Skocz do zawartości

kupie jakiegos oldtimera do remontu


_KEITH_
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

:D hehe zabrzmiało jakby każdy chciał się pozbyć , a nikt nie chciał kupić .

 

życze powodzenia.- łatwiej by Ci było znalezć jabyś wiedział co szukasz.

to nie te czasy gdzie wchodzisz do wiochy i pytasz gdzie ludzie są jakieś starocie.

ostatniego takiego kogo spotkałem to Kubeł - jak wyrwał z ogłoszenia ," kupię jakis stary motocykl".- hehe harleya z 16 czy 18 roku .- farciarz.

ja za emką chodziłem rok - pełen papier - pierwszy właściciel po wojsku , żadnych przeszczepów - stan tragiczny , ale to nie sam kawałek metalu to kawałek historii.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś w rodzaju Royala, moze BMW Sahara

tak Royala, to by kazdy chcial, tak jak i BMW

przykladowa cena:

wal do BMW Sahary 1200$ (dorobka rosyjska, niemiecka 1600$)

samego walu

cale moto to raczej cena 6 cyfrowa i to nie z 1 na poczatku

do remontu cena z pogranicza 4 i 5 cyferek

Royal duzo tanszy, ale rewelacji sie nie spodziewaj :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasami w Niemczech można znaleźć taniej Zundappa czy BMW niż w Rosji. Tam już są chore ceny' date=' ruscy sami nie wiedzą ile za to brać.

A już Anglika to w ogóle można zupełnie tanio kupić.[/quote']

no moze i racja, nieznam niemieckich cen na sahary

ale starego (naprawde starego, lata '20) anglika mozna kupic bez wiekrzego problemu, ale co pozniej z tym robic to juz motyw, bo jak do takiego staruszka czesci dorwac :D

a zwykle z rosji to jest obraz nedzy i rozpaczy

niewiem jak z niemiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy na targi w Manchaim jechać (nie mam pojęcia jak to g..no się pisze)

zobaczycie - jakie ceny i jaka jakość stanowisk i części =- klasa wyżej od łodzi a ceny mniejsze- ludzie zza buga krzyczą sobie takie ceny ,że śmiech zbiera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam osobicie nie byłem w Manheim, ale slysalem od kolesia , który był, że mozna za rozsądne pieniadze kupić zdrowy zestaw do roboty.

BMW niestety w Niemczech sa szczegonie w cenie! Ale juz takie NSU kalosza ,mozna kupic rozsadnie.

Byl np. Terrot (francuz) komplet, linki, stary lakier, żywcem ze starego garazu, za 8 tys, u nas takiego zestawy nie wyrwałbys za te pieniadze w zyciu.

Ludzi w Polsce calkiem powaliło z cenami. A tam ceny zardzewialkow sa duuuzo nizsze z uwagi na kolosalne koszty restaruacji motocykli.

Slyszalem o kolesiach, ktozy przywoza motorki do nas, restauruja i spowrotem..

Tam jak ktos ma kase, a nie zna sie za bardzo, kupuje motorek odrestaurowany, żeby miec sie czym pochwalic przed sąsiadami (oczywiscie nie wszyscy).

A na wszelkie anglieskie motorki uważałbym - jeżeli nie kupisz kompletu możesz mieć duże problemy z odrestaurowwaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widzialem w USA 3 ogloszenia i ceny anglikow jeżdżacych(do odrestaurowania) 1300, 1600 i 2200 $, ale taki sredniej klasy (nie rarytas), juz tylko do jazdy to 4000$, a ja za swoj klasyczny CB 750 (nie wygonią z zadnego rajdu zabytkow- oryginal i ma 28 lat) chce ok.9000 zl i nie trzeba nic robic. Powaznie jak kto ma kase i czas to niech wertuje ogloszenia na "angoli" w Stanach, o BMW zwanej popul. Sachara mozna tylko pomarzyc-widzialem oglszenie kompl. odrestaur. cena wywolawcza (bo na aukcji) 20000$.Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

$20 k to rozsadna cena za dobrze odrestaurowany motocykl, ceny dochodza do 35 k Eur. Szukam sobie powoli Zundappa KS750 i najtanszy jak do tej pory jest ze Stanow za $ 13500 do sporego remontu ( chyba import z Rosji ale dosc kompletny ) lub zrobiony z Niemiec za 17000 Euro, ale ten ostatni bez wojskowego osprzetu.

Problem w tym ze nie mam specjalnie miejsca na remont kapitalny tak duzego pojazdu - poza tym wcale nie wyjdzie to taniej niz kupno gotowca, wiec raczej bede polowal na gotowca.

Mam wrazenie ze kolega Michal z pierwszego postu nie za bardzo ma pojecie o czym pisze wymieniajac jednym tchem `Royala, a moze BMW Sahare`.

Enfielda moze w koncu kupic nowego za niewielkie pieniadze - dobry remont BMW kosztuje troche wiecej niz jego Drag Star Extreeme Custom.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm nieżle się do dyskusji wzieliście widzę,.

