Skocz do zawartości

Dodge Charger 5.7 HEMI


To_masz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

qpa dostałby plusika , ale tak dostanie tylko buziaczka jak się kiedyś spotkamy ( może w tym roku na dziwki i wóde podjedziesz morda ? )

 

ks nie wiem jak dla ciebie trans am może nie jechać jak ty jeździsz 190 z 2.0 dieslem , ja jak z 190 2.0 D z 4 biegową skrzynia wsiadałem w poloneza 1.4 to czułem wgniatanie w fotel i respekt przed mocą , 2.0 D w 190 jedzie gorzej niż tragicznie , wolniejsza była już tylko sierra 2.3 D 😄  omega 2.0dti to przy 190 2.0D  pocisk napierdalator 😄

 

ale trans am też mnie urzeka , ciut 200sx-a mi przypomina , ogólnie pontiac chyba pierwszy odkrył że wałek rozrządu może być w głowicy i klepał sohc  ?  co może i komplikowało silnik ale dawało jakieś tam osiągi a nie 50KM z litra jak w viperze 😄 to nasi inżynierowie z FSO osiągali podobne wyniki 😄

 

w cziroki ten v8 to w ogóle ma chyba 260KM z 5.2 l ? 260/5 to daje wynik jak viperze 😄  ale fakt robi tam robotę pewnie niutem i też mi się podoba i jak każde v8 brzmi..... ja polowałem na explorera kiedyś typowo na upał w pole , tanie jak barszcz są ale chłopaki mnie ostrzegli że strasznie się te automatyczne skrzynie sypią a części kosmos i niewiele w PL jest , pozatym explorer ciut homo jest co to za amerykaniec co ma 4l , toć już downsizing 😄

ale podobno amerykę też już ogarnęło ekogówno i zamiast v8 są v6 ecoteci

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, qpa napisał:

Ale ja KS to dokładnie rozumiem, chciałbym żeby Tommo też zrozumiał że każdy ma swojego bzika i nie warto wszystkim tłumaczyć jaka droga jest najlepsza na świecie 😄

 

Kazdy ma swoje upodobania i nastawienia. W koncu zeszlego roku powaznei zastanawialem sie nad zakupem kabrio w V8 ale chce isc w tym roku w mysliwstwo wiec moze sie okazac, ze bardziej bede porzebowal cos, co wjedzie do lasu a kabrio to bedzie raczej sredni pomysl. Na razie odczekam, jak uda sie zrobic uprawnienia, to przemysle. 

 

25 minut temu, michoa napisał:

ks nie wiem jak dla ciebie trans am może nie jechać jak ty jeździsz 190 z 2.0 dieslem , ja jak z 190 2.0 D z 4 biegową skrzynia wsiadałem w poloneza 1.4 to czułem wgniatanie w fotel i respekt przed mocą , 2.0 D w 190 jedzie gorzej niż tragicznie , wolniejsza była już tylko sierra 2.3 D 😄  omeniega 2.0dti to przy 190 2.0D  pocisk napierdalator 😄

Na tamte czasy autem jezdzilo sie bez komplexow, dzisiaj to juz inna sprawa. W zeszlym roku po  - ciu latach odpalilem silnik, any zastartowac potrzebowam pol sekundy ! Po przejazdzce, stwierdzilem, ze jest wolny i molowaty ale to juz OLDTIMER i takim autem jezdzi sie juz zupelnie inaczej. Jak sie ten pyerdölony Covid skonczy, to przyprowadze dom Niemiec, zarejestruje jako Oldtimer'a i sprzedam.

Niby 73 KM w diesel'ua wlasnie Transam z benzyna 3,6 nie byl w stanie mi oddskoczyc, poscig trwal 150 km i w koncu zostal wyprzedzony. 

Nie MOC a umiejetnosci !  

 

Czirokez to nie auto to kolyska. Jezdzac mim mialem wrazenie, ze jestem w Rocky Mountains i jade dylizansem  🤣

 

🙂

 

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Tommo napisał:

O masz drugi Kiler. Będzie mi wciskał coś czego nigdy nie napisałem.

Znowu starałem się nie wypowiadać na tematy ekonomiczno-elektryczno-kasowe ale ponieważ próbujesz sobie mną wycierać twarz 😉  (moderacja czuwa 🙂 )  pokaż mi kiedy ja ci "wciskałem coś czego nie napisałeś "  ??

