Skocz do zawartości

omcia (Opel Omega)


michoa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, IZO napisał:

Bublewicza Sierra to była A-grupa, czyli mocno ograniczone modyfikacje. Zamysł był taki żeby prywatne zespoły były w stanie startować przy relatywnie niskich kosztach budowy auta.

Tak . bo to był samochód wypuszczony z fabryki już z nazwijmy to najlepszymi "przeróbkami"

Wyszło ich tylko kilka tysięcy (nie pamiętam coś około 6 tys)  i maja one niewiele wspólnego z setkami tysięcy innych "zwykłych" Sier  które wtedy jeździły po ulicach

To tak jak byś chciał napisać że Omega A Lotus była jak każda inna

Edytowane przez kiler
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michu się wkurwi jak zobaczy co robicie z tematem xD 

Już lepiej byście pisali o zgnitych progach w astrze F(o ile ktoś jeszcze ma oryginały :D)  Byłoby zabawniej i zgodnie z tematem..a przynajmniej z marką 😄 

Ford gówno wort to kiedyś było powiedzenie.. Sam bym przytulił jakąś fajną wersję ST, ale nie czarujmy się.. Po co bezdomnemu samochód 😛 Religijny nie jestem, więc Tadeuszowi nie odstąpię za free. 

Także wracajcie w temat, żadne fordy, VW, czy inne pierdoły. Ja dobijam corsę podziadku..Oczywiście 1.2 w Lepszy Power Gamoniu. Silnik konserwowany automatycznie przez pokrywę zaworów oczywiście, nawet szmaty już nie wycieram, to bez sensu. Fakt, nie zaznacza o dziwo terenu, oleju nie ubyło nawet po ostatnim pałowaniu przez 1100km. A jest, bo sprawdzałem wczoraj 😄  Kostka od kibla wisi, żeby żadne kuny, czy inne gryzonie się nie interesowały. Chociaż po tym oleju chyba żadne nie miałyby ochoty się usmarować. Tak to spoko, 7, może 8semkę zeżre, jak wolniej to w 6-6.5 się mieści. Dziur się nie boi w asfalcie, nawet nie zwalniam, po co. Rozklekocze się, to się będzie myślało, czy na złom zatargać 40stką mam, może naprawiać. 500kg cementu, czy ekogroszku dało się wrzucić(składając siedzenia). Dupę wozi, ogrzewanie dobre. Czego mi potrzeba więcej na razie.. Upalać nie ma czym, więc nie martwię się że mi wjebią z 5 stówek niebieskie paskudy. 

Miłego dnia 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Literat napisał:

Oczywiście 1.2 w Lepszy Power Gamoniu.

8v w corsie dobry piec , słaby ale pancerny bardzo .....

 

3 godziny temu, Literat napisał:

Michu się wkurwi jak zobaczy co robicie z tematem xD 

nie no ruch forum jest potrzebny 😄  ale wolałbym poczytać o omencji niż o jakiś fordach z rajdów 😄

 

4 godziny temu, kiler napisał:

To tak jak byś chciał napisać że Omega A Lotus była jak każda inna

no ja uwielbiam takie porównania 😄

ale idąc takim bezsensownym tokiem rozumowania to mistrzem driftu w PL był opel( nie wiem jak rok temu ale 2 lata temu trela był mistrzem )  😄  zawsze mam z tego bekę jak ludzie na grupach drifterskich walczą nissan vs bmw i pokazuje im maybuga 

to jest taki sam opel jak te sierry cosworth 😄 z opla został fragment budy , silnik to 2jz , dyfer i skrzynia akcesoryjne 😄 900Km to ma chodzi z dotryskiem podtlenku azotu no ale opel 😄

natomiast omegi w drifcie u nas cienki , temat , mega popularna opcja w brazylii ale A z ich motorem 4.1 turbo albo twin charger , i w swoich latach w skandynawii

był kiedyś taki gościu co próbował , mnie się wydaje że zabrakło skilla chłopu , ale nie wiem nie osądzam , w każdym razie miał sponsorów miał grubą kasę a nic w driftingu nie osiągnął i na 90% to auto za 20k to jest jego byłe 😄  szefer sięnazywał ciężko cokolwiek o nim znaleźć

 

 

maybug trela.jpg

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Tommo napisał:

Escort jeszcze ten tylnonapędowy był swego czasu najlepszą rajdówką która wygrywała wszystko. Potem doszedł Escort Cosworth, Sierra RS Cosworth. Bublewicz wygrywał wszystko na Fordach. Także guzik ma znaczenie ile jeździsz samochodami, nie znasz historii motorsportu stąd te bajki które nam serwujesz.

