Michciuu Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Wyjechałem pierwszy raz po zimie moją yamahą xv 1900 i przy sprawdzaniu ciśnienia dotknąłem przedniej prawej tarczy która była zimna, lewa była ciepła, pojeździłem jeszcze trochę często hamując i efekt ten sam. Jaka może być tego przyczyna?Dzięki za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Nie hamuje jeden zacisk.Zapieczony tłoczek, zapchany/niedrożny przewód hamulcowy.Ponaciskaj hamulec i popatrz jak się zachowują zaciski/klocki, czy widać ruch w obu. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Wyjmij klocki, podpompuj hamulec i rozwaz klocki i tak kilka razy , mysle, ze da sie udroznic :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 rozwaz klocki A w jaki sposób proponujesz to zrobić? Bo jesteś o krok od zniszczenia klocków koledze. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Moze nie najlatwiej, ale najpewniej jest zdjac zacisk, rozebrac go i oczyscic.Wowczas jest pewnosc ze zacznie dzialac. Zreszta mozliwe ze oslona przeciwkurzowa jest nieszczelna i trzeba ja przy okazji wymienic.Potem tylko zlozyc w kupe, zamontowac, odpowietrzyc i gra muzyka.Zaden problem :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 (edytowane) Limo, wystarczy wsadzic blaszki, ( mozna miedzy tloczki a okladziny dwa srubokrety ) pomijam juz, ze sa do tego narzedzia ktore powinien miec kazdy , przynajmniej ja takie mam. :crossy: Edytowane 23 Marca 2018 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 Zasada jest prosta - jeśli coś się dzieje niepokojącego z hamulcami to nie warto bawić się w pośrednie naprawy, rozruszania itp.Przecież hamulce to jedna z najważniejszych rzeczy w motocyklu od których zależy nasze bezpieczeństwo! Wtedy trzeba zdemontować tłoczek, wszystko porządnie oczyścić, zweryfikować stan tłoczka, uszczelnień i osłon.W wielu przypadkach wystarczy wszystko porządnie wyczyścić, złożyć na pastę silikonową do tego przeznaczoną i zapominamy o temacie na długi czas. Nie wspominając o poprawie skuteczności hamowania, twardości klamki itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 Potwierdzam jak wyżej, z tym, że dodałbym o tego spolerowanie tłoczków, i wyczyszczenie dokładne gniazda uszczelniaczy tłoczków- trzeba postarac sie o zrobienie z miękkiego alu - drutu "haczyka" sklepanego na końcu pod wymiar rowka na uszczelniacz, tam z biegiem czasu zawsze zbierają się tlenki i innego rodzaju osad...Jeśli zacisk jest na prowadnicy/ach, to należy wyłuskać go z tychże i wyczyścić ze starego smaru dokładnie, potem zastosować dobrej jakości smar do prowadnic zacisków.... Po takiej operacji oczywiście nowy płyn hamulcowy i dokładnie odpowietrzyć.... NIGDY: nie stosować do czyszczenia olei, WD, czy innych specyfików na bazie ropy naftowej, tylko i wyłącznie specjalne specyfiki do hamulców, lub po prostu płyn hamulcowy... Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 amen :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.