Skocz do zawartości

ruffneck

Forumowicze
  • Postów

    174
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ruffneck

  • Urodziny 06/05/1985

Informacje profilowe

  • Lubię
    rap
  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia ruffneck

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. pocwicz angielski chlopaku live 2 ride, ride 2 live... life - zycie live - zyc pokoj
  2. Pozwolicie drodzy panstwo ze na chwileczke wtrace sie do tej ekscytujacej i zacietej rozmowy. Po pierwsze zaznacze ze nie posiadam motocykla (jeszce..) i tekst przytoczony nie bedzie moja opinia na ten temat (bo i skad ??) Chcialem przedstawic test nowych 600tek (rocznik 05') przeprowadzony przez Angielska gazete T.W.O. (two wheels only) ktora jest szanowanym czasopismem i wydaje sie..wie co i z czym. Test zostal przeprowadzony na torze w Hiszpanii ; jak rowniez po okolicznych drogach i autostradach, przez dwoch wybitnych "jezdzcow" mianowicie Niall'a Mackenzie oraz James'a Whitham. Mysle ze nie musze pisac o tych dwoch panach bo kazdy fan 2 kolek doskonale ich zna.. (dla niewtajemniczonych Niall - 3 krotny mistrz BritishSuperbike, gwiazda Gp; James - przodowy zawodnik World Supersport) mysle ze te argumenty sa wystarczajace zeby nie podwazac tego tekstu na kazdym kroku.. (no chyba ze mieliscie panstwo okazje przetestowac maszyny w bezposredniej konfrontacji i znacie sie rownie dobrze na rzeczy jak ww panowie..) Maszyny jakies zostaly zaciagniete do testu to Kawasaki zx6r honda cbr 600rr yamaha r6 suzuki gsxr 600 triumph daytona 650 po krotce o kazdym z tych motocykli: warto zaczac od hmm nazwijmy to podsumowania jakim zakonczyl test Niall a mianowicie powiedzial on "obecnie nie ma zlych 600tek. tak bylo kiedys byly bardzo dobre i gowniane.. teraz sa tylko dobre.. a ktora z nich jest najlepsza to zalezy tylko i wylacznie od tego do czego jest ci potrzebna" !! mysle ze to bardzo madre podsumowanie zakonczy spory o wyzszosci R6 czy gsxr'a. po pierwsze zwazono wszystkie motocykle i nie trzeba chyba informowac ze uzyskane wyniki byly zdecydowanie rozne od tych "ulotkowo-broszurkowych" gowien ktorymi nas faszeruja spece od marketingu. oczywiste jest ze potrzebna jest benzyna i inne plyny zeby w ogole ruszyc nasza supermaszyna wiec waga podana bedzie z plynami.. (motocykl zatankowany na full) i tak okazalo sie ze: cbr 600 - 196 kg zx 6r - 193 kg gsxr - 198 kg r6 - 193 kg triumph - 202 kg nastepnie zmierzono moc na kole: cbr 600 - 102,2 KM przy 13,500rpn , 41,9 Nm przy 10,900rpm zx 6r - 109 KM przy 13,800 rpm, 43,3 Nm przy 11,800rpm gsxr - 101,5 KM przy 12,200 rpm, 47,7 Nm przy 10,000 rpm triumph - 108,7 KM przy 11,400 rpm, 52 Nm przy 10,000 rpm R6 - 100,7 KM przy 12,700 rpm, 42,6 Nm przy 10,000rpm zmierzono rowniez predkosci maxymalne (niestety w milach..) cbr 600 - 159,8 Mph zx 6r - 163 mph gsxr - 159,8 mph triumph - 157,7 mph R6 - 157,7 mph Teraz opinie o kazdym z motocykli CBR 600RR - swietne prowadzenie, poprawiona charakterystyka silnika daje wiecej mocy w srednim zakresie ..jednak wciaz trzeba ja krecic.. bardzo solidne wykonanie.. dodatkowo najlepsze hamulce z grupy i niezla pozycja podczas jazdy, dobra zarowno na tor jak i droge R6 - dobre prowadzenie (poprawiony profil opony na 70) daje poczucie pewnosci