ZIGGI Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Pacjent: Honda CIVIC VIII 1.8 Benzyna. Taka była dobra, amerykańska aż się zjebała.... - W układzie chłodzenia jest zbyt wysokie ciśnienie powodujące wycieki płynu na łączeniach.- Termostat się otwiera.- W oleju nie ma śladów płynu chłodzącego. (co oczywiście o niczym nie świadczy) Czy ktoś ma jakieś pomysły, co może być przyczyną poza uszczelką głowicy? Żeby wykluczyć lub potwierdzić uszczelkę będę badał zawartość dwutlenku w płynie, ale dopiero za kilka dni będę miał przyrząd. Jakieś inne pomysły? Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Sprawdzić pompę. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 8 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 A pompa może się zepsuć tak że za mocno pompuje??? Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Zapowietrzony układ chłodzenia. Brak drożności chłodnicy, ewentualnie w jakimś innym miejscu. Uszczelka pod głowicą.Pęknięta głowica.Jak mokre tuleje to pęknięcie tulei również może podnosić ciśnienie.Za dużo płynu.Niesprawny korek chłodnicy/zbiornika wyrównawczego. Dużo przyczyn różnych. Żużu77, R12RT '05, Cieszyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 W pompie urywa się wirnik. W następstwie rośnie temperatura a z nią ciśnienie w układzie.Zamulona chłodnica w starszych samochodach raczej.Układ sam się nie zapowietrzy.Korek wypuszcza nadmiar płynu do zbiorniczka uzupełniającego. Bardzo rzadko ulega uszkodzeniu. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 8 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Zapowietrzony układ chłodzenia. Odpada. W CIVICU układ sam się odpowietrza przy rozgrzanym silniku i uniesionym przodzie pojazdu. Biorąc pod uwagę parkowanie na trzeciej kondygnacji parkingu wielopoziomowego, odpowietrzam go przynajmniej raz dziennie :) Brak drożności chłodnicy, Silnik "dziewica" z przebiegiem 90 000 km? Raczej też odpada. Poza tym przy niedrożnej chłodnicy powinien się przegrzewać, a temperaturę trzyma idealnie. Dolny przewód płynu z chłodnicy po otwarciu termostatu zagrzewa się w kilka sekund. Za dużo płynu.Prędzej za mało. Cały czas kontroluję i dolewam do właściwego stanu. Niesprawny korek chłodnicy/zbiornika wyrównawczego.Nie. Przy odkręconym korku zbiorniczka przewody płynu nabzdyczają się dokładnie tak samo. Normalnie powinny dać się ścisnąć dwoma palcami, a u mnie są nadęte jak opony w rowerze. W pompie urywa się wirnik. W następstwie rośnie temperatura a z nią ciśnienie w układzie. Temperatura jest idealnie wzorcowa. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Temperatura jest idealnie wzorcowa. Jak to sprawdziłeś? Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Pacjent: Honda CIVIC VIII 1.8 Benzyna. Taka była dobra, amerykańska aż się zjebała.... - W układzie chłodzenia jest zbyt wysokie ciśnienie powodujące wycieki płynu na łączeniach.- Termostat się otwiera.- W oleju nie ma śladów płynu chłodzącego. (co oczywiście o niczym nie świadczy) Czy ktoś ma jakieś pomysły, co może być przyczyną poza uszczelką głowicy? Żeby wykluczyć lub potwierdzić uszczelkę będę badał zawartość dwutlenku w płynie, ale dopiero za kilka dni będę miał przyrząd. Jakieś inne pomysły?Uruchom silnik odkrec korek zbiorniczka wyruwnawczego zagrzej go troche, przyswiec se czyms I zaobserwuj czy nie ida bombelki powietrza do niego, Jak Ida zwalaj glowice, glowice wies do sprawdzenia I planowania. Gosc CI powie ile ja zebral I can musisz dac nadwymiar uszczelki, Jak duzo zbierze z niej to sami ja zrobia Jak dobry zakla, czyli opuszcza gniazda zaworowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 8 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Jak to sprawdziłeś?W zasadzie to po wskazaniach termometru na szafie. Od nowości jest tak samo bez żadnych zaburzeń. Upał/mróz też bez zakłóceń. Uruchom silnik odkrec korek zbiorniczka wyruwnawczego zagrzej go troche, przyswiec se czyms I zaobserwuj czy nie ida bombelki powietrza do niego, To zadziała przy odkręconym korku chłodnicy, ale trzeba zapalić na zimno z odkręconym korkiem i nagrzać do otwarcia termostatu. Zanim to zrobię to będę miał sondę do zbadania zawartości Co2 w płynie chłodniczym. Dzięki za radę :wink: Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 (edytowane) W zasadzie to po wskazaniach termometru na szafie. Od nowości jest tak samo bez żadnych zaburzeń. Upał/mróz też bez zakłóceń. obstawiam że chodziło o to że zakładając ukręcony wirnik , wskaźnik nie zawsze będzie miarodajny , w końcu w takim wypadku płyn nie ma obiegu Edytowane 8 Lutego 2018 przez kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 8 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 obstawiam że chodziło o to że zakładając ukręcony wirnik , wskaźnik nie zawsze będzie miarodajny , w końcu w takim wypadku płyn nie ma obieguBrak obiegu płynu ma sporo objawów, które u mnie nie występują. Najważniejsze jest jednak to, że przewody płynu pęcznieją zanim się rozgrzeją. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 czyli ja obstawiam ciśnienie uciekające do układu chłodzenia . po zdjęciu głowicy będzie więcej widać czy to tylko uszczelka czy grubsza awaria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 W zasadzie to po wskazaniach termometru na szafie. Od nowości jest tak samo bez żadnych zaburzeń. Upał/mróz też bez zakłóceń. Wskaźniki na desce są mało wiarygodne. Sprawdź jakimś diagnoskopem w opcji live data. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Odpada. W CIVICU układ sam się odpowietrza przy rozgrzanym silniku i uniesionym przodzie pojazdu. Biorąc pod uwagę parkowanie na trzeciej kondygnacji parkingu wielopoziomowego, odpowietrzam go przynajmniej raz dziennie :) Silnik "dziewica" z przebiegiem 90 000 km? Raczej też odpada. Poza tym przy niedrożnej chłodnicy powinien się przegrzewać, a temperaturę trzyma idealnie. Dolny przewód płynu z chłodnicy po otwarciu termostatu zagrzewa się w kilka sekund. Prędzej za mało. Cały czas kontroluję i dolewam do właściwego stanu. Nie. Przy odkręconym korku zbiorniczka przewody płynu nabzdyczają się dokładnie tak samo. Normalnie powinny dać się ścisnąć dwoma palcami, a u mnie są nadęte jak opony w rowerze. Temperatura jest idealnie wzorcowa. Jeśli jest jak piszesz, to już ci tylko została uszczelka pod głowicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.