Cafe_racer_będzie Opublikowano 8 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 Witam, miałem przygody z hondą cb 500 z 96` - elektryka trochę nawaliła. Po ogarnięciu tematu zabrałem ją do mechanika, ten zalecił zmianę świec, filtru powietrza i regulację gaźników. Ostatniego nie podejmuję się sam, więc zacząłem od ww. oraz zdecydowałem się wyczyścić hondzie z kurzu, zdjąłem bak i zacząłem pucowanie. Po tych wszystkich ekscesach (czyszczeniu, wymianie świec i filtra) założyłem wszystko, odpaliłem. Wszystko ładnie pięknie, chodził 10 minut na 2k obrotów, skończyło się paliwo. Sprawdziłem, czy nigdzie nie wycieka raz jeszcze i wszystko cycuś glancuś. Zamknąłem w międzyczasie, nie wiem czemu, kranik paliwa, zacząłem wlewać wachy i niczym młody Bóg czułem już ten wiatr we włosach podczas dalekiej, niedzielnej podróży w Bieszczady. Dziś odpalam, dławi się dusi, no wiadomo czemu. Wszystko byłoby super, gdyby nie fakt, że po tym jak wyjadło paliwo z przewodów to całkowicie biedak zaniemógł i teraz jak odpalam słychać tylko klik, samotny, żałosny klik. Wyczyściłem świecie, posprawdzałem, no i zorientowałem się jaką krzywdę zrobiłem. Odkręciłem kranik paliwa. Po 1h czasu, nadal tylko klik, nie kręci, nie mówi co się dzieje. Samotny, żałosny klik. Panowie i Panie. Pytanie, czy jest szansa, że go dziś odpalę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 Rozładowałeś aku więc zacznij od naładowania i wtedy próbuj odpalać. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 8 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 (edytowane) Wnioskuję, że ten "klik" to próba załączenia przekaźnika rozrusznika.Wniosek taki: naładuj akumulator.Ale sprawdź jakie akumulator ma napięcie, sprawdź jeśli już go uruchomisz jakie jest napięcie ładowania. Edytowane 8 Lipca 2018 przez Croowab Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cafe_racer_będzie Opublikowano 8 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 Rozważałem, że to aku ale światła jarzą jak rydwan heliosa. W dodatku kupiłem go kilka dni temu, wsadziłem nowiutki, żelowy ... No i mierzyłem napięcie w aku no i ma 12,54 :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 Zmierz ile ma jak próbujesz zakręcić. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 8 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 Pożycz mu kablami prądu z auta i będziesz wiedział czy to akumulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cafe_racer_będzie Opublikowano 8 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 (edytowane) 12,34 nie kręci rozrusznik, tylko klika, może to świece ? Teraz próbowałem odpalić na popych, jakby aku było słabe powinien odpalić, a dusi go od razu :/Nie chce traktować go kablami, bo powoduje trwałe uszkodzenia w aku ;/ #edit Jest możliwość, że się zapowietrzył układ paliwowy ? Tylko wtedy chyba rozrusznik powinien kręcić :/ Edytowane 8 Lipca 2018 przez Cafe_racer_będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 8 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 Dokładnie . Sprawdź spadek napięcia przy próbie rozruchu.Może też zablokował się rozrusznik..Wrzuć na wyższy bieg i rusz motocyklem na biegu.. możłiwe że kołą zębate ruzrusznika nie mogą zaskoczyć.. Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 Nie powoduje. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cafe_racer_będzie Opublikowano 8 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 Dokładnie . Sprawdź spadek napięcia przy próbie rozruchu.Może też zablokował się rozrusznik..Wrzuć na wyższy bieg i rusz motocyklem na biegu.. możłiwe że kołą zębate ruzrusznika nie mogą zaskoczyć..Ruszyć tzn. ruszyć na popych ze strzałem ze sprzęgła ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 8 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 12,34 nie kręci rozrusznik, tylko klika, może to świece ? Teraz próbowałem odpalić na popych, jakby aku było słabe powinien odpalić, a dusi go od razu :/ Nie chce traktować go kablami, bo powoduje trwałe uszkodzenia w aku ;/ #edit Jest możliwość, że się zapowietrzył układ paliwowy ? Tylko wtedy chyba rozrusznik powinien kręcić :/ Co to znaczy : "12,34 nie kręci rozrusznik, tylko klika, może to świece ? "Można po polsku?? Na odpalenie motocykla wpływ ma wiele rzeczy ale najpierw usuń usterkę powodującą że nie kręci rozrusznik..Możesz będix potraktować młotkiem (lekkie uderzenie małym młotkiem poprzez kawałęk deseczki aby nie było sładów), być może coś się zblokowało. Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cafe_racer_będzie Opublikowano 8 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 Panowie, mieliście racje, aku padł po desperackich próbach odpalenia. Odpaliłem od kabli i się przejechałem, żeby zobaczyć co i jak. No więc wczoraj też próbowałem naciągnąć linkę gazu, bo miał niskie obroty na jałowym biegu, teraz ma tak niskie, że po 10 sekundach na "0" go dusi. Druga sprawa - strasznie dużo "strzałów powietrza" z wydechu przy odejmowaniu gazu. Problem 1 każdy wie jak rozwiązać, jeszcze raz naciągnąć linkę, ale co z problemem numer 2 ? Zgaduję, że powietrze samo się nie wydostanie. Co to znaczy : "12,34 nie kręci rozrusznik, tylko klika, może to świece ? "Można po polsku?? Na odpalenie motocykla wpływ ma wiele rzeczy ale najpierw usuń usterkę powodującą że nie kręci rozrusznik..Możesz będix potraktować młotkiem (lekkie uderzenie małym młotkiem poprzez kawałęk deseczki aby nie było sładów), być może coś się zblokowało. 12,34 V bez odpalania. Nie kręcił rozrusznik, więc nie mogłem sprawdzić jaki spadek napięcia przy rozruchu. Zjem obiad i to pomierzę, ale mierzyłem to od tygodnia, gdyż zmieniałem akumulator. Zgaduję, że to właśnie próby odpalenia go rozładowały ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 Nie obraź się ale masz bardzo nikłe pojęcie nt. obsługi motocykla. Nie piszę tego żeby Ci dowalić ale żeby uchronić Cię przed uszkodzeniem motocykla. Dlatego zanim cokolwiek będziesz przy nim robił, ściągnij z neta serwisówkę i przeczytaj ją. Dowiesz się z niej że wolne obroty ustawia się za pomocą specjalnego pokrętła a nie przez naciąganie linki. Tak samo strzały przy schodzeniu z obrotów świadczą że ciągnie lewe powietrze albo gaźniki są ubogo ustawione. Szczerze mówiąc to na Twoim miejscu oddałbym go na serwis do mechanika bo wygląda na to że tam jest sporo rzeczy do ogarnięcia. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 +1 do tego postu, z rozmowy w poprzednim temacie mam ciagle podejrzenie ze uklad ladowania nie dziala prawidlowo, a oprocz tego wystepuje w instalacji cos co powoduje szybkie rozladowanie akumulatora. Twoje wywody o podciaganiu linki potwierdzily moja opinie ze motocykl powinien miec zrobiony pelen serwis przez kogos kto ma pojecie o tym co robi, no chyba ze ty sam potrafisz sie doszkolic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 9 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 +2 Zastosuj się proszę do tego co napisał Adam i oddaj go komuś kto ci to ogarnie. Bedzie lepiej dla moto i twojego portfela. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.