jonaszko Opublikowano 23 Stycznia Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2 godziny temu, Piasek80 napisał: Podpięty miernik pokazał równe 0 volt (słownie: zero) Cała operacja zakończyła się pełnym sukcesem, akumulator kwalifikuje się do dalszego użycia poprzez wyrzucenie Ale czego się spodziwałeś po całkowitym rozładowaniu aku? Ja, to się dziwię kolegom, doświadczonym mechanikom, że dawali nadzieję, gdzie od poczatku było wiadomo, że to złom. Aku, które nie daje nawet 0.5V napięcia, nie jest do odzyskania. Wiedzą to nawet dzieci😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piasek80 Opublikowano 23 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia W pełni świadomy tego byłem. Zabieg w kategoriach ciekawego eksperymentu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Stycznia Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia Caly czas uzywam baterii AGM glownie dlatego ze moje motocykle maja dlugie okresy postoju, a te baterie znosza to lepiej niz normalne kwasiaki, nie mowiac o tym ze te ostatnie moga zalewac kwasem wnetrznosci motocykla. Niestety sa one drogie, jako ze skala ich produkcji jest o wiele mniejsza od akumulatorow samochodowych. W odroznieniu od KSa wcale nie uwazam aku Yuasa za jakichs specjalnie dobrych, uzywam zupelnie innych i czasem trzymaja sie dluzej, a czasem krocej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 23 Stycznia Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia To normalne bo długość żywota Aku w wiekszym stopniu zależy od jego zadbania niż brendu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 27 Stycznia Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia W dniu 23.01.2024 o 16:09, Adam M. napisał: ...W odroznieniu od KSa wcale nie uwazam aku Yuasa za jakichs specjalnie dobrych, uzywam zupelnie innych i czasem trzymaja sie dluzej, a czasem krocej. Adam, nie jestem zdania, ze Yuasa jest najlepsza, mize sa i lepsze, ale.... BMW oryginalnie taka tam wsadza wiec po co mam experymentowac ? Poexperymentowalem z Gel'owa, nie zdala egzaminu po roku i zimie zlom, z kwasowkami gora dwa lata i zlom. Ite glowkowanie, zapali, czy nie zapali ? Mozesz podrzucic jakies firmy ktorych uzywasz chetnie sprawdze. Z gory dzieki 🙂 Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piasek80 Opublikowano 27 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia (edytowane) No właśnie podobne opinie od znajomych o żelowych słyszałem. Że też "zainwestowali raz a porządnie" a wyszło jak zawsze... najtańszy chiński kwasiak za 80zł wytrzymywał 3 sezony, żelowy kosztujący 3x tyle wytrzymał dokładnie tyle samo. Edytowane 27 Stycznia przez Piasek80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 27 Stycznia Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia To ciekawe. Bo mam w jednym pojeździe żelówkę od... 10lat. Kręci w mrozy i upały. Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Stycznia Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia Zaraz zaraz, zelowy to nie AGM. Ja od dawna uzywam baterii AGM ktore dalej sa kwasowe ale robione w technologii zwijanych mat zywicznych w ktorych siedzi kwas. Kupuje najtansza chinszczyzne jak Kimpex, bo te baterie do K75 sa i tak drogie. Normalny kwasiak u mnie odpada bo wydziela opary kwasowe do wnetrza motocykla specjalnie gdy rurka odpowietrzenia sie z niego ssunie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piasek80 Opublikowano 28 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia Żelowe to też kwasiaki tylko tam jakiś dodatek czegoś, krzemu chyba, sprawia że z elektrolitu robi się kisiel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Stycznia Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia Tak to u mnie wyglada, K75 po ladowaniu pokazalo 13.45V ale za godzinke zeszlo do regularnego 12.7V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piasek80 Opublikowano 1 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego Dobra, złamałem się i wybecalowałem za AGM z Exide. Przyszło to dzisiaj, wyjęty z pudełka pokazał tyle Podpiąłem prostownik żeby go wzbudzić, po 10 min pokazał że już full także nie bardzo było czego doładowywać. Po ponownym pomiarze pokazał 90% i 396A czyli no i tak do 430A jeszcze mu brakuje. Aczkolwiek to i tak 3x więcej niż oferuje klasyczny kwasiak. Sprawdziłem przed chwilą to wstał jeszcze pokazując 94% sprawności i 408A rozruchowego. No ale póki co i tak nie ma co podpinać bo raczej nie ma szans na odpalenie. Takie "niespodzianki" Dłuuugo stał, oj baaardzo długo... gdzie karcherem nie dotarli to A tyle pokazuje teraz po tym jak go parę godzin temu wzbudziłem Także wstaje, wstaje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wopoz Opublikowano 1 Lutego Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 4 godziny temu, Piasek80 napisał: Węże to nic. Obejrzyj króćce żeby nie były spękane na wyjściach z bloku i gdzie tam wychodzą. Oby nie był „zamrożony” kiedyś czego Ci nie życzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 1 Lutego Udostępnij Opublikowano 1 Lutego Też o tym pomyślałem ale nie chce zapeszac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piasek80 Opublikowano 1 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego (edytowane) Płyn w układzie chłodzenia jest. Poza tym oni tam zim (takich jak u nas) nie mają Edytowane 1 Lutego przez Piasek80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Lutego Udostępnij Opublikowano 2 Lutego Boje sie ze wszystkie weze gumowe bedziesz musial sprawdzic i mozliwe ze wymienic. Nie tylko te obslugujace uklad chlodzenia, ale rowniez te obslugujace system oczyszczania spalin. Radze sprawdzic rowniez dzialanie wentylatora i jego wlacznika. Jesli motocykl jest z Holandii to rzeczywiscie mrozow tam nie uswiadczysz, ale plyn mimo ze jest tez warto wymienic na nowy. Hamulce w motocyklu ktory dlugo stal tez moga byc problemem i tez trzeba do nich zajrzec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.