zin Opublikowano 26 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 Dobry wieczór, Od 10 lat nie mogę zabrać się za poskładanie mojego motocykla. Od razu po kupnie rozłożyłem go i zapakowałem w kartony. Nigdy nie było czasu żeby zająć się tym na poważnie. W tym roku doszedłem do wniosku że na tyle mam poukładane inne tematy że mogę w końcu zająć się Junakiem. Niestety motocykl nie był w idealnym stanie. Miał kilka modyfikacji, nie oryginalny bak, przód od innego motocykla itp. Pierwszy temat w którym muszę poprosić o pomoc to rama. Zostały obcięte jej niektóre elementy. Może wśród forumowiczów jest osoba, której nie sprawi wiele kłopotu zmierzenie mocowania baku i pozycji jego wspawania. Dołączam fotkę ramy, proszę o informację czy jeszcze czegoś brakuje. PozdrawiamZbyszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 Niestety forum FSM Junak przejsciowo nie dziala i nie wiem kiedy zacznie, no chyba zeby ktos tutaj mial rozebranego Junaka ?Troche kiepsko ze czekales z tym 10 lat w miedzyczasie ceny czesci i uslug poszly zdecydowanie w gore. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 26 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 (edytowane) Jest to starszy typ ramy, jeszcze bez wzmocnien w główce. Fajna. Z Braków:Brak 3/ciego uchwytu do mocowania regulatora napiecia.Rurka za mocowaniem tylnym zbiornika... nie powinno jej byc...Nie widze tez uchwytu na tlumik... ale nie jestem pewny czy w tej wersji wystepuje... bo minelo juz 25 lat odkad "macałem" te ramy... a nie... jest... tylko sie w trawie zakamuflowal...Sprawdz tulejki mocujace silnika, czy nie sa luzne. czesto lataly sobie luzno w otworze rury nosnej...Dolna kula od mocowania wózka - powinna dac sie odkrecić.Sterczacy pret pod nią do obciecia...Symetrycznie z drugiej strony- mocowanie linki tylnego hebla jakies takie kulawe.... Tulejka gwintowana do pokrywy aku jest? Bo z tego ujecia ni hu hu nie da sie tego dojrzec... To tak na szybko... Adamie .... czyżbyś nie wierzył w mozliwosci tego forum??? :biggrin: Do zagadek to daj... bedzie wiekszy odzew... ;) Edytowane 26 Marca 2018 przez FIS Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 (edytowane) A gdzie ucho do mocowania głowicy... chyba, że w starszych nie było, bo nie pamiętam... to chyba nie głowicę się mocowało a regulator...oooo.....;-) Edytowane 27 Marca 2018 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Poszukaj w sieci: dzikijunak.org Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 jannikiel-ucho do mocowania głowicy było przykręcane.Dopiero później je spawali.Ale późniejsze ramy miały wzmocnienia głowki, a ta nie ma, wiec to wczesna dziesiątka. strzelam 60- 61 rok...Tez już mało pamiętam bo dawno w tym dłubałem... ;) Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 No właśnie, coś mi tak latało po głowie, ja miałem chyba jednego z ostatnich Juncolka M10, na dodatek było to 20 lat temu ;-)A kolega powinien się zaopatrzyć w książeczki, handluje nimi chyba firma Samter, w którejś jest katalog części... http://samter.pl/component/jshopping/category/view/14?start=288 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacot Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 O, że też coś mnie tu przygnało ;) Mam nadzieję, że kolega przez te dwa miesiące już znalazł Junakowców i posuwa się ostro do przodu:)Tytułem wyjaśnienia: ta rama jest od M07 na oko z 1958 roku. Mówi o tem m.in ta rurka pod górną belką, której "nie powinno być" a była punktem górnego mocowania dla kosza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 23 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 (edytowane) Również i mój Junak długo czekał na przywrócenie mu świetności ale jest już gotów, czeka tylko na odbiór :cool: https://iv.pl/images/55734697356556736937.jpg Edytowane 23 Maja 2019 przez MOC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m07m10 Opublikowano 13 Września Udostępnij Opublikowano 13 Września Pytanie z czapy. Czy da się tak zrobić, żeby oryginalna osłona była tak ustawiona, żeby nie obcierała i nigdy nie została pocięta? Ja mam dwie na zamianę, ale na szczęście mam migomat w zestawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Września Udostępnij Opublikowano 14 Września Pytaj na grupie Facebookowej MSN Junak, lub Stary Junak ( gdzie nie ma ogloszen "kupno sprzedaz" ), ale podobne pytanie o klopoty z oslonami zadalem pare mcy temu i odpowiedzi byly ze Junakowcy jezdzacy jak Piotrek C czy Krzysztof 54 uwazaja ze oslona to "zlo" nie wiem jak to tlumaczyc, ale podejrzewam ze wiekszosc ma klopoty z tymi oslonami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m07m10 Opublikowano 14 Września Udostępnij Opublikowano 14 Września W sumie jak się zastanowić z kartką i ołówkiem to cały Junak to zło. Tak, że osłona, jest adekwatna, da się z nią żyć, chociaż nie ma idylli i nigdy nie będzie. A stąd mój sceptycyzm, ponieważ, jak wszyscy wiemy, z Junakiem da się żyć, ale ile czasu, życia, godzin trzeba spędzić aż się do tego stanu dojdzie, ogarnie Junaka jak i samemu się pozna tę niezbędną wiedzę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Września Udostępnij Opublikowano 16 Września No nie, nie caly. Poza tym obecnie mozna go odbudowac naprawde na dobrym poziomie, wyosiowac, naprawic babole poprzednich wlascicieli i jezdzic. Najtrudniej chyba jest dalej z oryginalnym "Pegaznikiem" i iskrownikiem ktory nawet po wymianie oski na jednolita i cewki dalej potrafi robic numery z powodu zuzytego regulatora odsrodkowego czy zuzytej plytki przerywacza. No ale zamiast Pegaza mozna uzywac Amal Concentric, z iskrownikiem trudniej. Oslona lancucha to dobry pomysl, ale trudny w wykonaniu, jesli sa jakies niedokladnosci wykonania to zlozenie tego i spowodowanie abu lancuch o nia nie tarl latwe nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.