Skocz do zawartości

Cbr 954rr co to za dźwięk


drgaorPL
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

na panewkę to jest sporo za ciche , i nie każdy silnik który pada na panewkę ma opiłki w oleju tak gwoli sprostowania

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki tam jest napinacz rozrządu , zapadkowy na sprężynie czy jakiś hydrauliczny wynalazek ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to pasowałby zerknąć czy np sprężyna nie jest złamana bo w starych singlach np drz400e zdażało się że pękła i nie wypychała go ile trzeba , nie słychać było klepania ale wiadomo czym to grozi ...........

 

taki zwykły zapadkowy na sprężynie wkręcony z boku cylindrów tak ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stuki slychac wyraznie na wolnych, a potem znikaja przy 4 tys obrotow, wiec wg mnie napinacz / luzny lancuch / luz na zaworze  choc mam wrazenie ze w tych silnikach luzy sie raczej zmniejszaja niz zwiekszaja. Na pewno nie jest to panewka, gdzie lomot by sie zwiekszal z obrotami. Jesli jest w serwisie to pewnie sprawa sie wyjasni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc Moto wróciło z serwisu wymieniony napinacz nówka, łańcuch rozrządu, wyregulowane zawory i pare pierdół cyka ale już jak by ciszej co jeszcze można sprawdzić?

 

Mechanik mówił żeby obserwować jak się zacznie jeździć bo nie wiadomo czy nie jest pęknięta tuleja zobaczymy czy będzie pobierał olej 

Panowie a szpilki które są w głowicy do których przykrecony jest kolektor wydechowy są wymienne bo mam jedną ukręconą wystaje ale czy myślicie żeby to dobrze chwycić i wykręcić i czy jest tam normalny gwint czy lewy i gdzie takie śruby można nabyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, drgaorPL napisał:

 

Panowie a szpilki które są w głowicy do których przykrecony jest kolektor wydechowy są wymienne bo mam jedną ukręconą wystaje ale czy myślicie żeby to dobrze chwycić i wykręcić i czy jest tam normalny gwint czy lewy i gdzie takie śruby można nabyć?

Tam jest z pewnością zwykły, prawy gwint. Znajdz kogoś, kto ma tiga i potrafi dobrze nim operować. Na wystającą część niech nakręci nakrętkę, zespawa ją ze szpilką, i jak straci czerwony kolor, spróbuje ją wykręcić. Masz wtedy dwa w jednym-wysoką temperaturę i napęd na klucz do odkręcenia. Powinna puścić, choć nie musi. Jeśli tą  metodą nie da rady, pozostaje odwiert. Podpowiem wtedy, w jaki sposób i jakimi wiertłami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, drgaorPL napisał:

Rozumiem a orientujecie się gdzie taką śrubę dostanę nową ?

Np. w sklepie ze śrubami. Jeśli możesz, wrzuć zdjęcie tej ukręconej szpilki/śruby, bo nie wiem, co tam jest.

Stawiam, że jest tam rozmiar M8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...