Skocz do zawartości

Pawel92b

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Toruń

Osiągnięcia Pawel92b

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Słuchaj teraz dokładnie popatrzyłem na twoje zdjęcie, najlepsze jest to, że ja w tym miejscu ( już za śrubą mocującą koło patrząc od strony skrzyni) nie mam ogóle uszczelniacza który jest na zdjęciu - jak go kupiłem to już nie było i ciągle kapało).
  2. Z tego co widzę to jest zew. Uszczelniacz skrzyni. Ten uszczelniacz jest zmieniony, i nie cieknie. Wyciek jest dokładnie w miejscu oznaczonym strzałką czyli pomiędzy wymienionym na nowy ślizgiem uszczelniacza od wew. kapy sprzęgła a tym wałkiem, który napędza koło pasowe. Dorzucam zdjęcia tylko takie mam, bo złożyłem
  3. Cześć, nie wiem czy dobrze zrozumiałem, jeżeli chodzi o bieżnie na której chodzi uszczelniacz od strony sprzęgła to została wymieniona, wraz z uszczelniaczem wewnętrznej kapy sprzęgła , dodatkowo został wymieniony uszczelniacz od strony skrzyni i oring który znajduje się za bieżnią uszczelniacza od strony skrzyni. I dalej leci
  4. Road King, oring jeżeli jest to w środku skrzyni, chciałbym mieć pewność przed jej rozebraniem stad moje pytanie
  5. Panowie po długiej walce znalazłem wyciek, oznaczyłem go na zdjęciu ( pomiędzy tuleja na której chodzi uszczelniacz kapy sprzęgła a wałkiem Na którym jest koło pasowe) . Bardzo proszę o pomoc co trzeba zrobić aby ten wyciek zlikwidować.
  6. Panowie zmieniłem oleje na dwa o różnych kolorach i okazuje się, ze olej pochodzi ze skrzyni a nie ze sprzęgła. stawiam, ze padł uszczelniacz od strony skrzyni. Proszę o info jak się do niego dobrać (jeszcze nigdy go nie robiłem) od strony sprzęgła, po zrzucenia napędu paska czy Od strony skrzyni. Jeżeli od sprzęgła to ktoś może wie jaki jest rozmiar nakrętki na kole napędu ( bardzo duża :)).
  7. Próbowałem ruszać/ szarpać wałkiem ale jest sztywny. Chyba, ze jest jakiś inny sposób na sprawdzenie ?
  8. Również tam wymieniłem, jednak ewidentnie olej zbiera się w kole napędzającym pas, a tam bezpośrednio jest uszczelniacz o którym pisałem
  9. Witam Mam problem - Pacjent Road King 2005. Mialem przeciek oleju na uszczelniaczu walka zdawczego od strony sprzęgła . Wymieniłem uszczelniacz, tuleje na której się ślizga, dla pewności uszczelniacz rozrusznika. Po złożeniu dalej cieknie. Ponowna wymiana na nowy uszczelniacz ( dwie wargi ) ..... dalej cieknie .... podpowiedzcie co się dzieje ???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...