Qadrat Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 pewnie trzeba byłoby tak zajechać ze 3 komplety okładzin do imienia -,-No i nadal nie przeczytałeś. Autor wątku zgubił cały olej podczas jazdy bo nie dokręcił śruby spustowej. Czy to nie mogło spowodować ewentualnej przycierki panewek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 (edytowane) a faktycznie ale to nie to bylo celem ćwiczenia. Żeście mnie z tropu zbili -,- szczególnie modjo Edytowane 4 Sierpnia 2018 przez niwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modjo Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 pewnie trzeba byłoby tak zajechać ze 3 komplety okładzin do imienia -,-Rozbieralem juz silnik po spaleniu jednego pakietu sprzegla,ktory sie zatarl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G?OWA92 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Posłuchałem troszkę na Youtube stukających panewek i w 100% nie ma czegoś takiego u mnie, silnik pracuje równo i bez niepożądanych efektów (całe szczęście). A co zrobiłem, wiecie co, możecie się śmiać bo jedyne co zrobiłem to zwiększyłem luz na klamce co jednak nie mogło być rozwiązaniem problemu (prawda?) ale może byłem zbyt wrażliwy, albo olej musiał się dotrzeć czy cokolwiek innego musiało się stać, bo ów skaczące obroty i efekt ślizgania sprzęgła już nie występuje. Odkręcam na każdym biegu prawie do odcinki, (12 z możliwych 13 tyś. obrotów) i ładnie ciągnie na całej długości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 No właśnie, luz był za mały tak jak pisałem i linka była ciągle napięta co powodowało ślizganie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 No właśnie, luz był za mały tak jak pisałem i linka była ciągle napięta co powodowało ślizganie.Jak mogła być napięta jak miała 0,5 cm luzu. Ja ustawiam sobie mały luz na klamce bo tak lubię. Żadnych problemów. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Jak mogła być napięta jak miała 0,5 cm luzu. Ja ustawiam sobie mały luz na klamce bo tak lubię. Żadnych problemów. Domyślam się, tym bardziej że robi w poczekalni jako eksponat. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G?OWA92 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Gdyby był za mały luz to przypadkiem nie ciągnęłoby sprzęgło odrazu? Ja miałem ów problem dopiero przy 10 tysiącach obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2018 ciągnąć nie może bo jest minimalnie rozsprzęglone. Nabierając obrotów w końcu tarczki puszczają. To stara tradycja -,-Jakbyś miał luz na klamce za duży to wtedy by ciągnęło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.