7 godzin temu, qpa napisał:

Ja właśnie tak odbieram te Twoje posty jak Ty teraz moje, mam nadzieje że na przykładzie zrozumiesz

Jak widać nie tylko ja rozumiem tak Twoje posty  .......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, ks-rider napisał:

Niby 73 KM w diesel'ua wlasnie Transam z benzyna 3,6 nie byl w stanie mi oddskoczyc, poscig trwal 150 km i w koncu zostal wyprzedzony. 

Nie MOC a umiejetnosci !  

nie wierzę , może ten z trans ama w ogóle nie zauważył że się ścigacie 😄  ?  190 2.0D to zdrowy polonez zostawia w tyle 😄

moja omega miała wychodzić z v8 ls3 w automacie ale księgowi i kierownictwo firmy utopiło gotowy projekt 😞  trudno powiedzieć o co tam poszło jakiś spisek czy szpiegostwo gospodarcze czy ciul wie co napewno nie ekonomia czy problemy konstrukcyjne , też miałbym v8 😞 ogólnie ls3 to jest GM czyli w sumie opel 😄

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, michoa napisał:

nie wierzę , może ten z trans ama w ogóle nie zauważył że się ścigacie 😄  ?  190 2.0D to zdrowy polonez zostawia w tyle 😄

moja omega miała wychodzić z v8 ls3 w automacie ale księgowi i kierownictwo firmy utopiło gotowy projekt 😞  trudno powiedzieć o co tam poszło jakiś spisek czy szpiegostwo gospodarcze czy ciul wie co napewno nie ekonomia czy problemy konstrukcyjne , też miałbym v8 😞 ogólnie ls3 to jest GM czyli w sumie opel 😄

Trans Am to nie auto na Landstraße !

 

I niby prez 150 km nie zauwazyl, 🤣

 

Oblookaj Lotus Omega

Nie bylo potzreb ywstawiac V8, wstawili jednynie V6 

 

🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, ks-rider napisał:

Oblookaj Lotus Omega

Nie bylo potzreb ywstawiac V8, wstawili jednynie V6

R6 nie v6 panie nie bredź głupot 😄

omega ogólnie była zajebista w Australi

wabiło to się holden comodore berlina chyba YT , wyglądało w sumie jak omega a najsłabszy piec to 3.6 ecotec v6 , a pozatym 2 v8 i były skrzynie manualne podobno 😄  Australia ogólnie podobno pierwsza się spedaliła na maksa , podobno elektryki , ecoboosty i strefy zero emisji to tam już normalka , niestety żeby do nas trafiły holdeny z v8 raczej nie ma co liczyć za daleko , maks do Azji dotrą 😞 

ogólnie Australijska motoryzacja kiedyś to była Ameryka , v8 ohv i nic innego nie znali , dlatego także jest piękna 😄

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 2.03.2021 o 23:16, michoa napisał:

Ja już kiedyś pisałem buda japońska silnik amerykański wtedy jest jak wóda i dziwki 😄 w amerykańskich silnikach piękna jest moc i niut płynąca z prostoty i pojemności  dzięki temu jest żywotność dźwięk i ogromny potencjał w tuningu 🙂 żeby zrobić 400km z 2jz trzeba turbo i wiadra kasy żeby zrobić 400km z ls3 wystarczy zmienić dolot wydech i mapa :D?  Natomiast amerykańskie bryki jako całokształt - nigdy w realu nie jechałem za kiera raz jako pasażer jakiegoś gejowatego Mustanga (v6 czyli gay :D) natomiast w forzie prowadzi to się tragicznie w drift ie ciężkie auto ciężki silnik a zero skrętu i w realu też wszyscy się ryja że najczęściej próba driftu mustangiem kończy się w rzece 😄 viper w forzie ma dramatycznie długie biegi i serię trzeba kopać żeby w ogóle wstał jak poloneza a to ma przecież 400kuca (ten najsłabszy)  natomiast silnik jest piękny 8l v10 ohv jak w polonezie 700 czy 800 koni to się z niego robi na pstryk (400 km z 8l to daje 50km z litra to przecież Astra f 1.6 jest bardziej wysilona :D)  i ten dźwięk (widziałem w realu i dotykałem nawet niestety nie dane mi było wsiąść i się przejechać 😞

Co do Mustanga. to bym polemizował - ja swojego V8 podciągnąłem do prawie 800KM  i 800 Nm a kumpel z V6 zrobił ponad 600KM (wystarczy mu na większość Porschaków, a na prawie wszystkie (bez nowego 992 Turbo S) od 100 do 200km/h). Zwykłego 2,3 Ecoboosta można bez problemu zrobić na 400-450KM.

