Jump to content

"Morderczy" przedni wahacz pchany


Recommended Posts

Nie pada, a facet tlumaczy mniej wiecej dlaczego wielu ludzi nie dawalo sobie rady z tym zawieszeniem co jak zwykle jest rowniez urban legend, jako ze duza czesc motocyklistow w PRL jezdzila SHL kami z identycznym zawieszeniem i jakos przezyla. Po prostu przod z wahaczem pchanym zachpwuje sie troche inaczej niz teleskopowy i trzeba sie tego nauczyc. Taki przod mialo rowniez BMW przez moze 15 lat w roznych modelach i jakos ludzie je kupowali, jezdzili i nie zabijali sie na nim.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

"wielu ludzi przez to zginęło" czyli określenie pada. Faktycznie było wiele innych motocykli z takim zawieszeniem, więc  youtuber nie ma wiedzy.

Edited by armani
Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, armani napisał:

"wielu ludzi przez to zginęło" czyli określenie pada. Faktycznie było wiele innych motocykli z takim zawieszeniem, więc  youtuber nie ma wiedzy.

Ja tam słyszę "bardzo dużo ludzi się na tym pozabijało". A takie stwierdzenie mozna przypisać do bardzo wielu konstrukcji lepszych czy gorszych, bez znaczenia.

  • Like it! 1

Audi Sport

Link to comment
Share on other sites

Jak ktos ponad swoje mozliwosci i umiejetnosci pale przegina , to i na  rowerze sie rozpindoli , tym bardziej na piachu.Wedlug mnie gosciu szrott opowiada , no ale moge sie tez mylic 😉

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Posted (edited)
W dniu 2.04.2022 o 14:01, Tommo napisał:

Ja tam słyszę "bardzo dużo ludzi się na tym pozabijało". A takie stwierdzenie mozna przypisać do bardzo wielu konstrukcji lepszych czy gorszych, bez znaczenia.

Też tak myślę. Teraz sezon, co kilka dni jest jakiś artykuł o nieszczęśniku, który nie zmieścił się na łuku i poszedł w botanikę.

A znajac ludzi to zawsze znajdą wytlumaczenie, ze to nie ich wina, tylko wina opon, zawieszenia, krzywej drogi, krzywego zakretu, krzywej kierownicy, czy piasku (1000 *moturów* przez zakret przejedzie, jeden się wypierdoli, znajdzie 2 ziarnka piasku i bedzie mówił, że to przez piasek).

Edited by Damian85
Link to comment
Share on other sites

rozwiązanie po prostu nie jest najszczęśliwsze. ani z punktu widzenia prowadzenia koła, ani z punktu widzenia kosztów produkcji, ani masy, ani tym bardziej sztywności. gdyby było to ktoś by to rozwijał. zarówno BMW jak i MZ zrezygnowały z tego rozwiązania jeszcze w latach siedemdziesiątych. ostało się jeszcze w motocyklach z wózkiem bocznym ale raczej dlatego, że jest tańsze i prostsze niż zawieszenie wielowahaczowe a w jakiś sposób trzeba zmienić "trail".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...