Skocz do zawartości

XJ600 51J - zginęło sprzęgło


Piasek80
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, moim zdaniem masz dwa problemy, a może i trzy problemy

1) sterowanie kranika  podciśnieniem w pozycji ON i RES nie działa. Paliwo jest podawane do gaźników nawet po wyłączeniu silnika. Sprawdzenie jest dość proste, musisz odpiąć przewody z gaźników i sprawdzić, czy kranik puszcza paliwo w tych pozycjach. Pozycja PRI dostarcza paliwo niezależnie od sterowania podciśnieniem.

2) niezależnie od kranika, najwyraźniej jest też problem z zaworkami w gaźnikach, sterowanych pływakami. Paliwo leje się do gaźnika bez umiaru i przelewa się przez przelew (jeśli drożny) lub przez dolot. Nie wiem, jak tam to wygląda, warto to oglądnąć i sprawdzić filtr powietrza. Moim zdaniem bogata mieszanka nie spowoduje takiego przyrostu ilości olejobenzyny.

3) gaźniki powinny mieć przelewy, które zabezpieczają przez zdarzeniami z punktu 2. Jeśli gumowe odpływy przelewów kończą sie wysoko lub ich nie ma, paliwo może sciekać na silnik. W starych motocyklach najważniejsze po wyłączeniu było przekładanie kranika na OFF, bo kartery nie były od góry idealnie szczelne.

Dwa razy olej wymieniałem, bo przy burzy zaworki gaźników puszczały, a kranik zostawiłem otwarty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...