Honda msx Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 (edytowane) Dzień dobry mam takie zapytanie może ktoś wie. Honda msx 125, 2016 r, silnik o pojemności 125, czterosuw. Zostało wymienione tak: tłok, pierścienie, uszczelki, pompa oleju, filtr powietrza, uszczelniacze zaworowe ( części oryginalne od Hondy) . Cylinder jest po drugim szlifie był robiony pod tłok, głowica splanowana, zawory wypolerowane.Przejechała jakoś 500 km. Jaki jest problem, a mianowicie cholernie dymi, potrafi na wolnych obrotach w ciągu godziny wypalić prawie 1L oleju. Co może być nie tak ? Jakieś sugestie, pomysły? Pozdrawiam! Edytowane 31 Marca 2021 przez Honda msx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Kto robil ten remont silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Honda msx Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Przychodzą mi na myśl trzy rzeczy-odwrotnie założony pierścień olejowy, wyj**ane prowadnice zaworowe, zapchana odma silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2021 albo któryś z uszczelniaczy zaworowych wyskoczył... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2021 3 minuty temu, MłodyWilk22 napisał: albo któryś z uszczelniaczy zaworowych wyskoczył... Tak się dzieje, gdy prowadnica zaworowa ma zbyt duży luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2021 3 mozliwosci podane przez Grizzli wyczerpuja sprawe. Mozna jeszcze uscislic i zadac pytanie kiedy najwiecej dymi, przy odpaleniu, wejsciu na obroty czy zejsciu z obrotow? Jesli to silnik z sucha miska olejowa to jeszcze moze byc sprawa zbyt duzej ilosci oleju w ukladzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.