podczas jazdy, sprawia wrazenie ze moze wiele wybaczyc bledow ujezdzajacego :banghead: duzo mocy w srednim zakresie obrotow ale gdy dobija do czerwonego pola brakuje mu pary.. swietny motocykl na droge do lekkiej mieszanki z jazda torowa. gsxr - minely czasy kiedy zadziwial srednim zakresem i przez to mial przewage nad reszta, fantastyczna pozycja podczas jazdy daje doskonale wyczucie podczas hamowania i skladania sie w zakrety.. w porownaniu z ZX6r brakuje mocy u samej gory.. ale wkoncu to "czysta" 600tka, generalnie bardziej miekka niz honda czy kawasaki. nie sklada sie tak dobrze jak kawasaki ale za to jest stabilniejszy. brzmi swietnie i jest doskonalym kompromisem. ZX 6r - bije na glowe pod wzgledem mocy i latwoscia przerzucania go w zakrety.. jednak okupione jest to lekka niestabilnoscia na wybojach. ma tendencje wtedy do rzucania przodem.. kreci sie jak wsciekle a obroty wydaja sie nigdy nie konczyc, moc dostarczana bardzo plynnie i liniowo.. w duzych ilosciach. twardo zestrojony, maszyna TOROWA bez dwoch zdan!! triumph - w porownaniu do resztybardzo lagodny delikatny i odprezajacy motocykl do jazdy na codzien. swietny na droge. wiekszy niz reszta dlatego w lepszym stopniu chrioni przed warunkami atmosferycznymi. nie stworzony do jazdy torowej szybko odkrywa max mozliwosci. miekkie zawieszenie i brak kopa przy wyjsciu z zakretow. to tak troszke z tego testu.. podsumowanie testu tych 5 wspanialcyh maszyn. teraz wystarczy zadac sobie pytanie do czego jest nam potrzebny motocykl .. i ktory nam sie podobA (albo na odwrot) i to wszystko. ps. jesli ktos chcialby przeczytac test w oryginale (po angielsku rzecz jasna.) prosze o kontakt 500689133 (jestem z warszawy) chetnie pozycze gazetke na tez zimne wieczory. pozdrawiam serdecznie!!!
  3. jesli jestesmy juz przy rgv250 moze ktos cos skrobnie wiecej o tym sprzecie?? jak z czesciami itp..itd.. bo z tego co wiem to z deczka egzotyk u nas.. :| pozdrowka
  4. zalezy do czego ci jest potrzebny ten motorek.. wydaje mi sie ze suzuki 1000 to w podroze powyzej 150km sie nie nadaje.. cbr tez nie.. :banghead: ale jest zdecydowanie lepiej.. pozatym honda to honda ;) jeszcze jedno honda mi sie bardziej podoba ;) kollector dobrze mowi.. bierz co ci sie podoba.. ps. mysle ze te pare konikow nie odczujesz tak strasznie w miescie,.. musialbys smigac po torze moze wtedy lepiej by bylo gsxr;a .. pozdrowka
  5. gsxr z tym kaczym dziobem wyglada po prostu brzydko.. :| ble ble tfuj ;) suzuki nie robilo nic przy swoim gsxrku od 3 lat (poza drobnymi zmianami.. typu hamulce ) ,.. wiec przyszla na niego pora jednak nie wydaje mi sie zeby nowa yamaha czy cbr'a swiezo wprowadzona juz mialy podnosic moc.. moze w 2006 :banghead: ciekawi mnie wlasnie jak w tym wszystkim odnajda sie hayabusa i zx12r .. bo honda juz plodzi cbr xx1200 ;) pozdrowka
  6. kollector spoko masz swoje lata czujesz sie pewniej ok ale canniball ma 16 z tego co widze.. wiec chyba powinien troche uwazac na siebie i wydaje mi sie ze predkosc 140 na ten wiem jest wseam raz. :buttrock: z jednej strony zachecacie do kupowania malych motocykli a z drugiej piszecie ze wolno smigaja.. WTF?? :D pozdrawiam
