przemaks Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 Cześć Przetarła mi się linka sprzęgła w Yamaszce MT-07. prawie 4 lata, ponad 90kkm. Nie wiem co teraz zrobić: 1. kupić samą linkę bez panceza, dokupić końcówkę i jakoś to zacisnąć? 2. kupić kompletną linkę (z pancerzem) za 140 złociszy? 3. zawieźć pancerz i zerwaną linkę do mechanika, żeby dosztukował? Są jakieś zestawy naprawcze Oxforda, ale czy to jest rozwiązanie trwałe i bezpieczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 Kup nową i zapomnij o problemie 🙂 Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 Nr 3 ale nie do mechanika tylko do zakładu gdzie dorabiają linki. Tylko musisz mieć obie części linki żeby mogli zmierzyć długość. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 Ale jeżeli ori linka kosztuje 150 pln i wytrzymała 90kkm to po co kombinować? Wrzucenie nowej linki w ten pancerz jest bez sensu bo pancerz też się zużywa, dorobienie identycznej też nie będzie za darmo. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 motocyklizm to droga zabawa. wymień linkę, 140zł nie majątek, a rzeźbienie w gównie nie jest metodą na bezpieczną jazdę, jak powiedziałby śp. Piotrek Dudek jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemaks Opublikowano 20 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 (edytowane) Dzisiaj się zdecydowałem na zestaw naprawczy za coś ponad 30 złotówek. Linka + końcówka do samodzielnego zarobienia. Doradził mi to gość w sklepie. Myślę, że i tak będzie trzeba zmienić wszystkie linki w tym albo następnym roku więc na razie pojeżdżę na tym. Sytuacja była w sumie zabawna. Wczoraj zakładałem nowy napęd, nowe tarcze i nowe klocki. Jak to wszystko złożyłem to chciałem się przejechać i sprawdzić. Linka poszła jak już wjeżdżałem do garażu 🙂 Jesienią czyściłem klamki i wyglądała zdrowo, pół roku starczyło. Dzięki za podpowiedzi, przyda się na przyszłość. Edytowane 20 Lipca 2019 przez przemaks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 Taki zestaw to jest dobry na wyjeździe, jaki mi się linka zerwała to skracałem pancerz z zarabiałem nową końcówkę, równiutko co 2 kkm 🙂 Powodzenia jak Ci znowu trzaśnie na światłach w ruchliwym mieście:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 A różnie to bywa, ja przejeździłem ze 2 sezony na takim zestawie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemaks Opublikowano 30 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Nie wygląda żeby miało trzasnąć. Końcówka od strony sprzęgła była zarobiona fabrycznie i pasowała. Dociąłem szlifierką na długość, skręciłem mocno końcówkę od strony klamki i na razie działa. Wygląda dość solidnie. Przed założeniem wypłukałem pancerz w nafcie i przesmarowałem jakimiś resztówkami oleju silnikowego. Zestaw z 4ride za jakieś 30 złociszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuś50/125 Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 11 godzin temu, przemaks napisał: Nie wygląda żeby miało trzasnąć. Końcówka od strony sprzęgła była zarobiona fabrycznie i pasowała. Dociąłem szlifierką na długość, skręciłem mocno końcówkę od strony klamki i na razie działa. Wygląda dość solidnie. Przed założeniem wypłukałem pancerz w nafcie i przesmarowałem jakimiś resztówkami oleju silnikowego. Zestaw z 4ride za jakieś 30 złociszy. Tak czy siak, na twoim miejscu od razu na początku sezonu wymienił na nową linke żeby mieć spokój już 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Z naciskiem na dobra nowa linke, coby problem nie powracal 🙂 Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Najlepiej za pincet 😁 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Ale chociaż te za pincet sie nie urywają.... nawet po 30 latach eksploatacji... Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Co kto woli, ja wożę zestaw naprawczy i się takimi rzeczami nie martwię 🙂 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 W sumie tez mozna.. wozic ze soba worek z zestawami naprawczymi do poszczegolnych podzespolow, jak kto woli 🙂 Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.