freesamen Opublikowano Czwartek o 22:54 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 22:54 Jestem początkującym motocyklistą. Jeżdżę turystykiem 500 cm3. Przejechałem do tej pory niecałe 1 tys km. Także nie czuje się jeszcze za pewnie na motocyklu a zwłaszcza to co mi spędza sen z powiek to zjazd z górki z zakrętami. i na ten moment obawiam się takich tras, żeby nie położyć motocykla w zakręcie. Jak powinna wyglądać technika podczas zjazdu z stromej górki np >12% i do tego dochodzi np zakręt ok 90 stopni. z góry dziękuję za chęć podzielenia się swoją wiedzą w sposób szczegółowy lub polecenia wartościowych filmów lub innych materiałów, aby w przyszłości na myśl o włoskiej przełęczy Stelvio pojawiał się banan na gębie z myślą że fajnie byłoby tamtędy na moto przejechać a nie żeby budziło spocone ręce na samą myśl 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano Piątek o 07:55 Udostępnij Opublikowano Piątek o 07:55 Hej. Tak na szybko z książek to Keith Code. Filmiki - to wg gustu, ale z praktyki to ofkors z góry wolniej niż pod górę, a jeżeli chodzi o "pewność na moto" bardzo polecam kursy gymkhany. Zrobiłem sobie taki jeden kiedyś i trochę oczy otwiera. Jak jesteś w Krakowie to na pewno coś wynajdziesz, duże miasto. Na ogół to są jednodniowe szkolenia. przyjemności na zakrętach życzę! Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...