeli to wynik strategii marketingowych na różnych rynkach. Których to CBX jest dobrym przykładem. Czterocylindrowy silnik 750cc hondy, bowiem, na przełomie lat '70/'80 spowodowal gigantyczne zainteresownaie japonczykami w USA. Pozdrawiam zatem szczesliwych posiadaczy CBXów(wkrótce moze siebie) i policjantów. Dziekuje za oddzew. I proszę o więcej.Zastanawiam się mocno nad zakupem, bo moto nie jest z aukcji policyjnej, wiadomo, ze konkretnie leżało i przebieg niestety oryginalny przekracza 50 tys. PzdrKarol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 Nie mam skanera, wiec cytuje artykuł z dodatku do Swiata Motocykli "Motocykle używane nr 1/2003, Swiat motocykli wydanie specjalne" Na 26 stronie jest: "Cóz w niej było takiego interesujacego. Przede wszystkim to, że łaczyła w sobie cechy nowych motocykli serii VF (stylizacja) i starych, dobrych CB (silniki). Własciwie CBX 750F nie była czyms nowym. Ma rynku amerykanskim była doskonale znana wczesniej pod nazwa CBX 750 Nighhawk jako nieobudowany motocykl klasy sredniej wyzszej z czterocylindrowym silnikiem DOHC i wałem jardana w układzie napędowym. Nikt sie pewnie nie spodziewał, ze po latach polskim motocyklisom przyjdxzie na codzien stykac sie z tym dosc egzotycznym modelem z rynku amerykanskiego. A tak sie stało, bowiem policyjne, białe Hondy CBX 75 to nic innego, jak amerykanski Nighthowk z dodatkowym wyposazeniem...." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.