Ozzy Opublikowano 13 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2005 No i ciesze sie niezmiernie... I kolejny raz mówie- nie tylko cyferki i lterki mają znacznie- moto o mniejszej masie i większej mocy jeśli ma skopane zawieszenie i hamulce, ergonomie i wszystko inna za chiny szybsze nie będzie więc niż dopracowane na maxa nieco słabsze i cięższe... i mówie to nie w sensie kawa vs yamaha tylko ogólnie- nie zawsze suche dane są najważniejsze. Nalezoloby jeszcze dodac, ze rowniez subiektywne odczucia osob jezdzacych danymi sprzetami moga odbiegac od faktycznych osiagow poszczegolnych maszyn. Wychodzi czasem w testach, ze kilku testujacych smiga kilka okrazen na poszczegolnych motocyklach i wszyscy czy wiekszosc jest pewna, ze dany model jest najszybszy, a tu czasy lipne, mimo, iz jezdzilo im sie swietnie.Chociaz dla zdecydowanej wiekszosci ludzi wniosek plynacy z takiego testu moze byc jeden: skoro czas gorszy, ale jezdzilo im sie bardzo dobrze, to to jest chyba najwazniejsze :) (Abstrahujac od faktu, ze czasem ktorys sprzet moze byc NIECO ARDZIEJ LUBIANY na zyczenie dealera, importera itp itd) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruffneck Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 Pozwolicie drodzy panstwo ze na chwileczke wtrace sie do tej ekscytujacej i zacietej rozmowy. Po pierwsze zaznacze ze nie posiadam motocykla (jeszce..) i tekst przytoczony nie bedzie moja opinia na ten temat (bo i skad ??) Chcialem przedstawic test nowych 600tek (rocznik 05') przeprowadzony przez Angielska gazete T.W.O. (two wheels only) ktora jest szanowanym czasopismem i wydaje sie..wie co i z czym. Test zostal przeprowadzony na torze w Hiszpanii ; jak rowniez po okolicznych drogach i autostradach, przez dwoch wybitnych "jezdzcow" mianowicie Niall'a Mackenzie oraz James'a Whitham. Mysle ze nie musze pisac o tych dwoch panach bo kazdy fan 2 kolek doskonale ich zna.. (dla niewtajemniczonych Niall - 3 krotny mistrz BritishSuperbike, gwiazda Gp; James - przodowy zawodnik World Supersport) mysle ze te argumenty sa wystarczajace zeby nie podwazac tego tekstu na kazdym kroku.. (no chyba ze mieliscie panstwo okazje przetestowac maszyny w bezposredniej konfrontacji i znacie sie rownie dobrze na rzeczy jak ww panowie..) Maszyny jakies zostaly zaciagniete do testu to Kawasaki zx6r honda cbr 600rr yamaha r6suzuki gsxr 600triumph daytona 650 po krotce o kazdym z tych motocykli: warto zaczac od hmm nazwijmy to podsumowania jakim zakonczyl test Niall a mianowicie powiedzial on "obecnie nie ma zlych 600tek. tak bylo kiedys byly bardzo dobre i gowniane.. teraz sa tylko dobre.. a ktora z nich jest najlepsza to zalezy tylko i wylacznie od tego do czego jest ci potrzebna" !! mysle ze to bardzo madre podsumowanie zakonczy spory o wyzszosci R6 czy gsxr'a. po pierwsze zwazono wszystkie motocykle i nie trzeba chyba informowac ze uzyskane wyniki byly zdecydowanie rozne od tych "ulotkowo-broszurkowych" gowien ktorymi nas faszeruja spece od marketingu. oczywiste jest ze potrzebna jest benzyna i inne plyny zeby w ogole ruszyc nasza supermaszyna wiec waga podana bedzie z plynami.. (motocykl zatankowany na full) i tak okazalo sie ze:cbr 600 - 196 kgzx 6r - 193 kggsxr - 198 kgr6 - 193 kgtriumph - 202 kg nastepnie zmierzono moc na kole: cbr 600 - 102,2 KM przy 13,500rpn , 41,9 Nm przy 10,900rpmzx 6r - 109 KM przy 13,800 rpm, 43,3 Nm przy 11,800rpmgsxr - 101,5 KM przy 12,200 rpm, 47,7 Nm przy 10,000 rpmtriumph - 108,7 KM przy 11,400 rpm, 52 Nm przy 10,000 rpmR6 - 100,7 KM przy 12,700 rpm, 42,6 Nm przy 10,000rpm zmierzono rowniez predkosci maxymalne (niestety w milach..) cbr 