Pawel92b Opublikowano 28 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2020 Witam Mam problem - Pacjent Road King 2005. Mialem przeciek oleju na uszczelniaczu walka zdawczego od strony sprzęgła . Wymieniłem uszczelniacz, tuleje na której się ślizga, dla pewności uszczelniacz rozrusznika. Po złożeniu dalej cieknie. Ponowna wymiana na nowy uszczelniacz ( dwie wargi ) ..... dalej cieknie .... podpowiedzcie co się dzieje ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 28 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2020 jesteś pewien, że tam właśnie cieknie? mam również wyciek z tamtych okolic ale celuję w wałek wychodzący ze skrzyni na dźwignię zmiany biegów Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel92b Opublikowano 29 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2020 (edytowane) Również tam wymieniłem, jednak ewidentnie olej zbiera się w kole napędzającym pas, a tam bezpośrednio jest uszczelniacz o którym pisałem 😞 Edytowane 29 Maja 2020 przez Pawel92b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 29 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2020 Może jest luz na wałku? Wtedy wymiana uszczelniaczy nic nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel92b Opublikowano 29 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2020 Próbowałem ruszać/ szarpać wałkiem ale jest sztywny. Chyba, ze jest jakiś inny sposób na sprawdzenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2020 Ciezka sprawa, bo trzeba by rozebrac skrzynie i sprawdzic czy sam walek nie jest wyrobiony w miejscu uszczelniacza. Ale jeszcze jak wyglada uszczelnienie od strony silnika, bo to ze zbiera sie pod kolem pasowym sprzegla to tylko dlatego ze to najnizszy punkt pokryw przelozenia pierwotnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel92b Opublikowano 29 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2020 Panowie zmieniłem oleje na dwa o różnych kolorach i okazuje się, ze olej pochodzi ze skrzyni a nie ze sprzęgła. stawiam, ze padł uszczelniacz od strony skrzyni. Proszę o info jak się do niego dobrać (jeszcze nigdy go nie robiłem) od strony sprzęgła, po zrzucenia napędu paska czy Od strony skrzyni. Jeżeli od sprzęgła to ktoś może wie jaki jest rozmiar nakrętki na kole napędu ( bardzo duża :)). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.