A współcześnie...poprosze Opla jakiegokolwiek który zrobi lepszy czas na torze od Foki RS albo Fiesty ST, seryjnej.

Sweg czysu to kiedy w/gCiebie bylo ?  Bublewicz ? Who the fuck is Bublewicz ? I co wygral a co wazniejsze

gdzie wygral ? Tochyba taki podworkowy torreador z piaskownicy ? Na zachodzieznany jest generalniejeden rajdowiec z tamtych czasow ale nie jest to Kubica !  🤣

Ottakie pyerdolenie, o autach sportowych !  Mi wizbyly juz w standardzie nie do zaplaceniaualnie podobal sie Ford RS ale w tymtych czysach kosztowal mniej wiecej ttyle co cztery S -Klasse Mercedesa, wiec o czym qufa gadka ? Lancia Integrale byla juz nie do zaplacenia a o Stratos, tosobie jedynie Jaroszewicz mogl pomarzyc, bo byl jedynym ktory mial !  

Opel nie robifur ktorymi ludzie maja sie scigac, oni zostawili ten dzial dla innych ale zawsze mozesz sprawdzic na czym wygrywal Walther Röhl - m/i Ascona 400 

 

6 godzin temu, IZO napisał:

Rajdówki z lat 60 i początku lat 70 to były praktycznie seryjne wozy z niewielkimi przeróbkami.

Juz w latach 70 nie byly to swykle seryjne furki. Podzial byl na grupy, nie wiem tyklko od ktorych lat sie zaczelo, i szczerze mowiac mnie za bardzonie interesuje, nichts für Ungut !  🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, michoa napisał:

8v w corsie dobry piec , słaby ale pancerny bardzo .....

Ale to jest 1.2 16v. Trochę mocniejszy chyba.. 75km z tego co pamiętam. Ale to i tak ma małe znaczenie. Ścigać można się chyba jedynie ze starami, zajeżdżonymi golfami w gnojówce. No może w tym LPG mogłoby być i z 80źrebaków, gdyby silnik był nowy. Niestety 170tys. wybiło kilka dni temu, ale też bez żadnych napraw. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Corsa to generalnie najfajniejsza fura dla mlodych kierowcow. Nie pamietam jaka moc rozwijal silnik 1,2 tippowal bym na jedynie 60 KM ale CSI w 100 KM i wytrysku, loilo doope niejednemu !

 

🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, przyznam sam że mieszanie w to aut z motorsportu jest bezsensu 😉 Ale czy Ople się prowadziły dużo lepiej od Forda to chyba ciężko tak jednoznacznie stwierdzić. Myślę że nie były to jakieś duże różnice na czyjąś korzyść. No i dochodzą też nasze prefernecje, i jednemu bardziej będzie odpowiadać zestrojenie Forda a drugiemu Opla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.01.2022 o 22:02, ks-rider napisał:

Corsa to generalnie najfajniejsza fura dla mlodych kierowcow. Nie pamietam jaka moc rozwijal silnik 1,2 tippowal bym na jedynie 60 KM ale CSI w 100 KM i wytrysku, loilo doope niejednemu !

 

🤣

Wersje OPC w Corsie D miały większą moc. Z 1.6 zrobili 210KM, to pewnie zapie**ala dopiero 😄 Ale stylistyka nie w moim guście 😜 

Corsa A 1.2  45, 55, 58 KM

Corsa B 1.2 45KM,  16v ECOTEC 65KM

Corsa C 1.2 16v ECOTEC 75KM, Twinport ECOTEC 80 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w corsie to bez problemu się robi swap na v6 😄 masa takich sleeperów lata

ogólnie w każdym oplu FWD praktycznie benzynowym , swap na v6 to mega prosta mechanicznie sprawa ( elektryka oczywiście nie pasuje )

najfajniejsza corsa to RWD do dragów z v6 w bagażniku 😄

 

corsa rwd.jpg

corsa rwd2.jpg

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...