Co do drfitu, to akurat Musiek chodzi w nim idealnie - lekki tył i nadmiar mocy naprawdę robi robotę a kontrola nie jest trudna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Azzazello napisał:

Co do Mustanga. to bym polemizował - ja swojego V8 podciągnąłem do prawie 800KM  i 800 Nm a kumpel z V6 zrobił ponad 600KM (wystarczy mu na większość Porschaków, a na prawie wszystkie (bez nowego 992 Turbo S) od 100 do 200km/h). Zwykłego 2,3 Ecoboosta można bez problemu zrobić na 400-450KM.

Co do drfitu, to akurat Musiek chodzi w nim idealnie - lekki tył i nadmiar mocy naprawdę robi robotę a kontrola nie jest trudna

mordeczko generalnie zgadzamy się tylko się niezrozumieliśmy 😄 

ja uważam że mustang się kiepsko prowadzi , natomiast o silnikach napisałem że kocham amerykanskie piece właśnie za łatwość tuningu , dużo modzenia na 800 kuca ? rozumiem że turbo ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, michoa napisał:

mordeczko generalnie zgadzamy się tylko się niezrozumieliśmy 😄 

ja uważam że mustang się kiepsko prowadzi , natomiast o silnikach napisałem że kocham amerykanskie piece właśnie za łatwość tuningu , dużo modzenia na 800 kuca ? rozumiem że turbo ?

No właśnie, a ja uważam że Mustang się świetnie prowadzi, zwłaszcza w drifcie. OK, wypowiadam się TYLKO za 6 generację - innymi nie jeździłem

 Nie turbo - kompresor Paxton. Co do modzenia to oprócz kompresora to doszedł kolektor od GT350, doloty, zakucie silnika i chip tunig 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Azzazello napisał:

No właśnie, a ja uważam że Mustang się świetnie prowadzi, zwłaszcza w drifcie. OK, wypowiadam się TYLKO za 6 generację - innymi nie jeździłem

 Nie turbo - kompresor Paxton. Co do modzenia to oprócz kompresora to doszedł kolektor od GT350, doloty, zakucie silnika i chip tunig 

Bo ten już się dobrze a nawet bardzo dobrze prowadzi. Wcześniejsze wersje skręcały beznadziejnie. 

 

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Azzazello napisał:

Nie turbo - kompresor Paxton. Co do modzenia to oprócz kompresora to doszedł kolektor od GT350, doloty, zakucie silnika i chip tunig 

dawaj jakiś look pod maskę to może być materiał na dobre rękodzieło 😄  skrzynia seryjna się nie buntuje ? jeździsz raczej sleeperowo czyli spokojnie , czasem przegazówka żeby jakimś laskom zdjąć majty , czy dostaje miodu jak trzeba ?

kompresor jest ogólnie fajniejszy od turbo bo wstaje z dołu i wydaje mi się że jest prościej ogarnąć , tylko że w silnikach z kosiarek jakimi ja operuje ( do 3l max) nie uzyskasz tyle mocy co suszarką i kompresory na moce 400 i lepiej konia są w moim odczuciu dużo droższe niż turbo .....

 

800kuca w samochodzie to już są aktorki porno w basenie i szampan na pływającym stoliku , nie ma lipy , 400 podobno już daje dobrą imprezę , ja to nigdy nawet 300KM autem nie jechałem planuje to zmienić ale jeszcze trochę 😄

 

mnie ostatnio zbanowali z jakiejś grupy jdm lovers masturbators jak stwierdziłem że rx7 z piecem vipera to dobre porno 😄

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głównie wkurzam gości z RSek, eMek, AMG, GTRów i Porschaków w zakresie 100-300km/h na autostradach. Czyli bardziej sleeper, bo seria ma 420KM lub 450KM po liftingu w 2018. Zawsze są tacy fajnie zdziwieni jak zostają kilkaset metrów z tylu po 20 sekundach.
 

Planuje jeszcze z nową, mniejszą rolką dobić do 850-870KM. Od 0-100km/h moc nie do opanowania i tu 4-napędowki mi uciekają (ja mam jakieś 3,8-3,9 sekundy) ale 100-200 koło 6,5 sekundy (zejdę do niskich szóstek albo wysokiej piątki po zrobieniu zawieszenia i na lepszych oponach.

 

Fabryczna skrzynia daje radę do 1000KM, bardziej się boję o półośki i wał

 

Niebieskie wykresy: przed kompresorem

Czerwone z kompresorem 

87E995FE-914C-42CE-9BEB-9A043CF9D2B5.jpeg

FF93FA1C-65FD-4CF6-BA65-919FB667E3CA.jpeg

Edytowane przez Azzazello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...