Jump to content
stanio50

SV650 2002 odcina powyżej 5k

Recommended Posts

Siemaneczko, 

Może ktoś miał podobny problem, motocykl Suzuki SV650 2002 na gaźnikach przy jeździe po autostradzie zaczęło się dziwne przerywanie, wyglada to tak ze przy spokojnym dodawaniu gazu motocykl rozpędza się i odcina go w okolicach 7-9k natomiast przy gwałtownym odkręceniu manety odcina go juz przy 5k, po odpuszczeniu gazu silnik znów zaczyna pracować ale nigdy do odciny. Co zostało sprawdzone podmienione z działającego motocykla:

1. Gaźniki na 3 kompletach to samo 

2. Pompa paliwa 

3. Kranik

4. Cewki WN razem z przewodami i fajkami

5. Nowe świece 

6. Moto zasilone z kroplówki 

7. Jazda bez filtra powietrza 

8. Moduł zapłonowy

9. Czujnik stopki bocznej

10. Kompresja 2 cylindry 13 bar 

11. Organoleptycznie sprawdzone podciśnienia, krocce gaźników 

12. Jazda z otwartym wlewem paliwa 

13. Zatankowane nowe paliwo 

wszystkie powyższe nie przyniosły zamierzonego rezultatu.

Mcacie jeszcze jakieś opcje do sprawdzenia bo mi się kończą 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli faktycznie zostało sprawdzone wszystko co wymieniłeś to ja bym się przyjrzał na układ ładowania i elektrykę bo chyba nic innego już nie zostało.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
12 minut temu, stanio50 napisał:

Mcacie jeszcze jakieś opcje do sprawdzenia bo mi się kończą 

sprawdź ładowanie i akumulator podmień

 

 

edit

widzę że równo napisaliśmy o tym samym

Edited by kiler

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, kiler napisał:

sprawdź ładowanie i akumulator podmień

Ładowanie sprawdzałem multimetrem w każdym dostępnym na ta chwile zakresie obrotów pokazuje 14,8-14,9. Aku nie podmieniłem 

Zwaliłem jeszcze dekiel ze stojącem w nadzieji ze może impulsator się poluzował albo coś tam złego się podziało. Wszystko wyglada ok, ale czy sprawne tego nie wiem. 

W wszystkich rzeczy jakie mogą mieć wpływ do głowy przychodzą mi jeszcze dwie a po waszej wypowiedzi trzy 

1. Uwalony stojan z impulsatorem

2. Ubita instalacja elektryczna 

3. Akumulator

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje mi sie ze tez nieszczelna odma, zawór podcisnienia i jego wężyki dadzą taki efekt. Generalnie coś napierdolone masz z podcisnieniami. Jak wężyki są luźne, sparciałe, popękane to poprawić/wymienić.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Odma to tylko odpowietrzenie skrzyni korbowej nie mające wpływu na detonacje mieszanki paliwo/powietrze, podciśnienie idzie tylko z gaźnika do kranika baku, i na tym podciśnienia się kończą, ori pompa paliwa z racji na wysoka awaryjność wyleciała i od 3 lat jest wsadzona pompa z rn04

Edited by stanio50

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry nie mam sv ale wydawało mi się że tam idzie podciśnienie z gaźnika w dolot.
Jeśli tak nie ma to jeszcze zostaje opcja że coś zwyczajnie hamuje doplyw paliwa. Sprawdzaliscie pompe ale czy sprawdzaliscie na motocyklu ile paliwa idzie? Wężyk paliwa się nie zamyka (ale to raczej daje efekt braku paliwa)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To może być równie dobrze za mało jak i za dużo paliwa, efekt będzie podobny. Ale zakładam że nie stało się to od razu po włożeniu pompy z R1.


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie nie wiadomo czy to paliwo czy elektryka, obstawiał bym na elektrykę bo patrz punkt 2, 6 z pierwszego postu. 

Praktycznie cały układ zasilania paliwem zmieniony lub podstawiony inny, gaźniki zmieniane lacznie z kroccami i wszystkimi wężami. Na forach zagranicznych znalazłem podobne tematy ale generalnie pijawki same i tematy urywaja się po kilku postach

Share this post


Link to post
Share on other sites

To faktycznie podmień aku bo jak stary to nawet naładowany będzie dawał słabą iskrę i może go przylewać na wysokich obrotach.


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutro podmienię i dam znac jakie są efekty 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli faktycznie wszystko sumiennie zrobiliście to jeszcze mi do głowy problem z masą przychodzi. Wszystkie połączenia masowe zrewidujcie, wyczyśćcie i poprawcie. Kiepska masa tak samo jak słaby aku może ograniczać prąd. O wszystkich konektorach po drodze z modułu już ktoś pisał ale to też dodam bo to równie ważne jak wszystko powyższe.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaczyna się długi weekend wiec startuje z wiązka i przełożeniem aku z drugiego motoru, na koniec zostanie impulsator i stojan 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...