  7. nno chyba troche przesadziles :evil: trzeba miec troche sily.. ale znowu bez przesady.. pokaz mi ludzi ktorzy biora 120 na klate ?? malo napewno ich bedzie.. zeby tyle zarzucic na klate to trzeba regularnie na silownie chodzic.. :buttrock: pozatym chyba najwiecej pałera trzeba miec w lapach :evil: nie w klacie :evil: a co do czegos malego to 125/250cc to optymalne na poczatek :D a zaloze sie ze 250 czy nawet 125 starczy na 2 sezony bez problemu.. przeciez trzeba doskonalic swoje umiejetnosci.. a szkolic sie mozna w nieskonczonosc.. wiadomo ze na czyms mniejszym duzo latwiej :D pozatym tak naprawde to malo kiedy lecisz wiecej niz 140 .. poza miastem jedynie (w miescie troche glupota..) a w sumie jazda motocyklem to w duzej mierze miasto :P a taka 125 ma 6s to paki.. czyli robisz wszystkie katamarany :P albo wiekszosc :clap: pozatym lepiej sie manewruje :clap: nauczysz sie dobrych opdruchow.. bla bla bla :clap: pozdr
  8. obawiam sie ze do 11K pln nie znajdziesz dobrze utrzymanej F2.. a wiadomo jak sie kupi uzywke zawsze jest cos do zrobienia.. nie ma to tamto.. ja jakbym mial 11K uderzylbym w fzr600 (ok 9K) + jakies poprawki.. + zostanie kasy na jakis kask dobry albo wache :buttrock: pozdrawiam
  9. cannbiall daj sobie spokoj.. kup 125 potem sprzedaj kup cos wiekszego :D tez mialem taki pomysl.. ale za duzo porblemow.. nie wiem jak ze spalaniem... silnik to raczej ciezko znosi ;| duzo dlubania przy dlawieniu.. ale to twoje moto :buttrock: wiec rob co chcesz :D pozdrawiam
  10. troche chyba przesadzil artur ..bo ZX6r na 2jce ma max 160.. wiec niewydaje mi sie.. chyba ze ma jakies turbo.. labo nogami sie odpycha dodatkowo.. pozdrawiam
  11. nie znam sie na tym mocno.. jednak cos musi w nich byc dobrego.. poniewaz pol stanow (tych usa :() na tym smiga... ogladnij filmiki foty.. duuuzo jest muzzy'ch :evil: mysle ze bez dwoch zdan jest ciutke gorszy do Akrapa.. ale to nie ten sam przedzial cenowy.. :( mysle ze moznaby sie pokusic o taki wydech :D ps. szukam w sieci o tych wydechach..jak znajde cos sensownego to wrzuce pozdrowka
  12. nowa R1 podobno +160km/h na 1 idzie.. to samo kawasaki :DD i tez zastanawiam sie poco reszta biegow.. zrobili by 2 biegowe :evil: i tez by wystarczylo :( pozdrowka!!
  13. kupielm na matejki.. w salonie yamahy.. to byl jedyny zakup w tym sklepie i ostatni.. (badz co badz baardzo udany :buttrock:) wiesz kupilem kurtke i rekawice.. potem chcialem kupic kask.. zamowilem kask i czekalem na niego 1,5 miesiaca!! i nie przyszedl!! wiec zrezygnowalem .. zarobi ktos inny.. ogolnie nie polecam sklepu.. ale maja fajne rzeczy..uzywane :D w dobrym stanie i niedrogo.. !! tylko dlatego warto tam isc.. przykre :| pozdrawiam
  14. wez kurtke..!! ja kupilem extra kurtke skorzana za 250zl.. uzywana..ale jak nowa..zero sladow uzytkowania.. jedyne co zrobilem to nasmarowalem i nasaczylem specyfikami coby w razie deszczu czy cos sie nie psula.. :buttrock: 250! powtarzam.. coprawda bez protektorow..ale za 150 dokupisz cos :D pozatym to skora..a nie tekstylna.. wydaje mi sie ze skora lepiej choroni przed ble ble szlifem.. pozdrawiam M16 :D -->
  15. gratuluje ..piekna maszyna :DD tylko uwazaj na siebie.. ps. cos nie czaje diopiero miesiac temu czy 2 miesiace wstecz kupiles cbr 900?? wtf?? (what the fuck?? :D) teraz masz dwa motorki?? podziel sie :buttrock: pozdrawiam milego uzytkowania [']
×
×
  • Dodaj nową pozycję...