stanio50 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 Siemaneczko, Może ktoś miał podobny problem, motocykl Suzuki SV650 2002 na gaźnikach przy jeździe po autostradzie zaczęło się dziwne przerywanie, wyglada to tak ze przy spokojnym dodawaniu gazu motocykl rozpędza się i odcina go w okolicach 7-9k natomiast przy gwałtownym odkręceniu manety odcina go juz przy 5k, po odpuszczeniu gazu silnik znów zaczyna pracować ale nigdy do odciny. Co zostało sprawdzone podmienione z działającego motocykla: 1. Gaźniki na 3 kompletach to samo 2. Pompa paliwa 3. Kranik 4. Cewki WN razem z przewodami i fajkami 5. Nowe świece 6. Moto zasilone z kroplówki 7. Jazda bez filtra powietrza 8. Moduł zapłonowy 9. Czujnik stopki bocznej 10. Kompresja 2 cylindry 13 bar 11. Organoleptycznie sprawdzone podciśnienia, krocce gaźników 12. Jazda z otwartym wlewem paliwa 13. Zatankowane nowe paliwo wszystkie powyższe nie przyniosły zamierzonego rezultatu. Mcacie jeszcze jakieś opcje do sprawdzenia bo mi się kończą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 18 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 Jeśli faktycznie zostało sprawdzone wszystko co wymieniłeś to ja bym się przyjrzał na układ ładowania i elektrykę bo chyba nic innego już nie zostało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 18 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 (edytowane) 12 minut temu, stanio50 napisał: Mcacie jeszcze jakieś opcje do sprawdzenia bo mi się kończą sprawdź ładowanie i akumulator podmień edit widzę że równo napisaliśmy o tym samym Edytowane 18 Czerwca 2019 przez kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 19 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 8 godzin temu, kiler napisał: sprawdź ładowanie i akumulator podmień Ładowanie sprawdzałem multimetrem w każdym dostępnym na ta chwile zakresie obrotów pokazuje 14,8-14,9. Aku nie podmieniłem Zwaliłem jeszcze dekiel ze stojącem w nadzieji ze może impulsator się poluzował albo coś tam złego się podziało. Wszystko wyglada ok, ale czy sprawne tego nie wiem. W wszystkich rzeczy jakie mogą mieć wpływ do głowy przychodzą mi jeszcze dwie a po waszej wypowiedzi trzy 1. Uwalony stojan z impulsatorem 2. Ubita instalacja elektryczna 3. Akumulator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 Wydaje mi sie ze tez nieszczelna odma, zawór podcisnienia i jego wężyki dadzą taki efekt. Generalnie coś napierdolone masz z podcisnieniami. Jak wężyki są luźne, sparciałe, popękane to poprawić/wymienić. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 19 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 (edytowane) Odma to tylko odpowietrzenie skrzyni korbowej nie mające wpływu na detonacje mieszanki paliwo/powietrze, podciśnienie idzie tylko z gaźnika do kranika baku, i na tym podciśnienia się kończą, ori pompa paliwa z racji na wysoka awaryjność wyleciała i od 3 lat jest wsadzona pompa z rn04 Edytowane 19 Czerwca 2019 przez stanio50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 Sorry nie mam sv ale wydawało mi się że tam idzie podciśnienie z gaźnika w dolot. Jeśli tak nie ma to jeszcze zostaje opcja że coś zwyczajnie hamuje doplyw paliwa. Sprawdzaliscie pompe ale czy sprawdzaliscie na motocyklu ile paliwa idzie? Wężyk paliwa się nie zamyka (ale to raczej daje efekt braku paliwa)? Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 To może być równie dobrze za mało jak i za dużo paliwa, efekt będzie podobny. Ale zakładam że nie stało się to od razu po włożeniu pompy z R1. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 19 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 Właśnie nie wiadomo czy to paliwo czy elektryka, obstawiał bym na elektrykę bo patrz punkt 2, 6 z pierwszego postu. Praktycznie cały układ zasilania paliwem zmieniony lub podstawiony inny, gaźniki zmieniane lacznie z kroccami i wszystkimi wężami. Na forach zagranicznych znalazłem podobne tematy ale generalnie pijawki same i tematy urywaja się po kilku postach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 To faktycznie podmień aku bo jak stary to nawet naładowany będzie dawał słabą iskrę i może go przylewać na wysokich obrotach. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 19 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 Jutro podmienię i dam znac jakie są efekty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 Jeżeli faktycznie wszystko sumiennie zrobiliście to jeszcze mi do głowy problem z masą przychodzi. Wszystkie połączenia masowe zrewidujcie, wyczyśćcie i poprawcie. Kiepska masa tak samo jak słaby aku może ograniczać prąd. O wszystkich konektorach po drodze z modułu już ktoś pisał ale to też dodam bo to równie ważne jak wszystko powyższe. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 Impulsator i to Bimbak i Limo pisali. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 19 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 Zaczyna się długi weekend wiec startuje z wiązka i przełożeniem aku z drugiego motoru, na koniec zostanie impulsator i stojan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 Zacznij od impulsatora...łatwiej. Przechyl motór to i oleju nie musisz spuszczać. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.