600 - 159,8 Mphzx 6r - 163 mphgsxr - 159,8 mphtriumph - 157,7 mphR6 - 157,7 mph Teraz opinie o kazdym z motocykli CBR 600RR - swietne prowadzenie, poprawiona charakterystyka silnika daje wiecej mocy w srednim zakresie ..jednak wciaz trzeba ja krecic.. bardzo solidne wykonanie.. dodatkowo najlepsze hamulce z grupy i niezla pozycja podczas jazdy, dobra zarowno na tor jak i droge R6 - dobre prowadzenie (poprawiony profil opony na 70) daje poczucie pewnosci podczas jazdy, sprawia wrazenie ze moze wiele wybaczyc bledow ujezdzajacego :banghead: duzo mocy w srednim zakresie obrotow ale gdy dobija do czerwonego pola brakuje mu pary.. swietny motocykl na droge do lekkiej mieszanki z jazda torowa. gsxr - minely czasy kiedy zadziwial srednim zakresem i przez to mial przewage nad reszta, fantastyczna pozycja podczas jazdy daje doskonale wyczucie podczas hamowania i skladania sie w zakrety.. w porownaniu z ZX6r brakuje mocy u samej gory.. ale wkoncu to "czysta" 600tka, generalnie bardziej miekka niz honda czy kawasaki. nie sklada sie tak dobrze jak kawasaki ale za to jest stabilniejszy. brzmi swietnie i jest doskonalym kompromisem. ZX 6r - bije na glowe pod wzgledem mocy i latwoscia przerzucania go w zakrety.. jednak okupione jest to lekka niestabilnoscia na wybojach. ma tendencje wtedy do rzucania przodem.. kreci sie jak wsciekle a obroty wydaja sie nigdy nie konczyc, moc dostarczana bardzo plynnie i liniowo.. w duzych ilosciach. twardo zestrojony, maszyna TOROWA bez dwoch zdan!! triumph - w porownaniu do resztybardzo lagodny delikatny i odprezajacy motocykl do jazdy na codzien. swietny na droge. wiekszy niz reszta dlatego w lepszym stopniu chrioni przed warunkami atmosferycznymi. nie stworzony do jazdy torowej szybko odkrywa max mozliwosci. miekkie zawieszenie i brak kopa przy wyjsciu z zakretow. to tak troszke z tego testu.. podsumowanie testu tych 5 wspanialcyh maszyn. teraz wystarczy zadac sobie pytanie do czego jest nam potrzebny motocykl .. i ktory nam sie podobA (albo na odwrot) i to wszystko. ps. jesli ktos chcialby przeczytac test w oryginale (po angielsku rzecz jasna.) prosze o kontakt 500689133 (jestem z warszawy) chetnie pozycze gazetke na tez zimne wieczory. pozdrawiam serdecznie!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andi Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 witam moim zdaniem wywalajac taka kase za sprzecik to wypadalo by sie przejechac kazdym modelem na jazde probna i wtedy dopiero porownac i zdecydowac . Bo moze byc tak ze pozycja na jedym w porownaniu do drogiego bedzie ci pasowala i bedziesz czul przyjemnosc z jazdy a moze byc tez tak ze bedziesz czul sie jakos spiety na innym i tu bedzie porazka a kasa wydana. ja moge wypowiedzies sie co do Hondy CBR 600 RR ona np. jest krotka i ja mam wzrostu 178 i waze 100 kg 8O 8O i nie zaciekawie mi sie nia smigalo ,dlatego musze przy wyborze nowego sprzeta bardziej isc w kierunku wiekszego a co za tym idzie wieksza kasa , narazie spoko trzeba zostac przy tym co sie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młoda Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 Pewno już większość z was wywnioskowało, że mam zamiar mieć w niedalekiej przyszłości Yamahe YZF- R6 :mrgreen: . Ale nie ten najnowszy model, który jest brzydki :P (o gustach sie nie dyskutuje wiem, dlatego jesli kogos uraziłam Przepraszam :) ) Mam pare pytanek co do tego moto: 1. Jakie ma wady :?: 2. Jakie ma zalety :?:3. Czy na światłach mijania w soczewkowej wersji (czyli po dwa w jednym "oku" ) pali sie tylko jedno strona, czy po jednym z obydwóch stron :?:4. Co najbardziej ulega popsuciu, czego najbardziej nalezy się spodziewać do szybkiej wymiany :?:5. Czy da się kierunkowskazy usadowić w lampach, żeby nie "sterczały" po bokach :?:6. Ogólna charakterystyka według was - czyli wasza opinia :?: Czekam na obszerne informacje do w/w punktów Gorąco pozdrawiam z jesiennego Poznania (pewno u was pogoda też jest kijowa? ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 proponuje uzyc opcji SZUKAJ bo o tym moto bylo juz chyba wszystko powiedziane na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witt Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 Najpierw wypadałoby sie przywitać ( ;) ) Wydaje mi się, że jak stać Cie na taki motocykl , to nie powinnaś się martwić o drobne szczegóły :D , marzenia trzeba spełniać, a co do samego motocykla to wszystko zależy do czego bedzie służyć. edited Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 26 Października 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 w ogóle to chyba jesteś troche za młoda jak na taki sprzęt. Bez dyskutowania o takich sprawach proszę. Albo doradzamy w kwestii modelu, albo wywalam posty i zamykam temat.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo2x Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Jezdze R6 juz 2 sezon ( i ostatni :D) wiec cos n aten temat moge powiedziec : 1. Jakie ma wady- nie zauwazyłem żadnych wad - nic mi sie nie zepsuło , jezdziło sie rewelacyjnie ,żwawy motocykl z niezłymi osiagami 2. jakie ma zalety- ma same zalety ;) i tylko jedn awade - szkoda ze to nie jest 1000 3 . O ile dobrze pamietam to na swiatłach mijania swieca sie po 1 w kazdym oku Kierunkowskazy w lampach - raczej nie bo niby gdzie ?? Generalnie bardzo fajny motocykl o sportowym zacieciu - jednak na pierwszy motocykl raczej sie nie nadaje bo i tak nie bedziesz potrafiła wykorzstac 100 % możliwości R6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Amorek skrętu obowiązkowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Uwazaj na drugi bieg który lubi sobie po jakimś czasie wyskakiwac w tych straszych modelach98-00(od jazdy na gumie)...Ja swoją zrobiłem 9 tys. i oprócz smarowania łańcucha to naprawdę nie ma co zagladać bo sprzęt jest naprawdę bezawaryjny...Doskonały do nauki trików - jej lekkość i poręczność sprawia, ze jazda na gumie to banał!!!Jedyna jej wada to cholerna niewygoda, ale czego można sie spodziewać od torówki:)Jedyne pocieszenie to, to ze gsxr600 jest ponoć jeszcze bardziej niewygodny:)Gorąco polecam!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Jedyne pocieszenie to, to ze gsxr600 jest ponoć jeszcze bardziej niewygodny:)Gorąco polecam!!!Ja to sie jednak zajebiscie ciesze ze wybralem zx-6r :D Nie wiem co to niewygoda, a mam wszystko to, co opisales wczesniej (poza padajaca dwojka) ;) Ale to juz tak off topic ;-) Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Jedyne pocieszenie to, to ze gsxr600 jest ponoć jeszcze bardziej niewygodny:)Gorąco polecam!!!Ja to sie jednak zajebiscie ciesze ze wybralem zx-6r :D Nie wiem co to niewygoda, a mam wszystko to, co opisales wczesniej (poza padajaca dwojka) ;) Ale to juz tak off topic ;-) Ksywka Fat pochodzi chyba od FAnaTyka (Kawasaki zx6 ofkors:)) To też tak off-topic :P :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Amorek skrętu obowiązkowy... Ja już coś na ten temat wiem :? ..... bez amorka nie wsiadać na R6!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wajha Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 co to ten amorek skretu i co on robi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 co on robi?On robi dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.