Skocz do zawartości

gsxr1000-2005 najmocniejszym seryjnym SB


Rekomendowane odpowiedzi

Dokladnie.Jak sie dba i dobrze serwisuje to wszystkie dzisiejsze sprzety sa niezawodne.A jak sie nie dba to sa problemy np. widzialem juz padniete silniki w VFR750 i VFR800,w nowej R1,954RR,GSXR750,XX itd. i nie swiadczy to o zawodnosci tych sprzetow ale o zaniedbaniu ich ew. duzym pechu :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem z quickiem w suzuki i obadaliśmy sobie nowego 1000... kozak nie ma co... może spokojnie stanąć przy R1 i ZX 10 i to nawet lekko z przodu.. na żywo wyglada naprawde fajniusio.. tylko ma trzy elementy które fabrycznie psują efekt! Po piewsze lusterka takie jakies z pi*dy po 2 to tłumik i po 3 to kierunki tylne jak w jakimś benelli tnt czy innym wynalazku... a tak to super.. bryła mocno sportowa i wyjątkowo malutka... jestem na tak :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chociaz ten tlumik przypomina bardzo tlumiki skuterowe- to jednak niezle te Suzukaki jest. Tak wogole to i tak przebija moca(tą realną nie na papierze) wszystko inne.Jesli chodzi o trwalosc nowych maszyn to jesli uzywac je z glowa( nie główką), to przebiegi 200 tys. nie powinny byc rewelacją, ale jak ktos ostro katuje sprzeta, to musi nawet taką fabryczną maszynke poprzerabiac- szczególnie dotyczy to własnie Kawasaki ZX 9 i Suzuki GSXR 1000- powinno się załozyc wiekszą miske olejową i układ ulepszajacy smarowanie walkow rozrzadu podczas jazdy "na kole". Efekt bezmózgiego katowania widzialem( na przykladzie ZX9R- po przebiegu 25000 km): panewka głowna wytopiona, korbowodowe jeszcze sie trzymaly, ale tez nie rewelacja, rysy na 1 i 4 cylindrze, poddarte walki rozrzadu wydechowe, ale najwieksze wrażenie zrobiło na mnie poddanie sie bloku silnika w miejscu łozyskowania zebatki zdawczej- niczym nie mozna tego uszczelnic!! Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis mialem okazje posluchac nowego GSXR i powiem Wam ze to jest jeden z najglosniejszych seryjnych wydechow.Chodzi pieknie,fajny bas no i ten ryk w kanalach ram air podczas zasysania powietrza,ciary po plecach przechodza :twisted:

Jak tylko bedzie cieplej i drogi beda suche to bede mial okazje nim pojezdzic,jak co to zdam relacje.

 

PS.Fajny jest wyswietlacz biegow,teraz przynajmniej wiadomo na jakim biegu sie jedzie,odpada liczenie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie Angel że chwalisz wyświetlacz tylko się w niego niw wpatruj bo trafisz na ciasny winkiel i przerobisz gixera na kosiarkę do trawy.

Daj cynk kiedy pierwsze testy bo Junior sę nie chwali.

Punkty opisywane przez poprzedników są słuszne, wydech jak babcina konewka ale jażeli twierdzisz że dzwięk ładny to można się z wyglądem pogodzić.Zobaczymy na trasie bo narazie w superbikach wygrywa.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropo wyświetlacza biegów... czy zakup takiej zabawki to dży koszt? Widziałem jedynie w zagraniczncyh pismach kiedyś ale w polsce sie nie spotkałem jeszcze no i jak z podłaczeniem? Bawił sie w to ktoś? Duzo ambarasu?

Bo domysłam sie ze do mojej kawy da sie podłączyć bez problemu bo licznik prędkości mam już mimo tradycyjnej wskazówki elektroniczny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie Angel że chwalisz wyświetlacz tylko się w niego niw wpatruj bo trafisz na ciasny winkiel i przerobisz gixera na kosiarkę do trawy.

Daj cynk kiedy pierwsze testy bo Junior sę nie chwali.

Punkty opisywane przez poprzedników są słuszne, wydech jak babcina konewka ale jażeli twierdzisz że dzwięk ładny to można się z wyglądem pogodzić.Zobaczymy na trasie bo narazie w superbikach wygrywa.

 

Pierwsze testy beda jak go zarejestrujemy no i jak beda warunki na drogach do testowania takiej rakiety.Wezmiesz ta swoja 1000RR i zrobimy porownanie :D

 

Wydech gada super i wyglada na zywo duuuuzo lepiej niz na zdjeciach,kazdy tak mowi jak widzi go na zywo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto widziałem w TVN Turbo. Co mnie bardzo zaciekawiło ?

Gość który prezentował motocykl, tłumaczył się z wydechu tak:

..."wydech zaprojektowali inżynierowi, o takim kształcie, aby odchylał on odpowiednio strugę powietrza, co ma niwelować zawirowania powietrza”...

Może pominąłem parę słów, ale sedno było takie. A że prezentacja była w salonie Suzuki to nie można było powiedzieć prawdy.

Moim zdaniem tłumik jest brzydki i nijak pasuje do reszty. A lusterka wyglądają jak kupione u „Chińczyków” na stadionie XX - lecia. Cała reszta kozak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o wydech i jego kształt to z tego co mi wiadomo Kawasaki w swoich materiałach tłumaczy że jego kształt podytkowany został względami aerodynamiki(żeby właśnie ją poparwić) i że ten kstałt pomaga mimo nie zamontowania go zgodnie z moda pod siedzeniem na głebsze pochylenia w zakrętach niż z normalnym, tradycyjnym okragłym tłumikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ściągnełem z netu troszkę zdjęc w róznych wersjach i nikt mnie nie przekona do tłumika i lusterek, natomist reszta jest suuper poza tym zegary są ładniejsze niż w K 3-4 więc ładniejsze niż w mojej :-( z przodu też jest ładniejsza fajniejsza lampa i to ostre linie mi sie podobają. Zadupek może troszke z tymi kirunkami nie taki.

Pozostaje czekać kiedy ktoś ze znajomków sobie to kupi i będzie okazja polatać .

8)Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o wydech i jego kształt to z tego co mi wiadomo Kawasaki w swoich materiałach tłumaczy że jego kształt podytkowany został względami aerodynamiki(żeby właśnie ją poparwić) i że ten kstałt pomaga mimo nie zamontowania go zgodnie z moda pod siedzeniem na głebsze pochylenia w zakrętach niż z normalnym, tradycyjnym okragłym tłumikiem.

 

Chyba Suzuki :D , no chyba ze Kawasaki robi opisy techniczne swojej konkurencji :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...