ks-rider Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Ja sie domyslac :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian85 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 (edytowane) dwie bzdury. Pierwsza to rzeczywiście bzdura, bo Bandit 1250 ma 3.1 do setki, a nie 3.9 tak jak napisałem (https://www.motocykl-online.pl/motocykle/suzuki/bandit/bandit_1250/dane-techniczne - zerknąłem tutaj na szybko, gdy szukałem danych technicznych, a jak widać podali tutaj złe dane) Druga "bzdura" to moje odczucie z jazdy. W ubiegłym sezonie śmigałem na aktualnym SV 650, a także chwilowo Banditem 600. SV 650 ma pełną moc już od 4000 obrotów, tj. jak masz na liczniku 3500/4000 obrotów, to odkręcasz manetę i nieważna jaki bieg, to maszyna od razu rwie do przodu, a na Bandicie 600 jak przekręcisz manetkę do oporu przy 4000 obrotach, to się czujesz jak pasażer Pani Daisy - dopiero powyżej 8000-9000 coś zaczyna się dziać. ; ) Z tego co zauważyłem, to jazda na Bandicie 600 w porównaniu do SV 650 to duża przepaść. Aby Banditem 600 jako tako jechać, to musisz go ciągle piłować na wysokich obrotach, a na SV 650 na spokojnie, bo z każdych obrotów rwie do przodu - dlatego też myślę o troszkę większej pojemności, aby mieć duży moment od samego dołu, by nie musieć wkręcać się ciągle na wyższe obroty, aby wyrwać do przodu. Jak sie jest Grizzli to nie ale jak sie jest postury kaczora to tak :icon_mrgreen: Ano, jeśli Grizzli rzeczywiście waży 150 kg, to nieważne na co wsiądzie, to różnica wagi będzie się pod nim rozpływać - co moim zdaniem będzie dla niego utrudnieniem, bo jego waga nie pozwoli mu poczuć różnicy pomiędzy maszynami. Wszedzie gdzie szukalem jest 225kg na sucho .......... no ale ........ Drogi Klaudiuszu, w takim razie zapraszam tutaj:https://swiatmotocykli.pl/motocykle/suzuki-bandit-1250s-bandit-to-widac-slychac-i-czuc/ (na dole w tabelce jest waga gotowego do jazdy jako 225 kg). Samo porównanie motocykli zawartych w tytule jest pomysłem wziętym z dupy. Który jest lepszy? Żaden. To dwie różne kategorie motocykli. Na tej samej zasadzie można porównywać wszystkie modele dostępne na polskim rynku. Np. co jest lepsze? KTM 125, varadero 1000, czy yamaha R1. Grizzly, zacznijmy od tego, że to nie jest porównanie "który jest lepszy", tylko porównanie Bandita 1250 do SV 650, bo SV 650 teraz jeżdżę i chciałbym dowiedzieć się jakie są różnice - od osoby, która jeździła SV650 i Banditem 1250. ; ) Edytowane 29 Kwietnia 2019 przez Damian85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Judas Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 (edytowane) SV 650 ma pełną moc już od 4000 obrotów,Masz SV TDI? :biggrin:A jak chcesz wiedzieć jaka będzie różnica to Bandit będzie lepiej przyspieszał i hamował, na 99% dla Ciebie gorzej skręcał, nie wiem jaka SVkę masz więc albo będzie palić więcej albo dużo więcej, będzie też mordować tylną oponę. Edytowane 29 Kwietnia 2019 przez Judas Cytuj ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-..., Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian85 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Generalnie V-ka jest kijowa, bo jednak Moment hamowania jest duzo wiekszy niz w trzy czy cztero cylindrowcach - zbyt duza narowistosc w porownaniu do w/w. Racja, KS. V-ki mają duży moment od samego dołu - rwią do przodu (co jest fajne, szybkie odejście od niskich obrotów) i do tyłu (to już niefajne, bo przy odjęciu gazu szarpią motÓrem). Najgorsze jest pierwsza chwila po odjęciu gazu, wtedy występuje mocne szarpnięcie i chwilę po nim motocykl się stabilizuje i płynnie zwalnia. Aby uniknąć tego szarpania trzeba nauczyć się płynności "hamulcowania" i odejmowania gazu, co jest w sumie dobre, bo człek uczy się szacunku do odkręcania gazu, a zarazem do jego odejmowania! Keith Code uczy, aby tyle samo uwagi poświęcać do płynności dodawania gazu, jak i płynności odejmowania gazu. ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Damian ...... dziękuje za linka ....... przeczytaj jeszcze raz uważnie ...... szczególnie linijka, zacytuje: „......bez paliwa Bandit waży 225kg” I jak myślisz co to znaczy? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian85 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 (edytowane) Masz SV TDI? :biggrin: Tak, mam SV TDI na wtryskach Common Rail. :wink:Ogólnie dzięki Panowie za porady! Wszystkie były cenne i ciekawe! ; ) Naczytałem się już o Bandicie, wiem mniej więcej czego się spodziewać, niedługo się takim przejadę i będę wiedział już wszystko. Temat pozostawiam już do wolnej pogaduchy, śmieszków, heheszków, offtopów, walk plemiennych o władzę itd. :D Edytowane 29 Kwietnia 2019 przez Damian85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian85 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 (edytowane) Damian ...... dziękuje za linka ....... przeczytaj jeszcze raz uważnie ...... szczególnie linijka, zacytuje: „......bez paliwa Bandit waży 225kg” I jak myślisz co to znaczy? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Klaudiuszu, na samym dole jest tabelka. Gdy szukałem specyfikacji to tylko tam zerknąłem. Ale masz rację, w artykule piszą jedno, a w tabelce podają drugie. Edytowane 29 Kwietnia 2019 przez Damian85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Damian bierz duzego i nie ma co drążyć, elastyczność to jego główna zaleta No i ładowność bo też spora Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Damian ....... zawsze w specyfikacji podaje sie wagę Motocykla na sucho Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 (edytowane) A na sucho to z płynami eksploatacyjnymi (tymi poza paliwem) czy bez? Czyli czy masa pojazdu bez paliwa = masa pojazdu na sucho? Edytowane 29 Kwietnia 2019 przez Staszek_s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Na sucho to zazwyczaj z bakiem pustym Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Grizzly, zacznijmy od tego, że to nie jest porównanie "który jest lepszy", tylko porównanie Bandita 1250 do SV 650, bo SV 650 teraz jeżdżę i chciałbym dowiedzieć się jakie są różnice - od osoby, która jeździła SV650 i Banditem 1250. Grizzli, no nie maco, musiszschudnac ( jak ja :icon_mrgreen: ) chociaz 10 kg, juz bedzie przepasc! :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Jak dla mnie całe porównanie jest trochę z dupy. Mam B12 (olejaka) i miałem przyjemność pojeździć B12.5 :biggrin: Mój w porównaniu z wodniakiem to zamuł :laugh: Więc nie wiem, jak można porównywać do niego SV-kę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Generalnie V-ka jest kijowa, bo jednak Moment hamowania jest duzo wiekszy niz w trzy czy cztero cylindrowcach - zbyt duza narowistosc w porownaniu do w/w. :crossy:Kijowa bo... bo co? Bo ma duzy moment??KS wybacz ale mowiecie ze cos jest kijkwe bo ma duzy moment hamowania to... nazwijmy to minieciem sie z prawda. Ja rozumiem, ze ma sie swoje preferencje i wymagania ale ... rzedowki sa kijowe bo sa nudne😜 Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wertyder Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 (edytowane) SV 650 ma pełną moc już od 4000 obrotów, tj. jak masz na liczniku 3500/4000 obrotów, to odkręcasz manetę i nieważna jaki bieg, to maszyna od razu rwie do przodu, ......Nie wiem co bierzesz ale to musi być megamocne źeby wypisywać takie bzdury :lol:... Akurat tak się składa że miałem jakiś czas SV (2 szt.), a bardzo często jeżdżę jego następcą gladiusem ;).... więc coś nie coś wiem o tych motocyklach z tymi silnikami.W tym moto nowicjuszowi może się tak wydawać, bo nie ma wyraźnego skoku mocy jak w rzędówkach tej pojemności w okolicach 8 tyś obrotów. Ale nie ma żadnej pełnej mocy przy obrotach o których piszesz. Po prostu jak to V ma moment bardziej liniowo od dołu i tyle. Moc maksymalna jest przy niższych obrotach (ok. 9 tyś) niż w rzędówce co też ma swoje konsekwencje zarówno na plus jak i na minus (szczególnie jest to odczuwalne przy większych prędkościach na wyższych biegach). Bandit jest przy SV jak lokomotywa, rwie do przodu zupełnie nieporównywalnie po prostu litr to litr i nie ma co nad tym dalej się rozwodzić. Damianie nie idź tą drogą bo błądzisz ;). Zamiast wypisywać teoretyczne farmazony na forum usiądź, pojeździj, przekonasz się z czasem że jednak niektórzy tu naprawdę wiedzą o czym piszą :). /* Piszę skrótowo bo Ci co jeździli doskonale to wszystko wiedzą :).... Edytowane 29 Kwietnia 2019 przez Wertyder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.