M a D a F a K a Opublikowano 6 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 (edytowane) Przyglądam się np amatorskim imprezom off-road dla moto jak i dla 4x4, jest radość, są uczestnicy, jest integracja, są lokalni sponsorzy. WMMP - jakaś garstka (po 6 w klasie) wymiataczy kręci się w kółko po pustym torze, nie widzę rywalizacji, nie widzę frajdy z jazdy, jakieś takie smutne twarze mają na podium Edytowane 6 Lipca 2018 przez M a D a F a K a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 6 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 Mimo wszystko zamiast narzekać lepiej raczej się zastanowić jak poprawić atmosferę wokół wmmp, bo z historii wiemy, że to ona zawsze była najbardziej destruktywnym czynnikiem, nawet przy całej nieudolności organizatorów, braku sponsorów, itd.Nie brałem nigdy udziału ale mniej lub bardziej aktywnie śledzę losy wmmp spokojnie już od 20 lat jak nie więcej i wiem, że wystarczy nie psuć ludziom zabawy, a w końcu sami pojawią się tacy co będą chcieli to jakoś rozkręcić i angażować innych. Zawsze jednak jakoś udaje nam się to spie**olić hehehe wzajemnym oskarżaniem się o ... no chyba wszystko już było.Także tego ... pozwólmy tym co jeszcze walczą przynajmniej powalczyć w miłej atmosferze ;) Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 (edytowane) Osobiście wybrałem się na niedzielne zawody i stwierdzono, że.... klasy classic przejęły kontrolę swą liczebnością (ok 55 zawodników) i zaangażowaniem nad wszystkimi innymi klasami PP + MP, a pod względem jakości , większość stała na wysokim poziomie. Co ciekawe "tanie" GS500 były w mniejszości, najszybsze były 400 typu zxr, vfr lub odpowiedniki w 2t RGV250 i podobne. Ciekawostką była "szybka" wsk-a 175, która w mniejszej klasie była bodajże szósta, no i Dominator 500. Rookie 600 - umarło Edytowane 16 Lipca 2018 przez M a D a F a K a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 16 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 Madafaka jak umarło rookie 600 jak startowało 18 zawodników? To chyba nie jest mało ? Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 Racja, na myśli Rookie1000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 16 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 No fakt, tam była jakaś wyjątkowa bieda. Aż dziwne, bo tam zazwyczaj było sporo więcej zawodników niż w 600. W zeszłym sezonie jeśli dobrze kojarzę to nawet 25 chyba w jakimś wyścigu jechało. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2018 Kamil Krzemień. Młody chłopak. Jechał w R6 Cup jeden albo dwa sezony. Potem trenował w Hiszpanii w jakichś wyścigach. w ten weekend. W pierwszym wyścigu z Polaków był od niego szybszy tylko Bartek Wiczyński, ale w drugim wyprzedził i Bartka i Paska. Nawet patrząc na czasy Superbike to z Polaków tylko Paweł Szkopek pojechał szybciej od niego, tzn. Paweł 1:54 a młody 1:55 Pozdr.F. Jeśli nie zacznie jeździć za granicą jak Piotrek Biesiekirski to talent się zmarnuje. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 21 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2018 Limo przecież on jeździ za granicą. Trenuje w Hiszpanii, ale nie wiem co to dokładnie za wyścigi. Jeździł też w R6 Cup. Dzisiaj pobił rekord toru Silesia Ring :) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2018 O, to dobrze. Nie wiedziałem. Fajnie że mamy takie talenty :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 22 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2018 Dzisiaj chłopaki donieśli, że Kamil pobił swój wczorajszy rekord (czyli również rekord toru) o kolejne 2 sekundy. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 22 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2018 Czyli teraz jest rekord 1.42? Grubo. Który raz on tam był? Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 23 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 1:41. W sobotę został poprawiony z 1:44 na 1:43 i wczoraj o kolejne 2 sekundy. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Słyszeli o aferze w WMMP w kwestii protestu Strankowskiego na Juszczaka i Ołdakowskiego, wypierdzieleniu Stranka z teamu Wójcik Racing itd. ? Generalnie gruba afera. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 pisz Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Juszczak i Oldakowski wyprzedzili Stranka w niedzielnym wyścigu Stock600. Ten złożył protest na Juszczaka, że niby jechał bez dBkillera (założył go wg Stranka w depo po zjeździe z wyścigu) i na Oldakowskiego, że miał nieregulaminowy błotnik i osłonę łańcucha. Komisja uznała protest Stranka względem Oldakowskiego i go zdyskwalifikowała a względem Juszczaka nie. Juszczak oddał swój puchar Ołdakowskiemu. Taki gest. Dzisiaj natomiast Wójcik Racing (w którego barwach jeździł Stranek) ogłosił, że odcina się od takiej postawy zawodnika i ten protest Stranka nie był konsultowany z teamem i jest to niesportowe zachowanie, bo te elementy nie miały żadnego wpływu na osiągi motocykla czy też wynik. Jednocześnie w trybie natychmiastowym wypowiada współpracę Strankowi i w jego miejsce do końca sezonu w teamie Wójcik Racing będzie jeździł kto? Właśnie Ołdakowski ;)Niezłe jaja, ale zarówno Mariusz Juszczak jak i Damian Ołdakowski, to skromni zawodnicy wysokiej klasy, którzy zawsze służą radą i pomocą, więc taki manewr Stranka był po prostu żenujący. Pozdr. F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.