MOC Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Może rozwiniesz :P :bigrazz: pozdro Dyzio a co tu rozwijac ;) nie podoba mi sie i nie kupie.... :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Ja tez wole BSA ;) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregmoto Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 a ja wolę TRIUMPHA!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek20 BSA A65 Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 ostatnio miałem okazję przysłuchiwać sie jak sobie Triumph Bonewiell '72 pyrka i muszę powiedzieć że chodzi jak młockarnia w stodole przy mojej BSie... do tego wygladał jakoś niezwykle filigranowo śmiał bym twierdzić że nawet Junak wygląda bardziej poważnie... BSA górą:banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 A jak tam twoja BSA, moja wlasnie zostala ostatecznie wyregulowana i czeka tylko na ubezpieczenie ( dzisiaj ) i rejestracje ( jutro ).Na razie jezdze "w kolo komina" ale zdziwiony jestem latwoscia prowadzenia, jakoscia bebnowych w koncu hamulcow i przyspieszeniami staruszki. Adam M. http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...65/DSC01483.jpg Tutaj jeszcze w trakcie ostatnich poprawek razem z moim Suzuki. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...65/DSC01483.jpg Tutaj jeszcze w trakcie ostatnich poprawek razem z moim Suzuki. Adam M.Zaśliniłem się. Piękna. Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 czeka tylko na ubezpieczenie ( dzisiaj ) i rejestracje ( jutro ). Skąd: KanadaTo wyjaśnia czemu piszesz z takim spokojem. U nas byś napisał:Jutro walczę z komunikacją o rejestrację i może za tydzień uda się ubezpieczyć. A tak na poważnie bardzo ładny motocykl.Może udałoby Ci się nagrać jakiś krótki filmik na którym zobaczylibyśmy i usłyszeli jak to jeździ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ireo Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Zaśliniłem się. Piękna. mnie też się bardzo podoba. gratulacje Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek20 BSA A65 Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 zdziwiony jestem latwoscia prowadzenia, jakoscia bebnowych w koncu hamulcow i przyspieszeniami staruszki. z łatwością nie jest tak pięknie (miała mała przejścia w przeszłości), hamulce... jakie hamulce Adam ma duplexa więc jest szczęściarzem moja ma półbębny które nie hamuja, a przyspieszenia są zajebiste jak na tamte czasy więc z tym akurat mogę sie zgodzić... no i te puste wydechy z potężnym basem pobrzmiewającym przy amknięciu gazu :banghead: http://s68.photobucket.com/albums/i22/subv...rrent=Zlot2.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Bartek, jak chcesz zobaczyc jeszcze kilka innych moich bylych motocykli to zostawilem pare zdjec w watku wiecznego studenta o badaniu gladzi cylindra w mechanice weteranow :banghead: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marelx Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 eh, no klasa ta BSA nie ma jak to triumph :notworthy: a jakis zlot triumphow kiedys sie odbedzie?przydalo by sie spotkac sporą druzynąja jestem chętny :) pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 witam, byłem kiedyś posiadaczem BSA silver star 350 (a przynajmniej tak mi się teraz wydaje iż była to silver star) - stare czasy - NORD WETERAN KLUB przy WSM w Gdyni i jakoś nie podzielam bezkrytycznego zachwytu nad angielskimi klasykami... Przyznaję -od strony estetyki powalały mnie - zwłaszcza czarny Matchless ówczesnego "Guru" klubu Wieśka czy również jego Royal Enfield chyba Constelation, ale od strony praktycznej te motocykle wiecznie szwankowały. Trochę winy w tym ma fakt, iż w tamtych latach trudno było o oryginalne części i wszystko jeździło np. na jakiś dorabianych tłokach od Zastawy, ale poczciwe niemieckie BMW osiołki czy Junaki jeździły a angliki... Tym niemniej dziś chciałbym mieć z powrotem tę BSA...Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Może udałoby Ci się nagrać jakiś krótki filmik na którym zobaczylibyśmy i usłyszeli jak to jeździ? Filmiki beda w watku o fotografiach naszych weteranow, gdzie zreszta zamiescilem rowniez pare moich starych zdjec ze zjazdu FIM, ktory w 1975r odbyl sie w Lublinie.Staszku, angliki ze swoimi bardziej wysilonymi i skomplikowanymi silnikami, wymagaly zawsze o wiele wiecej wiedzy i dokladnosci podczas remontu niz niemieckie osiolki, czy NSU, szczegolnie wersje wojskowe przystosowane do naprawy w najgorszych frontowych warunkach.Poza tym niemiecki osprzet elektryczny byl o niebo prostszy i lepiej wykonany niz angielski - magdyno Lucasa czy Millera ma to do siebie ze potrafi sie po prostu zestarzec ( siada kondensator umieszczony we wnetrzu wirnika, jak rowniez izolacja starego typu zaczyna kruszec i miec przebicia miedzy zwojowe ) co juz unieruchamia silnik takiego motocykla - patent Bosha stosowany np w motocyklach NSU, wygladajacy jak magdyno a bedacy polaczeniem aparatu zaplonowego na dole z pradnica 60W Bosha na gorze nie zepsul mi sie nigdy mimo osiagniecia pieknego wieku ponad 40 lat, a w razie zepsucia byl stosunkowo latwy do naprawy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Kontynuując, za to do dzisiaj pamiętam piękny gwizd kół zębatych od rozrządu, no i fakt, iż besa miala niezłe przyspieszenie i wysokie obroty - jak już udało mi się wrzucić właściwy bieg - bo jednoczesnie miałem cz-ke więc Kongo było totalne -nota bene zawsze w krytycznej sytuacji zmieniałem bieg zamiast wcisnąć hamulec tylni... Co do prądnicy itp - fakt, mój kolega od AJS-a zawsze wracał na holu bo mu elektryka siadała lub sprzęgło - miał jakieś kombinowane chyba od crossowej cezetki, a moja BSA miała chroniczną skłonność do przycierania tłoka...Były czasy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xameleon Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Czy ktokolwiek wie jak zamienić jednostki prędkości na zegarze elektronicznym w Triumph Speed Triple 1050 z 2006 roku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.