Koza Opublikowano 28 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2004 Bez, żadnych udogodnień nie mam ;-) Ja mam z kolei jedną z pierwszych, drugi tysiąc modelu 4KO. Jeszcze bez numeru VIN. Możesz podesłać jakieś zdjęcie swojej? Jak wygląda 100% oryginał? Dobrze opisałem, wolne obroty mam regulowane taką gałką po środku całego zestawu, pomiędzy drugim a trzecim gaźnikiem. Było to tłumaczone kompresją, na dwóch garkach było 9.5 a na dwóch koło 8. Po remoncie ma być dużo lepiej. Czy będzie, okaże się. Pozdrawiam, Koza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2004 To jest tylko regulacja uniesienia przepustnic dla wszystkich gaznikow, sklad mieszanki regulujesz dla kazdego gaznika oddzielnie. Adam M.PS. Mam nadzieje ze nie robisz remontu na polskich czesciach ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koza Opublikowano 28 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2004 Witam! Wszystkie części to albo oryginały albo tzw. zamienniki (łańcuchy np. TURMAX - te co idą do Yamahy w fabrykach). Nie kłócę, się, że ta śruba nie podnosi przepustnic, faktem jest, że nią mogę (i robię to) regulować wolne obroty, żeby mi nie wył na światłach za bardzo, ale żeby też nie gasł. Pozdrawiam, Koza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 28 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2004 Moim zdaniem, możesz mieć problem z wybitymi/wytartymi osiami przepustnic. Ja też miałem duże poroblemy z wyregulowaniem swojej XJ. Jest post na ten temat. "wybite osie przepustnic". Mój motocykl jak byl zimny, to trzymał obroty, po rozgrzaniu mial z 3.5 tys.... i nie chciał zejśc z obrotów. Pomagało przymulenie na sprzęgle silnika. Winne okazały się wybite osie przepustnic i dostawanie się lewego powietrza do silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koza Opublikowano 28 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2004 Nie wykluczam, że i to jest z tymi gaźnikami. Z tego co wiem, to zdaje się że iglice tam są do wymiany też. O ile mi wiadomo, regulacje gaźników przeprowadza się na ciepłym silniku. Z kolei zawory reguluje się na zimno. Ale może się mylę ;-) Pozdrawiam, Koza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 29 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 Jeśli chodzi o przepustnice to wczoraj wyjąłem swoje – są tak zjechane, że gołym okiem widać próg między powierzchnia tracą a resztą. Zauważyłem, że gaźniki posiadają takie prowadnice przepustnic, które wyglądają tak jak by je można było wymieniać – dobrze mi się wydaje? :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 29 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 Nie napisałeś o którą przepustnice ci chodzi. Masz dwie przepustnice. Jedna obrotowa. Sterujesz nią linką gazu. Osadzona jest ona w kadłubie gaźnika na osi. Oś można poddać regeneracji przetaczając ją, przetaczając gniazda osi przepustnucy w kadłubie gaźnika i dorabiając tulejki. Droga i pracyzyjna zabawa. Natomaist druga przepustnica, to przepustncia podciśnieniowa, to ta z membraną. Przypuszczam, że nie ma u ciebie żadnych wymiennych prowadnic, nie spotkalem się z takimi w gaźnikach. Poprostu jest, to wyfreszowanie w kadłubie gaźnika. Musial byś zobaczyć jak bardzo wytarty jet kadłub i jeśli jeszcz nadaje sę do eksploatacji, to zakupić przepustnice. Jednak jest to bardoz droga zabawa, ok. 400zł za sztuke. Poszujak jakiś używanych gaźników na ebay. wyjdzie najtaniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 29 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 trochę nie na temat ale przy zmianie filtra seryjnego na filtr powietrza KN trzeba regulować gaźniki ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 29 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 Tak... treba, gdyż ilość poweitrza doplywajaca do cylindrów się ziększy, więc trzeba będzie wzbogaćić mieszanke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 29 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 a jaki może być objaw jesli tego nie zrobiłem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 29 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 ujme to może inaczej, dobrych pare tysięcy km temu załozyłem taki filtr i nie robiłem regulacji zaworów, motocykl chodzi bez zarzutu, dodam jeszcze że jest to XJ-ta, teraz pytanie czy tym zaniechaniem czynności regulacyjnych mogłem coś uszkodzić chodzi głównie o gniazda i same zawory wydechowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 29 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 Chodzi mi o przepustnicę podciśnieniową. Koszt w Kawasaki za komplet z membranami to od 400 do 700zł.Kadłub jest OK. w sumie jak bym ich nie zobaczył to nie miał bym pretekstu do wymiany gdyż silnik pracował bardzo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 Pom, przejedz sie sprzętem, wykręć go do końca i jedz tak przez 30s. Następnie zgaś silnik bez schodzenia z obrotów (polecam czerwony guzik). Wcisnij sprzęgło i się zatrzymaj. Wykręc świece i zobacz jak wyglądają. Odrazu uzyskasz odpowiedz na temat składu mieszanki i temparatury spalania. Na necie poszukaj strony z fotkami prawidłowo zabarionych elektorod świec zaplonowych, są takie kiedys podawałem do nich linki na FM, ale nie pamietam w jakim temacie. Elektrody powinny być ceglaste, beżowe. Jeśli będą prawie białe, to masz za ubogą miesznke, co w przyszłości zaowocuje wypaleniem zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 a bez tych fajerwerków z kręceniem na maxa nie mozna wyrokować na podstawie kolory świec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 W praktyce dawnych ścigantów była popularna metoda sprawdzania poprawności regulacji gaźników poza torem wyścigowym. Kierowca rozgrzewał silnik do pełnej temperatury pracy wyprowadzał sprzęta na krótką prostą i dawał w palnik na 1ce, przymykał gaz i ponownie systematycznie dodawał zwracając uwagę jak reaguje silnik.Taka metoda się sprawdzała możesz ją sam wypróbować. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.