Adam M. Posted March 19, 2022 Share Posted March 19, 2022 Moze, wystarczy odkrecic wlew oleju na chodzacym silniku i posluchac. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drgaorPL Posted March 21, 2022 Author Share Posted March 21, 2022 Który olej będzie lepszy 10w40,10w50 czy 15w50 do 954 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam M. Posted March 21, 2022 Share Posted March 21, 2022 10W40, zreszta wystarczy przeczytac owners manual. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pit Posted March 22, 2022 Share Posted March 22, 2022 Ja na twoim miejscu już dawno jeździł bym na manualnym napinaczu. Miałem 2 Hondy i w obu tylko to pomogło wyrównać pracę i uciszyć silnik. Quote Moto Psycho Link to comment Share on other sites More sharing options...
drgaorPL Posted March 25, 2022 Author Share Posted March 25, 2022 Panowie, wiecie może jaka przechodzi uszczelka do 954 pod korek spustowy oleju ? Bo mi się rozpadła i nie wiem jak tam była Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pit Posted March 26, 2022 Share Posted March 26, 2022 Śruba spustowa to M12 dopasuj miedzianą podkładkę w jakimś sklepie. Akcesoryjne śruby mają jeszcze oring, magnes i otwór na zawleczkę. Quote Moto Psycho Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam M. Posted March 26, 2022 Share Posted March 26, 2022 Lepiej aluminiowa, miedziana trzeba odpuscic czyli rozgrzac do koloru wisni i ochlodzic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadrat Posted March 26, 2022 Share Posted March 26, 2022 3 godziny temu, Adam M. napisał: Lepiej aluminiowa, miedziana trzeba odpuscic czyli rozgrzac do koloru wisni i ochlodzic. No właśnie: jak to jest z tym wygrzewaniem podkładek miedzianych? Sporo kręcę się wśród mechaników starej daty (np. mój ojciec) i zdania są podzielone. Niektórzy twierdzą, że grzejemy tylko stare podkładki, których chcemy użyć ponownie. Znaczna mniejszość twierdzi, że każdą miedź trzeba wygrzać. Jak to w końcu jest? Ja dodam od siebie, że nowych podkładek nigdy nie wygrzewałem i ani razu nie miałem przypadku wycieku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaszko Posted March 26, 2022 Share Posted March 26, 2022 Ja nowych nigdy nie grzeje. One się poddają i przylegają idealnie. Stare, już są zgniecione i je wygrzewam. Odzyskują kształt i plastyczność. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drgaorPL Posted March 28, 2022 Author Share Posted March 28, 2022 Panowie wiem że pisaliście ze 954 ma specyficzny dźwięk podczas pracy silnika, ale nie daje mi to spokoju nagrałem jeszcze dziś filmik po lataniu i tak jak mówię pali normalnie powyżej 100stopni, gdy idzie przygazowka ten dźwięk się wycisza jak by najbardziej to słychać tak 3-4 tysiące obrotów i co to może jeszcze być czy to może być to że tłoki rysują powierzchnię gniazd bo tak podobno w tych modelach się dzieje,Rozrzad wymieniony czyli łańcuch i napinacz te luzy zaworowe niby porobione kosz sprzegłowy raczej to nie jest bo gdy pale na wyciśniętym sprzęgle chodzi tak samo co jeszcze mogę zrobić z tym fantem zrozumcie mnie że się martwię bo chciał bym żeby Moto chodziło jak najdłużej, A na chwilę obecną nie posiadam takiej gotówki żeby demontowac silnik i rozbierać na części pierwsze Filmik po jeździe przy okazji w rzeczywistości nie puka aż tak jak to nagrywa telefon znacznie ciszej ale jednak LWGhttps://m.youtube.com/watch?v=dujUfjfVzSU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
modjo Posted March 28, 2022 Share Posted March 28, 2022 W oleju nie bylo opilkow? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drgaorPL Posted March 28, 2022 Author Share Posted March 28, 2022 16 minut temu, modjo napisał: W oleju nie bylo opilkow? Nie nie było nic w filtrze oleju też nic nie znalazłem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drgaorPL Posted March 31, 2022 Author Share Posted March 31, 2022 Czytałem gdzieś temat że olej 10w50 w 90% wycisza silnik czy faktycznie tak może być? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam M. Posted March 31, 2022 Share Posted March 31, 2022 Nie, nie moze. Jesli kosz sprzegla chalasuje to stukaja sprezyny amortyzatora silnika i nie ma znaczenia czy masz sprzeglo wcisniete czy wycisniete. Wg mnie nic sie specjalnego nie dzieje, jezdzic, obserwowac. Aaaa przypomnialem sobie ze luzny kolektor wydechowy w glowicy moze dawac takie wrazenie stukow. Oprocz tego uprasza sie o pisanie czarno na bialym, bo odwrotnie napisanego tekstu nie widze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drgaorPL Posted April 1, 2022 Author Share Posted April 1, 2022 Panowie a można przy wymianie oleju przejść z 10w40 na 10w50 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.