Angel Opublikowano 13 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 Dokladnie.Jak sie dba i dobrze serwisuje to wszystkie dzisiejsze sprzety sa niezawodne.A jak sie nie dba to sa problemy np. widzialem juz padniete silniki w VFR750 i VFR800,w nowej R1,954RR,GSXR750,XX itd. i nie swiadczy to o zawodnosci tych sprzetow ale o zaniedbaniu ich ew. duzym pechu :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki46 Opublikowano 13 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 Co by nie mówić o nowym gsxr1000 to maszyna jest super, ale te lusterka z kierunkami, na zywo psują fajny wygląd całości Cytuj Forum Kołobrzeskich Motocyklistów www.moto-kolobrzeg.eu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 14 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2005 Byłem z quickiem w suzuki i obadaliśmy sobie nowego 1000... kozak nie ma co... może spokojnie stanąć przy R1 i ZX 10 i to nawet lekko z przodu.. na żywo wyglada naprawde fajniusio.. tylko ma trzy elementy które fabrycznie psują efekt! Po piewsze lusterka takie jakies z pi*dy po 2 to tłumik i po 3 to kierunki tylne jak w jakimś benelli tnt czy innym wynalazku... a tak to super.. bryła mocno sportowa i wyjątkowo malutka... jestem na tak :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 14 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2005 Chociaz ten tlumik przypomina bardzo tlumiki skuterowe- to jednak niezle te Suzukaki jest. Tak wogole to i tak przebija moca(tą realną nie na papierze) wszystko inne.Jesli chodzi o trwalosc nowych maszyn to jesli uzywac je z glowa( nie główką), to przebiegi 200 tys. nie powinny byc rewelacją, ale jak ktos ostro katuje sprzeta, to musi nawet taką fabryczną maszynke poprzerabiac- szczególnie dotyczy to własnie Kawasaki ZX 9 i Suzuki GSXR 1000- powinno się załozyc wiekszą miske olejową i układ ulepszajacy smarowanie walkow rozrzadu podczas jazdy "na kole". Efekt bezmózgiego katowania widzialem( na przykladzie ZX9R- po przebiegu 25000 km): panewka głowna wytopiona, korbowodowe jeszcze sie trzymaly, ale tez nie rewelacja, rysy na 1 i 4 cylindrze, poddarte walki rozrzadu wydechowe, ale najwieksze wrażenie zrobiło na mnie poddanie sie bloku silnika w miejscu łozyskowania zebatki zdawczej- niczym nie mozna tego uszczelnic!! Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 16 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 Dzis mialem okazje posluchac nowego GSXR i powiem Wam ze to jest jeden z najglosniejszych seryjnych wydechow.Chodzi pieknie,fajny bas no i ten ryk w kanalach ram air podczas zasysania powietrza,ciary po plecach przechodza :twisted: Jak tylko bedzie cieplej i drogi beda suche to bede mial okazje nim pojezdzic,jak co to zdam relacje. PS.Fajny jest wyswietlacz biegow,teraz przynajmniej wiadomo na jakim biegu sie jedzie,odpada liczenie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 Fajnie Angel że chwalisz wyświetlacz tylko się w niego niw wpatruj bo trafisz na ciasny winkiel i przerobisz gixera na kosiarkę do trawy.Daj cynk kiedy pierwsze testy bo Junior sę nie chwali.Punkty opisywane przez poprzedników są słuszne, wydech jak babcina konewka ale jażeli twierdzisz że dzwięk ładny to można się z wyglądem pogodzić.Zobaczymy na trasie bo narazie w superbikach wygrywa. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 17 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 Apropo wyświetlacza biegów... czy zakup takiej zabawki to dży koszt? Widziałem jedynie w zagraniczncyh pismach kiedyś ale w polsce sie nie spotkałem jeszcze no i jak z podłaczeniem? Bawił sie w to ktoś? Duzo ambarasu?Bo domysłam sie ze do mojej kawy da sie podłączyć bez problemu bo licznik prędkości mam już mimo tradycyjnej wskazówki elektroniczny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 17 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 Fajnie Angel że chwalisz wyświetlacz tylko się w niego niw wpatruj bo trafisz na ciasny winkiel i przerobisz gixera na kosiarkę do trawy.Daj cynk kiedy pierwsze testy bo Junior sę nie chwali.Punkty opisywane przez poprzedników są słuszne, wydech jak babcina konewka ale jażeli twierdzisz że dzwięk ładny to można się z wyglądem pogodzić.Zobaczymy na trasie bo narazie w superbikach wygrywa. Pierwsze testy beda jak go zarejestrujemy no i jak beda warunki na drogach do testowania takiej rakiety.Wezmiesz ta swoja 1000RR i zrobimy porownanie :D Wydech gada super i wyglada na zywo duuuuzo lepiej niz na zdjeciach,kazdy tak mowi jak widzi go na zywo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Louis3 Opublikowano 17 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 Moto bajera, skarane sa tylko te lusterka z kierunkami, a ksztalt wydechu 1 - klasa ( az milo popatrzec). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek.o Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Moto widziałem w TVN Turbo. Co mnie bardzo zaciekawiło ?Gość który prezentował motocykl, tłumaczył się z wydechu tak:..."wydech zaprojektowali inżynierowi, o takim kształcie, aby odchylał on odpowiednio strugę powietrza, co ma niwelować zawirowania powietrza”...Może pominąłem parę słów, ale sedno było takie. A że prezentacja była w salonie Suzuki to nie można było powiedzieć prawdy.Moim zdaniem tłumik jest brzydki i nijak pasuje do reszty. A lusterka wyglądają jak kupione u „Chińczyków” na stadionie XX - lecia. Cała reszta kozak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Jeśli chodzi o wydech i jego kształt to z tego co mi wiadomo Kawasaki w swoich materiałach tłumaczy że jego kształt podytkowany został względami aerodynamiki(żeby właśnie ją poparwić) i że ten kstałt pomaga mimo nie zamontowania go zgodnie z moda pod siedzeniem na głebsze pochylenia w zakrętach niż z normalnym, tradycyjnym okragłym tłumikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quake Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Witam Ściągnełem z netu troszkę zdjęc w róznych wersjach i nikt mnie nie przekona do tłumika i lusterek, natomist reszta jest suuper poza tym zegary są ładniejsze niż w K 3-4 więc ładniejsze niż w mojej :-( z przodu też jest ładniejsza fajniejsza lampa i to ostre linie mi sie podobają. Zadupek może troszke z tymi kirunkami nie taki. Pozostaje czekać kiedy ktoś ze znajomków sobie to kupi i będzie okazja polatać .8)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Jeśli chodzi o wydech i jego kształt to z tego co mi wiadomo Kawasaki w swoich materiałach tłumaczy że jego kształt podytkowany został względami aerodynamiki(żeby właśnie ją poparwić) i że ten kstałt pomaga mimo nie zamontowania go zgodnie z moda pod siedzeniem na głebsze pochylenia w zakrętach niż z normalnym, tradycyjnym okragłym tłumikiem. Chyba Suzuki :D , no chyba ze Kawasaki robi opisy techniczne swojej konkurencji :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 sory machnąłem sie...:oops: hehe tak to jest mysleć o paru rzeczach na raz:oops:8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damios Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 Nowosci wprowadzone w GSX-R 1000 `05 - http://www.suzuki-moto.pl/strony/opisy/now.../gsx-r1000.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.