Skocz do zawartości

Nowe sprzęgło Kawasaki Z750 znowu mam efekt wycia silnika


G?OWA92
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

pewnie trzeba byłoby tak zajechać ze 3 komplety okładzin do imienia -,-

No i nadal nie przeczytałeś. Autor wątku zgubił cały olej podczas jazdy bo nie dokręcił śruby spustowej. Czy to nie mogło spowodować ewentualnej przycierki panewek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posłuchałem troszkę na Youtube stukających panewek i w 100% nie ma czegoś takiego u mnie, silnik pracuje równo i bez niepożądanych efektów (całe szczęście).

 

A co zrobiłem, wiecie co, możecie się śmiać bo jedyne co zrobiłem to zwiększyłem luz na klamce co jednak nie mogło być rozwiązaniem problemu (prawda?) ale może byłem zbyt wrażliwy, albo olej musiał się dotrzeć czy cokolwiek innego musiało się stać, bo ów skaczące obroty i efekt ślizgania sprzęgła już nie występuje.

 

Odkręcam na każdym biegu prawie do odcinki, (12 z możliwych 13 tyś. obrotów) i ładnie ciągnie na całej długości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, luz był za mały tak jak pisałem i linka była ciągle napięta co powodowało ślizganie.

Jak mogła być napięta jak miała 0,5 cm luzu. Ja ustawiam sobie mały luz na klamce bo tak lubię. Żadnych problemów.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...