Tedi00 Opublikowano 29 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2023 Czesc, Zastanawiam sie nad kupnem pierwszego motocykla. Niesamowicie spodobaly mi sie dwa modele, Yamaha FZ6n oraz Kawasaki Z750. Wydaje mi sie jednak, ze ten drugi jest dla bardziej doswiadczonych. Stad zaczalem sie rozgladac nad Yamahami. Znalazlem nawet cos konkretnego: https://www.otomoto.pl/motocykle-i-quady/oferta/yamaha-fz-yamaha-fz6n-gwarancja-raty-ID6FW7fL.html Bardzo podejrzany jest jednak przebieg. Stad ten watek, chcialbym sie Was zapytac co o tym sadzicie, jak sprawdzic dany motocykl? Po uzyskaniu VINu postaram sie sprawdzic realny przebieg, jednak realny przebieg to jedno, stan to cos innego. Moze ktos juz mial do czynienia z tym salonem? Co uwazacie rowniez o tym motocyklu na swoje pierwsze moto? Jezdzilem sporo 50cc, 70cc czy 125cc, ale to bylo sporo czasu temu. Do tego do raczej byly zabawki. 🙂 Bede wdzieczny za Wasze odpowiedzi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 29 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2023 Ja na pierwsze moto, wziąłbym raczej Yamahę ale 2 cylindrową MT07, pojeździł, przyzwyczaił się, a potem ewentualnie celował w coś większego...i naukę jazdy zacząłbym od hamowania w różnego rodzaju konfiguracjach...ale to moje zdanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 29 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2023 Dołóż trochę i celuj w jakąś sztukę co ma ABS. Warto. Te Yamahy nie miały problemów ze skrzyniami? Bo wiem, że poprzednie generacje to miały kiepskie skrzynie i coś mi się wydaje, że te jeszcze też. Ale to już niech się wypowie ktoś, kto w tym siedzi. A co do przebiegu - no cóż, przy 28 000 km to ten motocykl powinien być jak nowy, pod warunkiem, że użytkowany z głową a nie przez rzeźnika 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 30 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2023 Hmmm wygląda na to, że moto robiło ok. 1700 km rocznie. Porównaj inne oferty cenowe na taki motocykl. W ogłoszeniu bardzo skromny opis moto. Jeżeli motocykl jest zarejestrowany w kraju to coś można się dowiedzieć zaglądając do cepik-u. Jeżeli sprowadzony to będzie więcej zabawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2023 Hehe... Ja mam Paso Limitedz 1988 roku ma niecałe 9000 mil, czyli 14000 km, czyli 400 km rocznie...ale widać, że nie robił przebiegu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 30 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2023 11 minut temu, jannikiel napisał: .... Paso Limitedz 1988 roku ma niecałe 9000 mil ... 😀 Inny sprzęt i dla innego odbiorcy więc się nie dziwię. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tedi00 Opublikowano 3 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia Byłem obejrzeć ten motocykl.. prezentuje się dobrze. Oczywiście nie zrobiłbym zakupu bez sprawdzenia w serwisie. Co do ABSu, racja. Zwróciłem uwagę, że ten sam motocykl od roku 2007 posiada już ABS więc może po prostu dołożę trochę i poszukam czegoś nowszego. Co to Yamahy MT07, ładnie się prezentuje, ale jeździłem trochę 125ccm i marzy mi się coś większego. Zaciekawił mnie komentarz odnoszący się do skrzyni biegów - jej awaryjności. Czy ktoś może miał z tym do czynienia i może się wypowiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Stycznia Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia Podejrzewam ze nie wiesz o czym piszesz. MT07 ma wieksza pojemnosc niz FZ6N a mniej cylindrow, ale 2 cylindry z walem 270 stopni pracuja podobnie do silnika V2 i w rzeczywistosci powoduja ze motocykl jest zywszy w niskich i srednich partiach obrotow niz 4 cyl. w linii z nominalnie wyzsza moca maks ( z ktorej i tak b.zadko sie korzysta ). Do tego dochodza nizsze koszty obslugi silnika 2 cyl niz 4 cylindrowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej JK Opublikowano 4 Stycznia Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 21 godzin temu, Adam M. napisał: Podejrzewam ze nie wiesz o czym piszesz. MT07 ma wieksza pojemnosc niz FZ6N a mniej cylindrow, ale 2 cylindry z walem 270 stopni pracuja podobnie do silnika V2 i w rzeczywistosci powoduja ze motocykl jest zywszy w niskich i srednich partiach obrotow niz 4 cyl. w linii z nominalnie wyzsza moca maks ( z ktorej i tak b.zadko sie korzysta ). Do tego dochodza nizsze koszty obslugi silnika 2 cyl niz 4 cylindrowego. i wibracje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Stycznia Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia Akurat wlasciciele FZ6N narzekali na spore wibracje i brak momentu do 9 tys obrotow w tym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 5 Stycznia Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia W dniu 3.01.2024 o 17:39, Adam M. napisał: Podejrzewam ze nie wiesz o czym piszesz. MT07 ma wieksza pojemnosc niz FZ6N a mniej cylindrow, ale 2 cylindry z walem 270 stopni pracuja podobnie do silnika V2 i w rzeczywistosci powoduja ze motocykl jest zywszy w niskich i srednich partiach obrotow niz 4 cyl. w linii z nominalnie wyzsza moca maks ( z ktorej i tak b.zadko sie korzysta ). Do tego dochodza nizsze koszty obslugi silnika 2 cyl niz 4 cylindrowego. Lepszy dół w mt07 to będzie bardziej zasługa wału 270 stopni, czy może bardziej dłuższego skoku ? fz6n to skok 44.5 mm a mt07 68.6 mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.