Skocz do zawartości

Virago 535


Gość jarson
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na ile mi podpowiada moja niefachowa wiedza, zostało Ci to albo wypolerować, albo oczyścić i pomalować.

Możesz to też wyszkiełkować...

Lakier na pokrywie jest uszkodzony, więc niczym tego nie doczyścisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam ;)

 

Chcę się kolegów doradzić, nie wiem czy jest to odpowiedni dział ( jeżeli nie, to proszę o przeniesienie posta we właściwe miejsce ) no, ale cóż. Otóż problem jest widoczny na poniższych zdjęciach, czy ktoś miał podobny i zna jakiś sposób na to ustroństwo? Virago została przez ojca "trochę" zaniedbana, chcę przywrócić ją do życia. Proszę o fachowe rady.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/822/dscn0256ek.jpg

 

http://img705.imageshack.us/img705/7231/dscn0257e.jpg

 

Dziękuję!

Witaj

Wiertarka z kawałkiem filcu i pasta polerska uleczy ból.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam wszystkich.

Ponieważ jestem tu nowy napiszę najpierw kilka słów o sobie.

Od dwóch dni jestem posidaczem Virago 535 z roku 1993. Motor w wersji 2YL z chromami i pikowaną kanapą.

Jest to moja pierwsza Yamaha i do tej pory miałem tylko doczynienia z małym Cieniem (Shadow vt 125). Niebędę rozpisywał się o różnicach w motorach bo to pewnie każdy wiem. Po 200 km przejechasnych Virażką nasuneły mi się dwa pytania, która mam nadzieję, że rozwiejecie.

1. Czy możliwe jest, że Yamaha posiada jakaś "blokadę" w kolumnie kierownicy, która utrzymuje kierę do jazdy na wprost. Na pewno nie mam luzu na łożysku główki ramy ale dokładnie wcentralnym punkie do jadzy na wprost wyczuwalne jest małe "pyknięcie" i kierownica delikatnie się przycina. Ruch kierą w lewo lub wprawo po minięciu "blokady" jest płynny i lekki. Tylko to jedno miejsce w trakcie ruchu jest dziwne. Przy jeździe na wprost motor jedzie jak po sznurku ale jazda po rondach jest lekko nie komfortowa tym badziej, że kierownica me "tendencję samochodowe" do samodzielnego powracania do tej "blokady" i jazdy na wprost. Powiedzcie czy to narma czy jakiś dziwny feler.

2. Kolejne pytanie wiąże się z lekką hałaśliwą pracą na luzie. Po wciśnięciu sprzęgłą hałas mija. Podobno to jest norma i wiąże się z pracą kosz sprzęgłowego. Jednak w Hondzie tego nie było i nie daje mi to spokoju, że może po prostu jest coś nie tak z tarczami sprzęgła.

Jeśli wydziwiam wybaczcie początkujacemu.

Pozdrawiam

Kamil

p.s. Chętnie spotakm się z posiadaczami 535 z okolic Mińska, Siedlec by porównać pracę podzespołów i wzbogacić swoją wiedzę.

wybite łożysko główki ramy , a na drugie ,sprzegielko sie kończy

 

Witam ;)

 

Chcę się kolegów doradzić, nie wiem czy jest to odpowiedni dział ( jeżeli nie, to proszę o przeniesienie posta we właściwe miejsce ) no, ale cóż. Otóż problem jest widoczny na poniższych zdjęciach, czy ktoś miał podobny i zna jakiś sposób na to ustroństwo? Virago została przez ojca "trochę" zaniedbana, chcę przywrócić ją do życia. Proszę o fachowe rady.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/822/dscn0256ek.jpg

 

http://img705.imageshack.us/img705/7231/dscn0257e.jpg

 

Dziękuję!

robiłem to ,doprowadz papierem wodnym ,od 240 do 2000 i potem filc z zieloną pastą ,blysk bedzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam :)

 

Planuje zakup Virago 535, będzie to mój pierwszy motocykl wiec mam parę pytań :

 

1.Czy waszym zdaniem nadaje się na pierwszy motocykl ?

2.Napewno planuje jakieś dłuższe wyjazdy i tu rodzi się pytanie ile km można zrobić jadąc tylko z krótkimi przerwami na stacji benzynowej czy coś ?

3. Średnio podoba mi się fabryczna kierownica czy w przyszłości wymiana była by problemem czy raczej bez problemu ?

 

Na ta chwile to wszystko co mi przychodzi do głowy jednak w razie czego to dopisze :)

W razie jak ktoś by miał może jakaś inna propozycje co do pierwszego motocyklu to chętnie sprawdzę :) Budżet to 12 tys.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Tak

2) Indywidualna sprawa, która mniej zależy od motocykla, a bardziej od wytrzymałości kierującego. Normalnie od kilkustet do ponad tysiąca kilometrów dziennie.

3) Żaden problem.

Jeżeli podoba ci się ten styl motocykli to np. Kawasaki EN500, Honda VT600/VT750, Yamaha Dragstar 650, Suzuki Savage 650 itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był taki jeden ziomek co na raz szarpnął ~15.000km starą rozklekotaną Virażką 535 więc spoko :crossy:

Zwróć uwagę na wersję bo było dużo dławionych wersji szczególnie na rynku niemieckim. Nieblokowana 535 jedzie 150. Nie jest to demon turystyki ale kiedyś robiłem komuś remont takiej i z tego co wiem przejechała potem całą Europę w 2 osoby z bagażami.

Jest łatwy w prowadzeniu dla debiutantów, mało pali i łatwo też później go odsprzedać.

 

pzdr.

PASTOR GARAGE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy z tym wyjazdem do Polski(1500km) to tak tylko zapytałem wątpię ze odrazu po zrobieniu prawka zdecydował bym się na coś takiego, może kiedyś ale jak nawet to z przerwa na spanie :D

 

A wy co byście wybrali gdybyście mieli wybierać miedzy VT600 a Virago 535 ? Moze ktoś obeznany powie trochę o nich ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałam wybór Virago 535 albo VT750, wybrałam drugą opcję. Przyznam szczerze, wygrał ładniejszy motocykl. Jeździłam tym 3 sezony, zero awarii i gdyby nie wyjazd za granicę raczej bym go nie sprzedała. Motocykl i na asfalt i na tor i na szutry. Sakwy załadowane w opór i dużo km nawinęłam. Podstawowa eksploatacja zupełnie wystarczyła. Moto był z rocznika 2005.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witam, zastanawiam sie nad Yamaha Virago 535 i mam 2 pytania.

1,Możecie mi powiedzieć czy nie będzie za mała na mnie przy moim wzroście 185 cm waga 75 kg ?

2.Jak jest z tym chłodzeniem silnika, czy sie nie grzeje silnik w dłuższej trasie, np 200 km

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 186 cm, i mam wrażenie że jest dla mnie zamały. Jedyna i słuszna rada: usiądź i sam oceń.

Foto jak siedzisz pomoże Ci ocenić jak wyglądasz :)

W trasie problemów z temperaturą być nie powinno - jeśli moto sprawne, prędzej zagrzejesz w ruchu miejskim.

 

Pozdrawiam

-OLO-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...