 

Prawda jest taka, że mam na zakup sprzęta niezła sume i w ogóle się na tych motocyklach nie znam. Czy zatem może w gronie mądralińskich znajdzie się ktoś który pomoże w kupnie a nie będzie mielił ozorem na prawo lewo udawając cwaniaka??

 

Pozdrawiam

 

Michał, ten z pierszwego postu.

 

Adam spec mechanik, może zbudowałes podobnego Draga, powiedz mi ile więc Cię to wyszło. :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli interesuje Cie inwestycja gotówki - to nie ma takiego określonego modelu - musisz wybierać - naprawdę bardzo rzadkie okazy,

których ilość ogranicza się do kilku sztuk na świecie .

np XA , lub roys roys wśród motocykli - .............jezus maria skleroza mnie dopada - zapomniałem k- na nazwy.

jutro Wam powiem.

sa to okazy , których wartość idzie w tysiące $$$$$$ - w takie coś trzeba wchodzić jak masz kesz.

remont takiego jest zbliżony do każdego innego weterana ,a jego wartość po zrobieniu wzrasta po stokroć.

ale musisdz wiedzieć co chcesz ,a nie kupisz "jakiegoś".

jak nie masz określonego celu - jasno określonego - to nic nie kupisz.

pierwsza rzecz to wyjazd na targi - międzynarodowe bazary - trzeba wejść w środowisko - bo jako człowiekowi z zew. nikt Ci nie sprzeda rodzynków.

to nie sklep gdzie wchodzisz i poprosze to i to .

wcisną Ci chłam i bedziesz sie cieszył.

trzeba liznąć trochę historii - żeby uroczała Cie historia danego modelu , wygląd - rozwiązania techniczne, niezwykłosć , unikalność , piękno.

a potem takiego szukaj.- tylko wtedy będziesz zadowolony z tego co kupisz.

inaczej to tylko zwykły motor za duże pięniądze , kawał cennego żelaza nic więcej .

pomyśl bo jak nie czujesz tego , lepiej kup Vangoga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Adam spec mechanik' date=' może zbudowałes podobnego Draga, powiedz mi ile więc Cię to wyszło. :banghead:[/quote']

 

Nie buduje dragow, choc u mnie sa dosc popularne - glownie dlatego ze lubie jezdzic motocyklem po zakretach.

Gdybym budowal to budowal bym na bazie takiego motocykla ktory jezdzi a nie tylko wyglada.

Tak ze tak czy owak nie bylby to DragStar.

Jak nas oswiecisz po co ci weteran i ile np chcesz wydac to latwiej bedzie cos ci poradzic.

Napisales ze chcesz jakiegos `weterana do remontu` i to mnie zmylilo, jak masz pieniadze to jedziesz po prostu na aukcje Christie, czy do Peeble Beach w Californi i kupujesz co dusza zapragnie.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

np XA ' date=' lub roys roys wśród motocykli - .............jezus maria skleroza mnie dopada - zapomniałem k- na nazwy.

jutro Wam powiem.

[/quote']

Czyzby chodzilo Ci o Brough Superiora ?

 

Keith, ja nie probowalem tutaj udawac cfaniaka czy cos, poprostu zauwazylem ze nieberdzo sie orientujesz w weteranach i chcialem Ci uzmyslowic, ze to nie jest tak jak kupienie uzywanego moto.

Andrew ma racje, jesli masz duzo gotowki na weterana, to najlepiej szukac czegos poza Polska, w Polsce niema juz naprawde smacznych kaskow, a jesli sa to po nieziemskich cenach, lub u kolekcjonerow ktorzy ani mysla sprzedac taki motocykl. Jesli jestes poczatkujacy, to nie radzilbym kupowac zadnego rarytasa, bo sobie mozesz nie poradzic, jakies NSU OS/OSL/TS lub jakis popularniejszy "anglik" to byloby raczej optimum. Oczywiscie wybor nalezy do Ciebie, bo mozesz tez od razu rzucic sie na gleboka wode i zakupic cos malo popularnego, ale licz sie z tym, ze czesci niema wiele do takich motocykli i remont do najlatwiejszych rzeczy nie nalezy, zwlaszcza w przypadku rzadkich motocykli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym budowal to budowal bym na bazie takiego motocykla ktory jezdzi a nie tylko wyglada.

Tak ze tak czy owak nie bylby to DragStar.

 

Adam zatem ja jestem do tego stopnia ciekawy, ze prosze o zdradzenie chocby malego kawaleczka na jakim to tys bazował do budowy ( skoro uwazasz, ze Darg nie jezdzi, bo ja uwazam inaczej)

 

Co do innych rad wielkie dzieki, w sumie zapodalem ten tamat gdyz to mialo byc dla mojego znajomego. W ostatnim czasie wiele sie dowiedzialem. Tak czy owak moze cos znajde.

 

Pozdro... :banghead:

 

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...