Skocz do zawartości

_KEITH_

Forumowicze
  • Postów

    105
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    wiele, bardzo wiele....
  • Skąd
    Poznań

Osiągnięcia _KEITH_

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. Cześć, Kiedyś miałem dosłownie taki sam dylemat jak ty. Wiesz padło na Magne z 95 roku. W końcu nie wiem jak się do końca jeździłoby Marauderem zwanym Desperado ale Magna jest silna. Powiedziałbym, że bardzo silna a Suzuki ma większy moment na niższych obrotach. Może także moim wyborem sie pokierujesz. Silnik wg mnie w Hondzie to prawdziwe dzieło sztuki sydechy 4 w 4 kurcze z jednej i drugiej strony wygląda super. Takie jest moje zdanie. Powodzenia Michał P.s. Do sprzedania mam http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M81640
  2. Ostatnim czasem Poznań jakis taki,.... Moje szczere kondolenecje dla rodziny. ['] ['] [']
  3. _KEITH_

    co tankowac?

    Witam z tego co wiem nie powinno się lać 98 oktanowego paliwka do moto typu Virago. Ktoś kiedyś jajogłowy mądry tłumaczył mi, że paliwo jest za suche i następuje coś w rodzaju małego przedzapłonu co nie do końca ma być dobre dla gaźników. Zdecydowanie polecam 95 oktan. Przecież to nie sport !!! :) Pozdrawiam
  4. No ładnie, czekam na kolejne wrażenia po zlocie. Jeszcze kilka takich słów i w ogóle nie będę nic a nic żałował, że mnie tam nie było :D Pozdro
  5. Moja kobieta ma na tyle ME 880 i już zrobiła na niej jakieś dobre 7 tyś. Świetnie opona wygląda, super się na niej jeździ. Nawet po autostradach włoskich i niemieckich nie widać mocnego zjechania. Opona chyba na dość dobre kilometry. Pozdro
  6. _KEITH_

    Chorwacja po powrocie

    Ciekwa też byłem kiedy się Gregor dołaczy do rozmowy. Mała korekta to chodzi o Dubrownik. Co do campingów to jedziesz i szukasz co kawałek jakis się znajdzie. My płaciliśmy średnio około 100 kuna za dwa moto, dwie osoby, namiot i taksa lokalna. Paliwo to już trochę inny temat bo droższe niż w Polsce i kosztuje ponad 7 kuna co daje jakieś 5 zł. No i pozdrawiam jego i lekki upał :D
  7. _KEITH_

    Chorwacja po powrocie

    Witam, W niedzielę wróciliśmy z wypadu do Chorwacji. Trasa nasza była zmieniana nie raz ale w sumie cel został osiągnięty - dojechaliśmy do Bubrownika. Wracaliśmy z Dubrownika magistralą nadmorską do samej Wenecji. Przebieg trasy: 08-06 do 19-06 czerwca środa: Poznań - Bystrzyca Kłodzka czwartek: Bystrzyca - Wiedeń piątek: Wiedeń - Plitwickie Jeziora sobota: Plitwickie Jeziora - Trogir niedziela: Trogir - Dubrownik wtorek: Dubrownik - Sibenik środa: Sibenik - Rijeka czwartek: Rijeka - Wenecja sobota: Wenecja - Regensburg niedziela: Regensburg - Poznań łacznie 4300 km. Najdłuższy odcinek 740 km. Padało tylko w czwartek przed samą granicą czesko-austyjacką, dalej to już tylko ciepło i lekki upał :) Pozdrawiam szanowych towarzyszy wyjazdu
  8. Planowałem w zeszłym roku się tam udać ale jakos termin się pokrywał z inna imprezą w tym roku sobie obiecałem. Jak się jednak okazuje życie jestr okrutne i raczej mnie tam nie będzie a wielka szkoda bo chyba niezła imprezka się szykuje !! Pozdrawiam wszystkich
  9. Czołem, zapewne ktoś się będzie wybierał na zlot V2, który w tym roku odbędzie się w Drawsku Pomorskim. Czy jest może jakaś ekipa z Poznania lub okolic co się szykuje na wyjazd na ten zlot? Kiedy i w jakim miejscu się spotykają? Może coś jeszcze zorganizować. Jak ktoś chce więcej info zaczerpnąć to ze strony www.harleyv2.pl Ja byłem poprzednio w Lubaszu i jakoś zawsze podobała mi się organizacja zlotu. Pozdrawiam
  10. Czołem, Także jade na początku czerwca na południe ale moim celem jest Chorwacja i Dubrownik w połodniowej dalmacji. Plany są ale można je jeszcze zmienic. Zbycho czy orientujesz się jak z cenami za noclegi wygląda sprawa i ile szacujesz koszty wyjazdu?? Pozdrawiam Michał
  11. Już chyba bardzo długo myślę na aerografem i cały czas z niego nie zrezygnowałem. Uważam, że zrobienie aerografu musi cos polepszać cos zmieniać w wizualizacji sprzęta. To nie ma się podobać ogółowi ale właścicielowi przede wszystkim. Nie uważąm, że aerograf stał się modny. Wiele poważnych firm tuningowych buduje nowe maszyny i czasami aerograf ogranicza sie zaledwie do napisu na baku, lub podobne. Tak wiesz Avalon płomienie na baku to kiszka bo się tego już tyle naoglądaliśmy, że hej ale malowanie komiksów na moto uważam za jeszcze większą wioche a tego się też juz naoglądało. Więc uważam, że aerograf jest dobry jeśli zrobi się go dobrze i projekt będzie dobrany idelanie a to wcale nie jest takie łatwe. Pozdrawiam
  12. genialna strona!!! Tyle tam jest, że szok !! Wielkie dzięki za link mnie pewnie także może się przydać. Pozdrawiam Keith
  13. czołem Rysiek, No powiem Ci, ze jatroche inaczej zasłoniłem tylnyhamulec a przednie zostawiłem jak są tylko mają na sobie piękne chromowane dekielki. Patrząc na zdjęcia to chyba masz Classica więc co może zainwestuje w lepsze tłumiki bo te co masz to hmmm :) Po drugie nie wiem ale może wypolerujesz przednie zawiedzenie a mianowicie tylko lagi, warto bo efekt piękny no i jak bym miał Classica to pewnie też bym miał chromowane szklaniki ale to tez kwestia gustu. Pomysłow jest wiele więc jeśli kasa jeszcze jest na miejscu to dlaczego by nie dlaczeg... :P Pozdrawiam Keith
  14. Co do opon firmy Mitas to połacze się wspolnie z przedmówcą, że to firma raczej delikatnie mówiąc odpada!! Polecam nie kombinować za bardzo, poszukać i jak nie chcesz kasy za dużo wydać coś znajdziesz. Najlepiej jechać na motobajzel. W sumie sam jestem teraz na etapie zakupu opony przedniej do Virago 535 tylko szukam czegoś z lepszym bieżnikiem jak model Metzelera BLOCK C lub Perfect ME 11. Z tyłu mam Marathona 880 i szukam coś z ładnym bieżnikiem :) Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...