Skocz do zawartości

PROBLEM ZE STEROWNOŚCIĄ KAWASAKI ZZR 600 93"


Durek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam mały problem, Od pół roku jestem posiadaczem kawasaki zzr 600, świetny motorek zrywny wygodny, wszystko ekstra ale ostatnio pojawił mi się mały problem. Otóż kupiłem motocykl z uszkodzoną felgą tzn lekko bitą przez co w przeciągu 2 - 3 tygodni z przedniej oponki powietrze schodzi mniej wiecej do połowy, na jazdę wpływu żadnego to nie miało ponieważ systematycznie powietrza dopompowywałem tak w sumie na oko, motorek sunął po zakrętach nic nie rzucał, jednak teraz gdy motocykl postał pare tygodni powietrze zeszło próbowałem wrócić do poprzedniego stanu ciśnienia jednak coś nie moge wycyrklować co objawia się rzucaniem motocykla na zakrętach, przy duzych szybkościach Chodzi o ciśnienie w ogumieniu, nie wiem jakie ciśnienie mu doładować na przód i jakie na tył żeby było gitara, jak jest za malo to rzuca jak za dużo to pływa z prawa na lewo po całej szosie. A niestety książi z instrukcją nie mam. Przy okazji jeżeli ktoś ma link lub dostęp do instrukcji do zygzaka z 93 roku to był bym wdzięczny. Drugim powodem moze byc niedawno wymienione łożysko w główce ramy jednak nowe łożysko chyba nie powinno stwarzać takich problemów??? Nieważne, to juz moje zmartwienie jednak z tym cisnieniem w ogumieniu bym był wdzięczny za jakąs podpowiedz Doświadczenia z przecinakami mi jeszcze brakuje bo dotychczas jeździłem tylko na enduro i takie błachostki sprawiają mi spory problem... Pozdrawiam :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie słuchaj łożysko w główce ramy padło z winy że tak powiem agresywnej jazdy poprzednika ;-) ponoc zygzaki maja to do siebie ze sie to rozlatywuje... nie wiem. A felga jest udezona o jakąs wieksza dziurę na drodze z jednej strony, i ale strasznie leciutko prawie niezauwazalnie, pozatym dotychczas motorek szalal dobrze dopiero po tym malym postoju w garażu zaczal swirowac... P.S. Wie cos ktos na tenat instrukcji do zygzaka ???? I tego cisnienia w gumach. HELP !!! :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe dzieki serdecznie chyba to rozwiaze moj problem bo przy zakretach caly tylek mi latal moze dlatego ze z tylu za male cisnienie bylo 2,2 bara. Dzieki serdeczne, jezeli obecne sloneczko i temperaturka utrzyma sie do 15 to dam znac czy pomogło Pozdrawiam... aha w dalszym ciagu proszę o jakies namiary na instrukcję/ksiązkę serwisową do zygzaka. :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy masz nie masz za mocno skręconych łożysk główki ramy. No i wyprostuj tą felgę, wymień oponę (taka guma, która stała na kapciu i wiele razy jeździła z zaniskim ćiśnieniem nie nadaje się na wiele). Pamiętaj że jeździsz szybkim motocyklem, a nie Tarpanem z prędkością 40 km/h :-)

 

Pozdro, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki sprawdze. w sumie tez sie zastanawiam nad tymi łożyskami w sumie od ich wymiany są problemy jednak zmiana cisnienia w gumkach powodowała ze problem ustawał tak więc sie w pewnym momencie zgubiłem. Pozdrawiam i dzieki jeszcze raz. Posprawdzam wszystko a gumki napewno wymienie bo stare i tak powoli zmieniają sie w sliki takze trzeba bedzie dzialac... :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łożyska wymieniał gościu który się na tym zna mechanik, pozatym robil zawory i gazniki, ogolnie maly remont, fachowiec z niego dobry co do tego nie mam watpliwosci, juz nieraz mi cos robil przy motocyklu, wczesniej jezdzilem na rmx 50, zawsze wszystko bylo gitarka, i nie sadze ze to cos tam z jego winy podlece jeszcze raz,

AHE mialem okazję przejechac sie dzis na zygzaku jak juz wyregulowalem cisnienie Autentycznie lepiej... :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dotychczas motorek szalal dobrze dopiero po tym malym postoju w garażu zaczal swirowac...

hehe to może wcale nie stał w garażu tylko jezdził nim bez Twojej zgody brat , ojciec albo sąsiad i zrobili mu małą krzywde :idea: :mrgreen: :banghead:

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe nie nie, zabieram kluczyki i nie ma jezdzenia !!!! nie teraz po wlasciwym dopompowaniu kolek jest gitarka chociaz jeszcze troche pływa, wkurza mnie to i chyba przejade sie do mechanika... POZDRO DLA WSZYSTKICH ZAPALEŃCÓW DWÓCH KÓŁEK KTÓRZY CZUJĄ KLIMAT !!!! :banghead: :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyną nerwowego prowadzenia może być też zbyt mocne dociśnięcie łożyska w główce...może wystarczy trochą poluzować nakrętkę dociskającą łozyska.... przyjzyj się też uszczelniaczom na przednich lagach...czy nię puszczają oleju...wumiana oleju w lagach i uszczelniaczy w sposób wyraźny może wpłynąć na zachowanie motocykla... (tez miałem zygzaka tylko że 1100 i po wymianie cieknącego uszczelniacza i zalaniu odpowiedniego oleju zachowywał się znacznie lepiej), wypróbuj też różne ustawienia tylnego amortyzatora...może to kwestia nieodpowiedniej regulacji...a może poprostu skończył Ci się tylny amotryzator...a tu już czeka Cię dość kosztowna wymiana... pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdze docisk łożyska, bo w sumie nie chodziło tylko o to że troche rzuca tyłkiem na zakrętach ale poprostej motocykl delikatnie pływa kołysze sie raz na prawo raz na lewo stało sie tak po wymianie tych nieszczesnych łożysk, sprawdze docisk i zobacze jak bedzie. Pozdrówka i dzięli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niedobrze, ku mojemu niezadowoleniu sezon zimowy powoli dociera, na przecinaka juz troche zimno, trzeba w takim razie powalczyc endurakiem troche w tereniku bo pogoda w teren zawsze jest ok ;-) chociaz tak czy inaczej wole sie "pluskać" jednak w ciepłym błocie niż jeździć po śniegu ale jak mus to mus ;-) :banghead: :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Przyczyna plywania tylu na szybkich zakretach moze byc zuzyta opona z tylu.W kazdym sprzecie jak mialem lysawa gume z tylu tak sie dzialo.

Wyreguluj lozyska w glowce ramy,jak masz lysa gume z tylu to wymien,napompuj do wartosci jakie podal Wicher i wszystko powinno grac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...